Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Hva burde jeg se nå da, som kan ligne på FMA/Bleach/Naruto? 

Forumet trenger en Anime og Manga diskusjonstråd (hvis det ikka fins), for jeg føler dette blir litt for off-topic.

Du har skrevet i den tråden før, så burde ikke være vanskelig å finne :!: (Ditt innlegg)

Men som Fred7555 sier, sjekk ut anbefalingene på MAL. Evt hvis du har brukernavn der eller oppretter nå,

kan du spørre på forumet: Anime and Manga Recommendations eller søke etter tråder hvor andre lurer selv slik:

FMA søk. Nå var jeg snill :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde den tråden var til å diskutere anbefalingene i anbefalingstråden jeg.

Takk for hjelp alle sammen ;) Jeg får se litt på MAL.

Og brukernavnet mitt på MAL er MarQsK

Edit: My Anime List, satt på mobilen når jeg skrev denne posten så jeg la til link til MAL nå.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

15/45 ferdig nå. Er kanskje ikke helt fornøyd med sportsdelen, da det faktisk ikke finnes allverden av gode serier innenfor den kategorien. I hvert fall ikke blant anime. Hajime no Ippo er fantastisk. Prince of Tennis er også utrolig bra, men best i mangaformat. Samme med Slam Dunk. De som gjenstår er Eyeshield 21 og Cross Game. De er helt greie, men synes liksom ikke de hører hjemme i noen topp 5 liste. Nåvel, det er såvidt jeg vet ikke noen bedre kandidater. nupe2.gif

Edit: 20/45

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

30/45 serier ferdige. Får kanskje gjort 5 til i kveld, og så røsket sammen de siste 10 i morgen. Er et godt stykke arbeid, det kan jeg love dere! :grumpy:

Vet ikke helt om vi får arrangert en ny sticky eller ikke, men personlig mener jeg i hvert fall at listen kommer til å få en mye større verdi enn den nåværende anbefalingstråden. Argumentet jeg fører er at det etter hvert har blitt såpass mange serier at de ikke lenger kan betegnes som kremen av anime. For det andre er det fritt innpass for uerfarne seere som plukker ut favoritten sin blant 5 fullførte serier eller mindre. Med min liste får man derimot virkelig fine perler, og disse sortert på en ordentlig og oversiktlig måte.

Håper jeg får støtte fra forumet. :D

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er sikkert en mulighet for å legge den på toppen av anbefalingstråden også, med den eksisterende listen rett under. Hadde egentlig tatt seg ganske greit ut, først med en grafisk framstilling som tar mest fokus, og så flere anbefalinger dersom man har sett alle disse og fortsatt er lysten på mer. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvilken rekkefølge? harhar.gif Code Geass: Hangyaku no Lelouch R1 fulgt av R2. For Hellsing gjør du best i å droppe originalserien, og i stedet se den langt bedre OVA-serien kalt Hellsing Ultimate.

Klarte ikke helt å bli ferdig med 30-35 seriene. Brukte så immari lang tid på å finne et godt bilde for Neon Genesis Evangelion nemlig. Skulle tro at det var den letteste saken i verden med en så populær serie, men den gang ei. Får bare kjøre God speed i morgen og fått gjort meg ferdig. :)

Edit: Så forresten ferdig Nodame Cantabile i dag. Sesong 1 ga jeg en 8, sesong 2 en 9 og sesong 3 en 8 igjen.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Når det er sagt skal det godt gjøres å ikke bli påvirket av sesong 2 etter å ha fullført den. At Slimbda ikke likte den er jeg ikke i tvil om, da han har en ganske spesiell smak med ecchi og otaku-preget humor stående sentralt. Den slags serier ryster jeg kraftig på hodet for. :hmm:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

For å utbedre litt.

Hellsing var den orginale TV-serien som var laget til Hellsing-mangaen. Ca halvveis i serien gikk de tom for manga å tegne etter, og lagde sin egen historie.

Hellsing Ultimate er OVA-episoder til hver manga-hefte. Hvert hefte er en episode.

Veldig anbefalt. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...