MarqsK Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, men jeg har hørt litt om den. Du får gi rapport om hvor bra den er. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nytt OP kapittel var helt ok, dog uten særlige overraskelsesmomenter. Bleach, ufattelig dårlig. Beach Stars, underholdende! Trodde en stund at sistnevnte var på endens rand, men så dukket det plutselig opp uendelig med nye kapitler. De manglet vel bare en translatør da. Kamehameha-smashen var hysterisk over the top. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Begynte å kikke på Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai. Og droppet den vel greit fort etter 10 minutter. Men hvis du har sansen for serier som Kiss x Sis, så er vel denne noe for deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jasså, har den blitt til anime også? Nei så koselig, da må jeg nesten se den. Selv om jeg allerede har lest den. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Den er under min verdighet. Ikke kun på grunn av innholdet, men fordi Yuuichi Nakamura synker ned til hovedroller i den slags ecchi-serier. Det orker jeg bare ikke å være med på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er litt dumt å bare streke over en serie uten å ha prøvd da. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Forguder Nakamura, så nei takk, ville blitt grenseløst deprimert. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Holder på med: More Angel Beats! Bakemonogatari Digimon Xros Wars Airing Hellsing Ultimate Airing Highschool of the Dead Hyakka Ryouran: Samurai Girls Kamikaze Kaitou Jeanne Rewatching Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai More Papa to Kiss in the Dark Experiments Lain More Touka Gettan Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Den er under min verdighet. Ikke kun på grunn av innholdet, men fordi Yuuichi Nakamura synker ned til hovedroller i den slags ecchi-serier. Det orker jeg bare ikke å være med på. Han passer virkelig ikke inn i ecchi. Grusomt var det. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Sett ferdig sesong 13 av Bleach. Likte egentlig denne filleren ganske godt. Bedre enn den filleren med hun lille jenta i hvertfall. Edit: Likte best at du fikk se Zanpaktouene i ekte form. Endret 31. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sitter og ser på Chrno Crusade jeg Liker denne ganske bra Så også Darker Than Black ferdig forrige uke... helt kurant serie Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Darker than Black er forsåvidt ganske unik i og med at følelsen den avgir rett og slett er "annerledes". Ikke på et abstrakt nivå som Bakemonogatari, men det er definitivt noe nyskapende ved fortellingsmetoden. Jeg elsket både sesong 1 og 2, selv om sistnevnte hadde en helt unaturlig, brå avslutning. Gaiden-episodene er jeg ikke helt like stor tilhenger av, men de fungerer. Har lest nesten hele Bakuman i helga. Brilliant seri som lærer deg en masse om hvordan produksjonen av manga og anime foregår, innhyllet i et lavpannet, men tidvis realistisk drama. Får vel lese de siste 10 kapitlene i dag, og så er Watashitachi no Shiawase no Jikan kanskje neste på listen. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Sykt irriterende, trodde Bleach filleren var ferdig i seong 13, når den faktisk hadde en bra slutt, men nei da. Den måtte fortsette med sykt dårlig random greier. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har lest nesten hele Bakuman i helga. Brilliant seri som lærer deg en masse om hvordan produksjonen av manga og anime foregår, innhyllet i et lavpannet, men tidvis realistisk drama. Får vel lese de siste 10 kapitlene i dag, og så er Watashitachi no Shiawase no Jikan kanskje neste på listen. Sa jo at den var bra. Nå er jo animen ute også. Har forøvrig begynt å se The World God Only Knows. Har lest store deler av mangaen og syntes så langt den virker lovende. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 driver av med inu yasha? skrevet riktig? Ser jo forsovet på one piece når en ny episode kommer ut. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) ja, hver gang jeg hadde norsktime på skolen Endret 3. november 2010 av Benobi Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har lest nesten hele Bakuman i helga. Brilliant seri som lærer deg en masse om hvordan produksjonen av manga og anime foregår, innhyllet i et lavpannet, men tidvis realistisk drama. Får vel lese de siste 10 kapitlene i dag, og så er Watashitachi no Shiawase no Jikan kanskje neste på listen. Sa jo at den var bra. Nå er jo animen ute også. Har forøvrig begynt å se The World God Only Knows. Har lest store deler av mangaen og syntes så langt den virker lovende. Tror jeg høflig hopper over anime'n. Ser ikke hvordan de skal klare å portrere det på en interessant måte. =/ Har nettopp begynt på Historie og lest de første 30 kapitlene. Eumenius havner definitivt blant mine favorittkarakterer. Ikke rart at denne serien ligger langt oppe på topplistene, for å si det sånn. Elsken den så langt. driver av med inu yasha? skrevet riktig? Ser jo forsovet på one piece når en ny episode kommer ut. Inu (dog) Yasha (house) er avsluttet omsider. Var ganske stor fan av den når jeg var liten, men strevde litt med å interessere meg for de siste episodene som kom i den nylige avslutningen av serien. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Selv så jeg alle 193 episodee av InuYasha i vinterferien. Var veldig spennende i starten, så litt kjedelig når det var fillers også spennende igjen i slutten. Inuyasha Kanketsuhen har et veldig annet tempo en Inuyasha, så det blir en veldig brå overgang (10 episoder på 1 død vs. 1 episode på 2 døder + masse handling). Men den er av bedre kvalitet, så du tilvenner deg det fort. Jeg synes den var bra (7 eller 8), eneste som trakk den var alle fillerne og at noen ploter ble dratt altfor lang ut. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg må lære meg å sjekke ut seriers status før jeg starter dem. Kommer til å bli uutholdelig å vente på neste kapittel av Historie nå. Bleach var nyttesløst, selv om det var kjekt å erindre scener fra dens storhetstid. Har ikke fått sett OP enda, men gleder meg selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå