Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holy shit Bleach er sy sykt rått! Og så er det så klart ikke flere episoder igjen når jeg er på den mest awesome episoden noensinne. Argh! Skjønner fremdelest ikke hva du ikke liker med Bleach, Agentspoon :p Nå har ikke jeg sett så veldig myte forskjellig anime, men syns Bleach er noe av det beste jeg har sett.

Jeg elsket Soul Society arc, og var enormt spent ved introduksjonen av Grimmjow og Espada. Dessverre var Hueco Mundo, med unntak av de største kampene, en grå og ensidig affære. Det er først i de helt siste episodene at kvaliteten har hevet seg igjen. Likevel, du er velkommen til å se Death Note eller Code Geass. Da tror jeg du vil få en litt annen oppfatning av kvaliteten til Bleach.

Les også Air Gear sin manga. Da får du en liten smakbit av shounen på sitt beste. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Naruto og Bleach var en av de første seriene jeg så, og jeg elsket dem på den tiden.

Nå når jeg har sett 100+ serier, inkludert mange gode som f.eks. Death Note og Code Geass, må jeg innrømme at de har falt litt ned.

Nå er det mer "åja, er en bleach/naruto ep idag ja, får visst se den...".

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Nå er det mer "åja, er en bleach/naruto ep idag ja, får visst se den...".

Henger meg på den jeg å =P. Eneste er at jeg gidder ikke å se den med engang =P. Har egentlig mista helt smaken på Bleach og Naruto animen siden jeg leser mangaene...

Bleach - Eps seen 286 - Last Updated: 09-13-10

Naruto - Eps seen 168 - Last Updated: 08-22-10

Henger litt etter får å si det mildt :!:

Nå går det i Dragonball/Dragonball Z (blåser litt i storyen så veksler litt) =P. I manga fronten har jeg kommet meg "up to date" med Hajime No Ippo endelig :D, å har begynt på "The Breaker"

Lenke til kommentar

Bare å begynne på episode 292 av Bleach. Da begynner det å bli passelig bra igjen. Faktisk bedre gjengitt enn mangaen. :)

Naruto er inne i en god periode for mangaen. Orker ikke å snakke om anime-versjonen egentlig.

One Piece er den serien jeg ser mest fram til hver uke (edit: blant shonen!!!). Anime-episodene, noen svakheter til tross, er underholdende. Mangaen er kanonbra.

Er forresten fint at du ser Dragonball / Dragonball Z, og ikke Kai. Sistnevnte klarer kanskje og komme mer rett på sak, men herregud så den tar livet av diverse forvandlinger osv. Den klarer rett og slett ikke å dy seg med å kutte unødvendige scener, men gjør det også for de mest kjente scenene. Det er litt drøyt av og til. -,-'

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

@Agentspoon: Skal se Code Geass når jeg får tid, og Death Note har jeg sett. Sykt rå serie det og :)

Death Note.. Åh. <3

Code Geass blir min neste serie også, etter at jeg har fullført Darker Than Black.

Er Gode Geass litt likt som Death Note? =D

Lenke til kommentar

Når du ser Ccode Geass gjør deg et tjeneste å last den ned i 720p/1080, og ikke stream den. Det vil spille en stor rolle :) (Season 1 - Thora | Season 2 - Eclipse, om jeg ikke husker feil)

Bare slett den når du har sett om du ikke vil ta vare på den.

Både ja og nei, de er like, men samtidig ulike :p

Lenke til kommentar

Kunne noen være så snille og se igjennom anime lista i signaturen min og anbefale meg noe å se?

Er vel ikke så vanskelig å forstå at jeg liker ecchi, men setter pris på litt god action også :)

Clannad ~After Story~. Det er blasfemi at du har gitt en 5er til første sesong, og du SKAL se sesong to for å helomvende deg. Det er obligatorisk.

... Ellers Baccano.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...