Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Bleach er faen meg sykt nå Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Full liste her, over det jeg holder på å lese. http://myanimelist.net/mangalist/Nebuchadnezzar Glemt å oppdatere på en stund. Mye bra du leser, jeg kan anbefale, Kenji, Smash og Historie. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Holy shit Bleach er sy sykt rått! Og så er det så klart ikke flere episoder igjen når jeg er på den mest awesome episoden noensinne. Argh! Skjønner fremdelest ikke hva du ikke liker med Bleach, Agentspoon Nå har ikke jeg sett så veldig myte forskjellig anime, men syns Bleach er noe av det beste jeg har sett. Jeg elsket Soul Society arc, og var enormt spent ved introduksjonen av Grimmjow og Espada. Dessverre var Hueco Mundo, med unntak av de største kampene, en grå og ensidig affære. Det er først i de helt siste episodene at kvaliteten har hevet seg igjen. Likevel, du er velkommen til å se Death Note eller Code Geass. Da tror jeg du vil få en litt annen oppfatning av kvaliteten til Bleach. Les også Air Gear sin manga. Da får du en liten smakbit av shounen på sitt beste. Endret 15. november 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Naruto og Bleach var en av de første seriene jeg så, og jeg elsket dem på den tiden. Nå når jeg har sett 100+ serier, inkludert mange gode som f.eks. Death Note og Code Geass, må jeg innrømme at de har falt litt ned. Nå er det mer "åja, er en bleach/naruto ep idag ja, får visst se den...". Endret 15. november 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nå er det mer "åja, er en bleach/naruto ep idag ja, får visst se den...". Henger meg på den jeg å =P. Eneste er at jeg gidder ikke å se den med engang =P. Har egentlig mista helt smaken på Bleach og Naruto animen siden jeg leser mangaene... Bleach - Eps seen 286 - Last Updated: 09-13-10 Naruto - Eps seen 168 - Last Updated: 08-22-10 Henger litt etter får å si det mildt :!: Nå går det i Dragonball/Dragonball Z (blåser litt i storyen så veksler litt) =P. I manga fronten har jeg kommet meg "up to date" med Hajime No Ippo endelig , å har begynt på "The Breaker" Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Bare å begynne på episode 292 av Bleach. Da begynner det å bli passelig bra igjen. Faktisk bedre gjengitt enn mangaen. Naruto er inne i en god periode for mangaen. Orker ikke å snakke om anime-versjonen egentlig. One Piece er den serien jeg ser mest fram til hver uke (edit: blant shonen!!!). Anime-episodene, noen svakheter til tross, er underholdende. Mangaen er kanonbra. Er forresten fint at du ser Dragonball / Dragonball Z, og ikke Kai. Sistnevnte klarer kanskje og komme mer rett på sak, men herregud så den tar livet av diverse forvandlinger osv. Den klarer rett og slett ikke å dy seg med å kutte unødvendige scener, men gjør det også for de mest kjente scenene. Det er litt drøyt av og til. -,-' Endret 15. november 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 @Agentspoon: Skal se Code Geass når jeg får tid, og Death Note har jeg sett. Sykt rå serie det og Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 @Agentspoon: Skal se Code Geass når jeg får tid, og Death Note har jeg sett. Sykt rå serie det og Death Note.. Åh. <3 Code Geass blir min neste serie også, etter at jeg har fullført Darker Than Black. Er Gode Geass litt likt som Death Note? =D Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kunne noen være så snille og se igjennom anime lista i signaturen min og anbefale meg noe å se? Er vel ikke så vanskelig å forstå at jeg liker ecchi, men setter pris på litt god action også Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Manga: Mahou Sensei Negima! Hovedsaklig mangaen jeg har lest, men det finnes en anime på 26 episoder, men den har jeg ikke sett. Anime: Mahou Sensei Negima! Anime: Score: 7.321 (scored by 14862 users) Manga: Score: 8.271 (scored by 9077 users) Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Når du ser Ccode Geass gjør deg et tjeneste å last den ned i 720p/1080, og ikke stream den. Det vil spille en stor rolle (Season 1 - Thora | Season 2 - Eclipse, om jeg ikke husker feil) Bare slett den når du har sett om du ikke vil ta vare på den. Både ja og nei, de er like, men samtidig ulike Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kvaliteten i Code Geass har faktisk mye å si. Når jeg skulle se den prøvde jeg å seede, men det var så forferdelig dårlig.. Så jeg lastet ned 1080p ^^ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kunne noen være så snille og se igjennom anime lista i signaturen min og anbefale meg noe å se? Er vel ikke så vanskelig å forstå at jeg liker ecchi, men setter pris på litt god action også Clannad ~After Story~. Det er blasfemi at du har gitt en 5er til første sesong, og du SKAL se sesong to for å helomvende deg. Det er obligatorisk. ... Ellers Baccano. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg orket ikke å fullføre sesong to. Holdt på å sovne. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvor langt kom du i sesong 2? Etter episode 10 burde du ha en genuin interesse, og så tar det seg opp hele veien mot slutten. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Clannad er en av de få ''romantiske high-school'' animene jeg har sett, eller hva jeg skal kalle serien. Første sesongen var helt ok, men andre sesongen var utrulig bra. Spessielt slutten, var faktisk nesten så jeg fikk noen tårer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvor langt kom du i sesong 2? Etter episode 10 burde du ha en genuin interesse, og så tar det seg opp hele veien mot slutten. Sluttet etter episode 11. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du... skjerp deg. Se resten av serien også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Neh. Når jeg begynner å kjede meg i en serie, så slutter jeg. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ok, men du mister et av tidenes sterkeste dramaer. Blant de som har fullført serien, er det faktisk kun 0.5 prosent som har gitt karakteren 5/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå