Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligner kanskje litt på Ayumi fra Detective Conan. laugh.gif

Kara no Kyoukai 1 hadde helt ekstrem animasjon, selv om det kanskje ikke var den mest gripende fortellingen. Det ordnet episode 2 opp i, helt til episode 3 rotet det litt til igjen. Gleder meg mest til episode 5 som er kjent for å være den beste. Så langt ville jeg kanskje gitt filmserien en sterk 7/10, mens jeg vet at mange gir den høyere og at scoren gjerne vil bli justert etter hvert. :)

Lenke til kommentar

Har nettopp begynt å lese "Masturbation Master Kurosawa".

Ser ut til å bli en veldig morsom serie, og jeg kan faktisk si at det ikke finnes et snev av hentai eller ecchi der. Greit, noen av jentene er lettkledde i hovedkarakterens fantasier...

Men har sitti med et smil hele tiden jeg har lest. Koselig.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal ta opp igjen Arakawa. Fikk aldri sett den ferdig når jeg tenker meg om.

Noen som har noen forslag til anime? Har hele helgen til å se på noe.

Vurderte Code Geass igjen, men vil se noe nytt.. :)

Edit:

Ser jeg burde logge på MAL litt oftere. :whistle:

post-117986-0-84765200-1290256701_thumb.jpg

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Tengen Toppa Gurren Lagann så jeg når den ble sluppet. Har sannsynligvis bare glemt å legge den til.

Har vært fryktelig lat med å oppdatere listen... :)

NANA har jeg ikke sett og vært fryktelig skeptisk når det kom til Slam Dunk, hørt veldig mye ymse.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Da satt jeg oppe til 4 i natt/dag tidlig og så 8 episoder med Clannad -After Story-.

Virker mer lovende en first season, men det kan nok ha noe med at det er første gang jeg ser en serie som omhandler livet til kjæresteparet etter at main serien er slutt. Kan ikke huske å sett det noen gang... Ender jo som regel bare med litt drama i siste 2-3 episodene og så blir de sammen *The End* Men dette var nytt!

Er dog enda litt traust tempo til tider, men foreløbig setter jeg en 7er i karakter

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...