Kenichi-san Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 10 ganger bedre enn jeg hadde fått til ihvertfall . Jeg har egentlig veldig lyst å tegne/lære å tegne (følger Mark Crilley som en hauk på youtube), men jeg får det bare ikke til Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Øynene var litt skjeive kanskje, men alt i alt var det der veldig bra Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ligner kanskje litt på Ayumi fra Detective Conan. Kara no Kyoukai 1 hadde helt ekstrem animasjon, selv om det kanskje ikke var den mest gripende fortellingen. Det ordnet episode 2 opp i, helt til episode 3 rotet det litt til igjen. Gleder meg mest til episode 5 som er kjent for å være den beste. Så langt ville jeg kanskje gitt filmserien en sterk 7/10, mens jeg vet at mange gir den høyere og at scoren gjerne vil bli justert etter hvert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har nettopp begynt å lese "Masturbation Master Kurosawa". Ser ut til å bli en veldig morsom serie, og jeg kan faktisk si at det ikke finnes et snev av hentai eller ecchi der. Greit, noen av jentene er lettkledde i hovedkarakterens fantasier... Men har sitti med et smil hele tiden jeg har lest. Koselig. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Blant favorittene til en av "ekspert"-kontaktene mine faktisk. Har kun hørt gode ord om serien, men ikke lest den selv enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ... og der var den fullført! Absolutt verdt å lese. Ga den en 8-er, da jeg koste meg gjennom hele serien. Mmmm, romantisk. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har begynt på nytt med en av favorittserien min nå. Kjøpte Hunter X Hunter på DVD frå Japan Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Så noen episoder av Hunter X Hunter for en stund tilbake, syns det var litt for barnslig. Blir det bedre etterhvert? Jeg kom til da de var på veg til den Hunter examen eller hva det nå var. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Tror jeg skal ta opp igjen Arakawa. Fikk aldri sett den ferdig når jeg tenker meg om. Noen som har noen forslag til anime? Har hele helgen til å se på noe. Vurderte Code Geass igjen, men vil se noe nytt.. Edit: Ser jeg burde logge på MAL litt oftere. Endret 20. november 2010 av n4w Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Å se gamle serier på ny er i hvert fall ikke noe særlig. Er kanskje bare en feil på listen din, men jeg ser ikke Tengen Toppa Gurren Lagann noen plass. Ellers savner jeg også NANA og Slam Dunk. Tre meget gode titler i hvert fall. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Tengen Toppa Gurren Lagann så jeg når den ble sluppet. Har sannsynligvis bare glemt å legge den til. Har vært fryktelig lat med å oppdatere listen... NANA har jeg ikke sett og vært fryktelig skeptisk når det kom til Slam Dunk, hørt veldig mye ymse. Endret 20. november 2010 av n4w Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hunter X Hunter er veldig bra, DevilFish. Er enig det er litt kjedelig i starten når de er på vei for å ta hunter testen, men det blir mer action osv når de kommer fram eller hva jeg skal si. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Da satt jeg oppe til 4 i natt/dag tidlig og så 8 episoder med Clannad -After Story-. Virker mer lovende en first season, men det kan nok ha noe med at det er første gang jeg ser en serie som omhandler livet til kjæresteparet etter at main serien er slutt. Kan ikke huske å sett det noen gang... Ender jo som regel bare med litt drama i siste 2-3 episodene og så blir de sammen *The End* Men dette var nytt! Er dog enda litt traust tempo til tider, men foreløbig setter jeg en 7er i karakter Endret 20. november 2010 av vesleengen Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 @XFX: Nice, kanskje burde se den allikevel da. Shit, nå har jeg så mange serier jeg har lyst til å se Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) *Redigert bort det jeg skrev, så nvm.* Endret 20. november 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Panty and Stocking with Garterbelt. Ble anbefalt av en kompis. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Pany and Stocking var faktisk ikke så gale Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skal ikke påstå at det er det mest sære Japan har produsert, men den kommer høyt opp på skalaen for å si det sånn. Helt utenkelig for meg å se den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg skal selvsagt se Panty and Stocking. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Selvsagt skal du det! Begynte akkurat å lese Yankee-kun to Megane-chan, relativt sær, men virker lovende selv om jeg bare er gjennom et par kapitler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå