Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, dubbingen av Hellsing Ultimate er faktisk et av unntakstilfellene der den er helt på høyde med originalen. Du har Norio Wakamoto som stjernen i den japanske, og Crispin Freeman i den amerikanske. Gir stemme til forskjellige karakterer, men sånn er det nå med at noen er bedre i den ene og andre i den andre. :)

Lenke til kommentar

Har prøvd å tatt kontakt med Cutthroat Bill som eier anbefalingstråden, for å hørre om mulighetene for integrering av topplisten jeg lagde. Har ikke fått svar, noe som irriterer meg litt da jeg vet at han har vært online flere ganger siden da.

Jeg har ikke lyst å bryte meg inn og overta noen tråd uten samtykke, så jeg ser derfor etter alternative ruter. Det jeg selv synes virker rimeligst, er om tråden til Cutthroat fikk endret tittel til "Brukeranmeldelser" og så jeg fikk klistret tråden min under navnet "Agentspoons seerguide" eller lignende. Hans har tross alt ikke vært oppdatert på nærmere to år, og er ikke akkurat noen aktuell toppliste.

Mulig jeg burde opprette en tråd med avstemning for dette? :huh:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jeg sier lag en ny tråd med navn "Agentspoon's anbefalinger" eller noe lignende hvor du poster dette bildet og skriver litt om hvor mye anime du har sett, og at du da er "kvalifisert", hvis jeg kan kalle det det, til å lage en sånn toppliste. Og så srkiver du til en moderator og ber h*n om å gjøre den til en sticky :)

Lenke til kommentar

Jammen da krysser den på tvers av Cutthroat sin generelle tråd, i hvert fall i navnet. Slikt vil skape misforståelser. Forskjellen er at Cutthroat sin tråd faktisk er en samling brukeranmeldelser, mens en seerguide ville som du sier krever mer sertifisering av brukerens erfaring og bakgrunn for å lage listen nøyaktig slik. Er det bare jeg som er helt ute på jordet nå, eller? sad.gif

Lenke til kommentar

Angående Agentspoon sin liste, støtter jeg forslaget til at han overtar Cutthroat sin tråd, da Cutthroat ikke har vært aktiv her på forumdelen siden han fikk tråden (han tok jo selv over tråden som "akan" hadde laget for tid tilbake).

Når det gjelder hva jeg ser/leser nå, så går det i:

Anime:

Soul Eater - episode 9

Hunter x Hunter - episode 2

School Rumble - Episode 1

Samt re-watching av de beste scenene/episodene av Major/Shura no Toki/Katekyo Hitman Reborn osv.

Manga:

One-Shot seriene som har kommet ut idet siste: Bankara & Bench. - lest Bankara

Jeg er stor fan av Zelda spillene, så har tatt en titt på mangaene som er utgitt:

A Link to the Past (2005 utgaven av Akira Himekawa) - lest ferdig

Majora's Mask - lest ferdig

Ocarina of Time - lest ferdig

Four Swords Plus - leser nå

Lenke til kommentar

På en måte ja, på en måte nei =P

Han drar til de forskjellige "templene" men vi ser ikke at han gjør noe gåter der inne, det er litt dialog med en eller annen person også dukker bossen i spillet opp :p

Men jeg likte den veldig godt, siden jeg fikk se en annen side av link (han er pratsom!) :!:

Nå skulle jeg virkelig ønske at det kom en anime av serien, en ordenltig bra laget da :D

Lenke til kommentar

Noen som har sett Guin Saga eller Twelve Kingdoms (Juuni Kokki)?

Etter alle dårlige serier jeg har sett i det siste (fylt med dårlig comedy, harem, echi osv.), var det deilig med en av den sjangeren.

Annbefaler den til de som er lei av dårlige serier, og vil se en fylt med god action, plot osv. Begge er klare 9'ere i min liste, ville vært 10 om ikke slutten hadde kommet så brått.

To ordentlige gode serier, med utrolig utvikling av personene.

Ikke ofte du ser det i dagens animer.

Selve animen er ikke alt for gammel, men novellen de er basert på begynner å bli gammel nå.

Synd at animen bare er lagd av noen få volums =/

Og at bare noen få volums er oversatt til engelsk, så er ikke lett å lese videre heller...

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...