Agentspoon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg likte ikke Guin Saga noe særlig. Var herlig animasjon, og de første episodene vitnet om noe spennende. Etter det ble det ganske middels, og jeg mistet helt lysten. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Så ferdig Guin Saga akkurat nå, og det endte med en 9'er. Synd at den bare dekker 16 volums, av 126 som hun fikk skrevet før hun døde av kreft =/ Kan ha noe med å gjøre at jeg har sett endel dårlige serier i det siste, men jeg synes Guin Saga er en av de bedre seriene jeg har sett. Musikken og animasjonen var fantastisk mange steder. Endret 23. oktober 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har heller ikke sett så mye som har fenget i det siste. Angel Beats" ga jeg 6/10, Samurai Champloo og RAINBOW ga jeg sterk 7/10, Nodame Cantabile en sterk 8/10. Før det var jeg inne i en god periode med Honey & Clover, Ghost in The Shell og Bakemonogatari - samtlige som jeg ga 9/10 (remember, I don't give 10s). Forresten, det kan være noe feil med meldingsystemet på Diskusjon. Jeg mistenker det etter at verken Cutthroat Bill eller to administratorer har svart meg vedrørende klistring av seerguiden. Noen som stiller seg frivillig for en liten testmelding? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Bare å teste til meg Btw, utvikler Ghost in The Shell seg? Så 1. episode for en stund siden, men ble ikke akkuret revet med med det første. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takk! Ja, det utvikler seg så absolutt. Hadde akkurat samme tanker som deg etter første episode, og brukte gjerne de 10 første til å bare sette meg inn i universet. I sesong 2 hang alt på greip, og man liker det bare bedre og bedre. Likevel er det faktisk litt som Neon Genesis Evangelion, ved at man først innser hvor bra det var ETTER at man har fullført serien. Litt rart, men sant. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ahh, det er bra Btw, fikk meldingen, som du sikkert så Så da er det kanskje ikke noe feil likevel. Endret 24. oktober 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det var da merkelig. Selv om en administrator ikke godkjenner å klistre en tråd, så vil han vel gi tilbakemelding om dette?Får prøve noen andre da. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er da vanlig å gi beskjed, uansett om det godkjennes eller ikke. Kanskje prøve en mod, om adminene har mye å gjøre for tiden? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Bare jeg som var overivrig. Administratorene jobber som alle andre selvfølgelig ikke i helgene, og jeg var ganske sent ute på fredagen. Nå er den derimot klistret. Bra jobba. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ser bra ut nå, godt jobbet Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 At the moment, holder jeg på å se Giant Killers og Akagi. Ser også Naruto, Bleach og One Piece hver uke. Etter det skal jeg begynne med Ghost in the Shell, Bakamagatori (er på skolen, og husker ikke hvordan jeg staver det) og en annen serie jeg ikke husker navnet på -_- Anbefaler alle å se Angel Beats btw Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 "Bakemonogatari" er en blanding av to ord. "Bakemono" som betyr monster eller udyr, og "monogatari" som betyr fortelling. Ganske genialt, psykologisk serie. Ghost in The Shell er som Cowboy Bebop og Neon Genesis Evangelion, en av de store titlene anerkjent for å bygge store univers rundt handlingen. Definitivt en klassiker. Angel Beats! har jeg ikke et så veldig godt forhold til, kanskje spesielt fordi jeg anser det som skampletten til Key Animation, hvis ellers holder et skyhøyt nivå på de få seriene sine (Air, Kanon og Clannad). Jeg likte dog Angel Beats! primært for bandframførelsene, noen enkeltstående scener og avslutningen. Selve handlingen var likevel hva jeg vil betegne som manipulerende, kunstig, oppstykket og usammenhengende. Ga den en 7/10 for grei gjennomførelse og animasjon, samt musikkelementene. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har lasta ned sesong tretten av Blech Har ikke fått sett så mye da, siden Fallout: New Vegas har jo kommet ut Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Sesong 13 er en stor filler-sesong (Season 13: Zanpakutō: The Alternate Tale). Alt er fillers der... Bare å glede seg det Endret 25. oktober 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skulle akkurat til å påpeke det. Hehe, gledesdrepere er vi også. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vet det, men jeg likte denne filleren ganske godt egentlig, så langt som jeg har kommet hvertfall. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mhm, begynnelsen var ganske grei... og Yuuichi Nakamura har stemmen til Muramasa, som dermed er den etter min mening beste VA'en i Bleach så langt. Den utvikler seg likevel ikke til så altfor mye bra. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har bare sett til ep 5 eller 6 så langt, så jeg får se. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Den er best i starten, med Muramasa Men når det går over til random-episode-med-random-plot etterhvert, så bir det værre Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som har sett Shigurui? Også kalt Frenzy Killing. Nettop lastet ned, virker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå