Rajah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hjemmelagde buritos og FMA: Brotherhood Can life be any better? Du mangler en godstol og en stor flaske med kald Cola. Og det sier jeg, uvitende om du har det eller ei. Har du de tingene, så kan du garantert låse deg inn på et rom i en lang tid. Hvilken episode har du kommet til? ^^ Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har et veldig, veldig tregt nedlastings nett (ja, jeg laster ned, orker ikke se de med dårlig kvalitet online) på 100kb/s så jeg er bare på ep. 14, men det er utrolig tøft for det Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har et veldig, veldig tregt nedlastings nett (ja, jeg laster ned, orker ikke se de med dårlig kvalitet online) på 100kb/s så jeg er bare på ep. 14, men det er utrolig tøft for det Haha, jeg forstår deg godt. ^^ La dataen stå på om natten! Med mindre den bråker, og du har den i samme rom som du sover i, da. Kvalitetsfil > onlinestreaming. Åårh.. Jeg misunner deg som ser den geniale serien for første gang! >< Note: I fra episode 50 - 64 fikk jeg frysninger i hver episode. Så episk var det! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Den bråker og den står i samme rom som jeg sover i, men det klarer jeg da. Hadde sikkert kommet lengre på serien hadde ike torrente bestemt seg for å være 20 kb/s -.- I fra episode 50 - 64 fikk jeg frysninger i hver episode. Så episk var det! Sweet! Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du skulle vært i nærområdet, så skulle du fått alle på rappen. Har alt på PC'n. Tenk så fint livet ditt hadde vært da! Brukt hele kommende helg på FMA Brotherhood <3 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har mesteparten lasta ned da Mangler litt fra 11-20 og 31-40 Lenke til kommentar
Matka_Pluku Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Holder med Gantz for tiden ofc Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Holder med Gantz for tiden ofc nice, den e bra! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Driver å leser Inugami for øyeblikket. Gammel tegnestil med masser av blod og gørr og folk som blir hakket til biffstrimler. Absolutt noe å lese til/fra jobb på mobilen. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Letter etter en ny, litt mer seriøs anime nå. Sett alt for mange dårlige harem, shounen, echi osv. for tiden. Har noen et forslag til en som ligner på Fate/Stay Night, Toradora!, Code Geass/Mobile Gundam Seed 00, Elfen Lied, Clannad/Kanon, Death Note? (I sine respektive sjangre) Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fate Stay Night > Karas no Kyoukai Toradora! > Honey & Clover Code Geass / Gundam 00 > Neon Genesis Evangelion Elfen Lied > Hellsing Ultimate Clannad / Kanon > NANA Death Note > Monster Værsågod. Anbefalingslisten min kommer også før eller senere. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Takker Har planlagt å se ca. 3/4 av de fra før, så passer bra å begynne nå. Anngående Kara no Kyoukai, så 1. film for en stund siden og glemt den siden. Men nå har jeg skaffet alle 6(tror jeg)filmene. Så vidt jeg husker hoppet 1'ern midt inn i en plot uten å forklare all verdens. Startet jeg med feil, eller er det bare å se 1, 2, 3.... så vil alt bli forklart utover? Edit: Foresten, er du kjent med Fate/Stay Night? Ikke bare animen, men også the light novels + spillet? Etter å ha re-watched animen for 4.gang + skal se Unlimited Bladeworks i morgen, fikk jeg lyst til å lese/se/spille alt sammen. Men med alle forskjellige handlingene der ute, så er jeg ikke sikker på i hvilken rekkefølget eller hva som kan leses, og hvor det kan leses. Endret 2. oktober 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har ikke sett F/SN nei, men har hørt at den skal ligne på Karas no Kyoukai. Og sistnevnte er i hvert fall fantastisk. Såvidt jeg vet er det serien med best bruk av CGI også. Er riktig at man hopper litt inn i forskjellige tidslinjer, men man skal altså se fra 1 og utover ja. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Sett ferdig alt av Brotherhood nå. Fy faen, så bra serie har jeg ikke sett på lenge. De siste episodene gav meg frysninger, som Rajah sa de ville, spesielt de fem siste. Men da lurer jeg på en ting, burde jeg se FMA også? Endret 4. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Når du først har sett Brotherhood, ville jeg svart nei. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva burde jeg se nå da? For å si det jeg elsker all slags type "magi" hvis jeg kan kalle det det. Sånn som i Naruto og FMA. Når kommer den lista di egentlig Agentspoon? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg jobber passe febrilsk med å sette av tid til den. Har allerede kandidatene klare, men det er først og fremst de engelske sammendragene og den grafiske biten som trenger mye arbeid. 10/45 er set and done. Håper å klargjøre den i morgen eller i overmorgen, fordi jeg reiser ganske snart. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva burde jeg se nå da, som kan ligne på FMA/Bleach/Naruto? Forumet trenger en Anime og Manga diskusjonstråd (hvis det ikka fins), for jeg føler dette blir litt for off-topic. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Gintama. Edit: Blir litt vanskelig å anbefale uten å ha en liste av seriene du har sett å forholde meg til. Og jeg tror ikke det gjør så mye at vi diskuterer det her. Er det tråden har gått ut på fram til nå. Heller tråden som burde endre navn. Endret 4. oktober 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva burde jeg se nå da, som kan ligne på FMA/Bleach/Naruto? Forumet trenger en Anime og Manga diskusjonstråd (hvis det ikka fins), for jeg føler dette blir litt for off-topic. Du kan jo alltids sjekke annbefalingene på MAL: http://myanimelist.net/anime/5114/Fullmetal_Alchemist:_Brotherhood/userrecs (om du ikke har gjort det allerede da) Sikkert noe du finner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå