Agentspoon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Den er på listen min over topp 5 sci-fi serier, det skal den i hvert fall ha. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 æ træng en anime som ikkje handla om kjærlighet elr noe sånt.... Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) @Sacho_chan: Er tittelen på dette emnet "Hvilken Anime har du lyst til å se?", eller "Hvilken anime holder du på med?" Prøv å være litt on-topic. Sett ferdig Highschool of The Dead nå Sykt rå serie! Men nå skal jeg begynne på FMA Brotherhood. Endret 20. september 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Sett ferdig Highschool of The Dead nå Sykt rå serie! Men nå skal jeg begynne på FMA Brotherhood. Yay! Jeg lover deg: Brotherhood vil være noe av det beste du vil se. Denne posten viser min glede av den. [Edit: et mellomrom.. -.-] Endret 20. september 2010 av Rajah Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 HOTD har 13 episoder.. hvordan kan du ha sett den ferdig når kun 12 er sluppet? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) High School of the Dead: Information Type: TV Episodes: 12 Status: Finished Airing Kanskje derfor? Endret 20. september 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hmm, stod 13 på ANN når første episoden ble gitt ut, må ha skrivd feil da. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har begynt å se Dragonball er på ep 52. Er det noe som kan kalles fillers i serien? Dragonball Bare 2 spørsmål: Hvilken episode blir det sagt/finner vi ut at han er fra den Saiyan rasen? Når blir han "eldre"?, eller når endres utsende på han? Er han sånn liten kid helt fram til DBZ? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg leste et sted at det kommer en fortsettelse da, så vi får jo hope Edit: Det var her jeg leste det. Edit 2: Hvis noen vil se FMA: Brotherhood burde de laste ned Eclipse sine, nydelig kvalitet på bildet! (er det lov å snakke om nedlastning?) Endret 20. september 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Har begynt å se Dragonball er på ep 52. Er det noe som kan kalles fillers i serien? Dragonball Bare 2 spørsmål: Hvilken episode blir det sagt/finner vi ut at han er fra den Saiyan rasen? Når blir han "eldre"?, eller når endres utsende på han? Er han sånn liten kid helt fram til DBZ? Det har nylig kommet ut en remake av Dragon Ball Z som stort sett fjerner det meste av overflødig filler. Den kalles rett ut "Dragon Ball Kai" og kommer ut med nye episoder hver uke. Er inne i nest siste saga nå. Det er relativt mye filler i originale Dragon Ball også ja. At Son Goku er en Saiyajin får vi ikke vite før første saga av DBZ. Han får forsåvidt heller ikke et ungdommelig utseende (høydeforskjellen er mest merkbar) før i siste saga av Dragon Ball. æ træng en anime som ikkje handla om kjærlighet elr noe sånt.... Har du liste over hva du har sett fram til nå? Baccano kan vel foreslås. Endret 20. september 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det var det jeg tenkte meg ja Har prøvd å søke litt på først (uten å bli spoilet for mye) så fant noen bilder fra senere episoder. Jeg får nesten inntrykk av at DB og DBZ er nesten 2 forskjellige serier. Utifra bilder osv, så virker det helt forskjellige. Er man virkelig nødt å se DB før DBZ? (ikke at DB er dårlig, bare lurer) Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har noen av dere sett Mobile Suit Gundam 00? Hvis ja, hva synes du? Tenkte å starte med den etterhvert Om dere vet det, er Mobile Suit Gundam 00 og Mobile Suit Gundam to helt forskjellige serier, eller er det nesten samme/relatert så jeg burde se den ene før den andre? EDIT: Ser nå at Mobile Suit Gundam er fra 70/80-tallet. Antar 00-versjonen er en nyere versjon/recap? Gundam 00 og Gundam SEED er to helt forskjellige serier, hver av dem i sitt eget univers. Men begge er Mecha, så forvent store roboter som fighter. Og nei, Gundam 00 er IKKE recap av de eldre seriene. De fleste seriene er stand-alone serier, eller serier for seg selv, kort sagt. Gundam Wing er også en bra serie fra 1997 som jeg sterkt foreslår at du titter på også. ^^ Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg leste et sted at det kommer en fortsettelse da, så vi får jo hope Edit: Det var her jeg leste det. Edit 2: Hvis noen vil se FMA: Brotherhood burde de laste ned Eclipse sine, nydelig kvalitet på bildet! (er det lov å snakke om nedlastning?) Fortsettelse? Fortsettelse på FMA? Det håper jeg ikke skjer. Nå er FMA ferdig, det har fått en slutt.. Altså, jeg hadde nok sett det, men likevel. Eclipse sin kvalitet og kvalitet på tekstingen er det få som kan stille imot, hvert fall når det kommer til FMA Brotherhood ^^ Ikke om ulovlig, men det er på en måte Eclipse sitt produkt. De har tatt en fil og redigert den til sin egen, så da er det vel ikke noe ondt å snakke om den slags nedlasting. Den er på sitt vis lovlig. (: Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det var det jeg tenkte meg ja Har prøvd å søke litt på først (uten å bli spoilet for mye) så fant noen bilder fra senere episoder. Jeg får nesten inntrykk av at DB og DBZ er nesten 2 forskjellige serier. Utifra bilder osv, så virker det helt forskjellige. Er man virkelig nødt å se DB før DBZ? (ikke at DB er dårlig, bare lurer) Tja. Son Goku har liksom samme karaktertrekk i DB og DBZ, og de fleste karakterene som følger med videre stammer herfra. Mens den første er mer adventure-basert, er DBZ mer flashy med så og si de mest uovervinnelige kreftene i hele anime-verden (så vidt jeg har sett). Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) æ træng en anime som ikkje handla om kjærlighet elr noe sånt.... Har du liste over hva du har sett fram til nå? Baccano kan vel foreslås. I signaturen min er det en link til "myanimelist" e jo bare å ta en titt der ;p @Sacho_chan: Er tittelen på dette emnet "Hvilken Anime har du lyst til å se?", eller "Hvilken anime holder du på med?" Prøv å være litt on-topic. Sett ferdig Highschool of The Dead nå Sykt rå serie! Men nå skal jeg begynne på FMA Brotherhood. ok, unnskyld, jeg hadde begynt med to forskjellige serier men ble for deppa av å se dem, er det noe som har tips til hvilken anime jeg kan se uten at det handler om kjærlighet? fornøyd? -.- Endret 21. september 2010 av Sacho_chan Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Baccano, Black Lagoon, Tengen Toppa Gurren Lagann og Death Note bør vel sees. Neon Genesis Evangelion er også et must, selv om man gjerne blir litt trist ved visse anledninger. En manga som også vil bringe et rått glis til ansiktet ditt, er Air Gear. Endret 21. september 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) @Rajah: jeg mente en fortsettelse på HOTD. Hvis du klikker på linken så ser du det. Edit: Leif. Endret 21. september 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 @Rajah: jeg mente en fortsettelse på HOTD. Hvisdu klikker på linjen så ser du det. Ah, jeg forstår! Så ikke linken med en gang. Det er bare å håpe! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Får bare si bravo til Nodame Cantabile: Paris. En solid 9er, og et vesentlig opprykk fra første sesong. Gleder meg ufattelig til å begynne på siste i morgen. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hjemmelagde buritos og FMA: Brotherhood Can life be any better? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå