Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Sacho_chan:

Er tittelen på dette emnet "Hvilken Anime har du lyst til å se?", eller "Hvilken anime holder du på med?" Prøv å være litt on-topic.

Sett ferdig Highschool of The Dead nå ;) Sykt rå serie! Men nå skal jeg begynne på FMA Brotherhood. :D

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Sett ferdig Highschool of The Dead nå ;) Sykt rå serie! Men nå skal jeg begynne på FMA Brotherhood. :D

Yay!

Jeg lover deg: Brotherhood vil være noe av det beste du vil se.

Denne posten viser min glede av den. :D

[Edit: et mellomrom.. -.-]

Endret av Rajah
Lenke til kommentar

Jeg leste et sted at det kommer en fortsettelse da, så vi får jo hope :D

Edit: Det var her jeg leste det.

Edit 2: Hvis noen vil se FMA: Brotherhood burde de laste ned Eclipse sine, nydelig kvalitet på bildet! (er det lov å snakke om nedlastning?)

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Har begynt å se Dragonball :p er på ep 52. Er det noe som kan kalles fillers i serien?

Dragonball

Bare 2 spørsmål: Hvilken episode blir det sagt/finner vi ut at han er fra den Saiyan rasen?

Når blir han "eldre"?, eller når endres utsende på han? Er han sånn liten kid helt fram til DBZ?

Det har nylig kommet ut en remake av Dragon Ball Z som stort sett fjerner det meste av overflødig filler. Den kalles rett ut "Dragon Ball Kai" og kommer ut med nye episoder hver uke. Er inne i nest siste saga nå.

Det er relativt mye filler i originale Dragon Ball også ja. At Son Goku er en Saiyajin får vi ikke vite før første saga av DBZ. Han får forsåvidt heller ikke et ungdommelig utseende (høydeforskjellen er mest merkbar) før i siste saga av Dragon Ball.

æ træng en anime som ikkje handla om kjærlighet elr noe sånt....

Har du liste over hva du har sett fram til nå? Baccano kan vel foreslås. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Det var det jeg tenkte meg ja :dontgetit: Har prøvd å søke litt på først (uten å bli spoilet for mye) så fant noen bilder fra senere episoder. Jeg får nesten inntrykk av at DB og DBZ er nesten 2 forskjellige serier. Utifra bilder osv, så virker det helt forskjellige.

Er man virkelig nødt å se DB før DBZ? (ikke at DB er dårlig, bare lurer)

Lenke til kommentar

Har noen av dere sett Mobile Suit Gundam 00? Hvis ja, hva synes du?

Tenkte å starte med den etterhvert :)

Om dere vet det, er Mobile Suit Gundam 00 og Mobile Suit Gundam to helt forskjellige serier, eller er det nesten samme/relatert så jeg burde se den ene før den andre?

EDIT: Ser nå at Mobile Suit Gundam er fra 70/80-tallet. Antar 00-versjonen er en nyere versjon/recap?

Gundam 00 og Gundam SEED er to helt forskjellige serier, hver av dem i sitt eget univers. Men begge er Mecha, så forvent store roboter som fighter. :p

Og nei, Gundam 00 er IKKE recap av de eldre seriene. De fleste seriene er stand-alone serier, eller serier for seg selv, kort sagt.

Gundam Wing er også en bra serie fra 1997 som jeg sterkt foreslår at du titter på også. ^^

Lenke til kommentar

Jeg leste et sted at det kommer en fortsettelse da, så vi får jo hope :D

Edit: Det var her jeg leste det.

Edit 2: Hvis noen vil se FMA: Brotherhood burde de laste ned Eclipse sine, nydelig kvalitet på bildet! (er det lov å snakke om nedlastning?)

Fortsettelse? Fortsettelse på FMA? Det håper jeg ikke skjer. Nå er FMA ferdig, det har fått en slutt.. Altså, jeg hadde nok sett det, men likevel. :p

Eclipse sin kvalitet og kvalitet på tekstingen er det få som kan stille imot, hvert fall når det kommer til FMA Brotherhood ^^

Ikke om ulovlig, men det er på en måte Eclipse sitt produkt. De har tatt en fil og redigert den til sin egen, så da er det vel ikke noe ondt å snakke om den slags nedlasting. Den er på sitt vis lovlig. (:

Lenke til kommentar

Det var det jeg tenkte meg ja :dontgetit: Har prøvd å søke litt på først (uten å bli spoilet for mye) så fant noen bilder fra senere episoder. Jeg får nesten inntrykk av at DB og DBZ er nesten 2 forskjellige serier. Utifra bilder osv, så virker det helt forskjellige.

Er man virkelig nødt å se DB før DBZ? (ikke at DB er dårlig, bare lurer)

Tja. Son Goku har liksom samme karaktertrekk i DB og DBZ, og de fleste karakterene som følger med videre stammer herfra. Mens den første er mer adventure-basert, er DBZ mer flashy med så og si de mest uovervinnelige kreftene i hele anime-verden (så vidt jeg har sett).wink.gif

Lenke til kommentar

æ træng en anime som ikkje handla om kjærlighet elr noe sånt....

Har du liste over hva du har sett fram til nå? Baccano kan vel foreslås. :)

I signaturen min er det en link til "myanimelist" e jo bare å ta en titt der ;p

@Sacho_chan:

Er tittelen på dette emnet "Hvilken Anime har du lyst til å se?", eller "Hvilken anime holder du på med?" Prøv å være litt on-topic.

ok, unnskyld, jeg hadde begynt med to forskjellige serier men ble for deppa av å se dem, er det noe som har tips til hvilken anime jeg kan se uten at det handler om kjærlighet?

fornøyd? -.-

Endret av Sacho_chan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...