Sekai-ichi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 nødvndig å ha på ansi char encode? enten det eller så er du på en mac..=\ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Akkurat sett ferdig Casshern SINS. Fantastisk! Har såvidt startet på Planetes og holder på med å se Code Geass for andre gang. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 yey for casshern sins og geass Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ser for øyeblikket Higashi no Eden. Morsom og litt mystisk anime. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Samme som har laga Gits Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ser for øyeblikket Higashi no Eden. Morsom og litt mystisk anime. Anbefales på det varmeste. Hvilken sjanger og hvor lang er den? Orker ikke uendelige serier. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Higashi No Eden er på 11 episoder =) Selv har jeg tatt en halveis re-watching av Naruto (hoppa over noe) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ser for øyeblikket Higashi no Eden. Morsom og litt mystisk anime. Anbefales på det varmeste. Hvilken sjanger og hvor lang er den? Orker ikke uendelige serier. 11 episoder. Action, Comedy, Mystery, Drama, Romance, Sci-Fi Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Krem! Skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Begynte å se Macross Frontier igår =) ser lovende ut, er på episode 7 av 25 edit: sett ferdig Macross Frontier nå, den var helt grei.. 7/10 Endret 26. oktober 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Begynte på Dragonaut idag. Men er litt skeptisk på noen av animasjonene i denne animen, syntes også ting skjer litt for fort. Ellers virker det som en god anime Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har såvidt startet på Planetes(...) Denne anbefales til alle som liker Sci-fi(+ litt drama og komedie). Annerledes og i tillegg realistisk. Fantastisk anime! 9/10 Mer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Planetes Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har såvidt startet på Planetes(...) Denne anbefales til alle som liker Sci-fi(+ litt drama og komedie). Annerledes og i tillegg realistisk. Fantastisk anime! 9/10 Mer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Planetes Får ta en titt på den. Ser for øyeblikket på Darker Than Black. Venter på at neste episode skal komme ut. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ser på Nyan Koi! akkurat nå. Fantastisk morsom. Handler om Junpei Kousaka som er allergisk mot katter. En dag får han en forbannelse på seg som gjør at han må hjelpe 100 katter, ellers blir han en katt selv. Han er håpløst forelsket i Kaede Mizuno, og dette fører til en berg og dalbane. Anbefales hvis du liker romantisk komedie. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Mulig jeg må sjekke den serien, siden jeg likte denne wallpapern jeg fant Link Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Holder på med Fullmetal Alchemist:Brootherhood, men siden det ikke er helt ferdig så begynte jeg på Devil May Cry i går, er på episode 6 tror jeg. Begynte i sist uke og se på Anime og jeg elsker det Andre forslag tas godt i mot bare så det er sagt. Endret 17. november 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Gir deg noen forslag. Romance/Comedy/Drama Clannad Action/Romance/Comedy Tengen Toppa Gurren Lagann Mecha/Action/Drama Code Geass Action/Horror/Romance (+18) Elfen Lied Noen av favorittene mine. Begynte også så smått på Chrono Crusade idag. Virker spennende. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Holder på med Fullmetal Alchemist:Brootherhood, men siden det ikke er helt ferdig så begynte jeg på Devil May Cry i går, er på episode 6 tror jeg. Begynte i sist uke og se på Anime og jeg elsker det Andre forslag tas godt i mot bare så det er sagt. Anbefaler at du ser alle episodene av Hunter X Hunter. En av de bedre og mest spennende seriene der ute, fortsatt. De første episodene er av litt dårlig kvalitet fordi de litt gamle, men det tar seg fort opp. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har blitt helt hekta på anime så alle går ned på listen En skolekamerat nevnte også Hellsing, er denne serien og anbefale også? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den er meget bra. Selv ville jeg sett OVAen. Ettersom at den følger mangaen bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå