Rajah Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg holder på med Naruto, noe jeg har gjort i mnage år. Jeg er snart ferdig med Love Hina (5-6 episoder igjen).. Ellers har jeg også sett åtte episoder av Darker Than Black, men den har ikke helt fenget meg. Den virker liksom så random. =P Selv etter åtte episoder føler jeg enda ikke at jeg henger med i hva det egentlig handler om. Nye ting i hver episode.. Oo Noen som har sett den serien, og kan svare meg på om den tar seg opp etterhvert? ^^ Jo, så ser jeg sakte, men sikkert Death Note for 3.gang, med en kamerat som jeg ville vise den til. : D Siden jeg snart er ferdig med Love Hina, så må jeg begynne med noe annet. Her er listen over animéer som jeg har på PC'n, usett. - Chrono Crusade - Gode Geass - Darker Than Black (Begynt) - Ergo Proxy - Great Teacher Onizuka - Kimi no Todoke - Kino no Tabi - Mushishi - Natsume Yuujinchou - Seitokai no Ichizon - Serial Experiments Lain - Shiki - The Twelve Kingdoms - Zoku Natsume Yuujinchou Herregud, jeg har mye å se! O_o Opp-topic - hva bør jeg se etter Love Hina? ^^ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skal du ha dem i rekkefølge fra bra til dårlig? 1 - Code Geass 2 - Great Teacher Onizuka 3 - The Twelve Kingdoms 4 - Mushishi (les mangaen) 5 - Kino no Tabi / Kino's Journey 5 - Ergo Proxy (ikke min smak, men mange synes at den er bra) 6 - Shiki 7 - Chrono Crusade Serial Experiments Lain har jeg ikke sett eller lest. Kimi ni Todoke er gjerne en romanse som du først bør se etter å ha sett en del andre innenfor samme sjanger (anbefaler Clannad og Toradora til å begynne med). Er en del kulturelle ting man bør tilvende seg først nemlig. Seitokai no Ichizon er fælt klisje og bare å styre unna. Natsume Yuujinchou... unnskyld n4w, men det er den kjedeligste serien jeg har sett noensinne. Rød farge = Ikke bare god, men storslått anime. Listen din bærer et karakterisk preg av en som har sett veldig mye fra før. Den manglet nemlig først og fremst mange av de beste seriene, som ofte blir prioritert først. Jeg foreslår egentlig at du bare tar vare på de serien du har lastet ned, men kommer tilbake etter at du har sett seriene uthevet med rød skrift, og får flere gode anbefalinger. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hah, nice! Takker. : D Da kan jeg sette Clannad og Todora på nedlasting etter å ha trykket "Svar nå"-knappen. ^^ Men du nevnte ingenting om Darker Than Black, er du helt ukjent med den eller? Tja, jeg vil påstå at jeg har sett en del animé, ja. : > Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Viktig og on-topic: I dette øyeblikk, klokken 19:15, har du Agentspoon 1337 innlegg. Offesielle innlegg, tho. ^^ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hah, nice! Takker. : D Da kan jeg sette Clannad og Todora på nedlasting etter å ha trykket "Svar nå"-knappen. ^^ Men du nevnte ingenting om Darker Than Black, er du helt ukjent med den eller? Tja, jeg vil påstå at jeg har sett en del animé, ja. : > Jeg likte Darker than Black jeg. Hei er dyp og mysteriøs, og serien har en ganske særegen stemning egentlig. Elsket også introene / endingene. Jeg hører til og med blant fåtallet som synes at oppfølgeren, Gemini no Ryuusei, var et friskt pust og omtrent på høyde med sesong 1. Følger selvsagt med på OVAene også etter hvert som de ser dagens lys. Husk forresten å laste ned oppfølgeren Clannad ~After Story~ også. Den er på alle måter høydepunktet. Og bra spottet! Endret 9. september 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sett ferdig Nodame Cantabile nå. Litt under forventningene, men svak 8/10 er vel på sin plass. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 nettopp færdig med å se første sesong av "Nogizaka Haruka no Himitsu" ^^ morsom, spennende og perverst! xD Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ble ferdig med Love Hina i går, så da begynte jeg på en anime jeg tilfeldigvis kom over: Highschool of the Dead. Hahaha, den var ganske awesome, selv om jeg bare har sett én episode av det. Zombier. Pantie-shot. Jenter med store bryster. Masse blod. Survivial. Anime. Og attpåtil en ganske lik versjon av mot slutten av første episode. Fuck, det var digg! Sitat fra første episode: On the day when everything came to an end... I killed my best friend... And I held the girl that I loved for the first time. Litt typisk, men jeg sier det igjen: Zombier. Pantie-shot. Jenter med store bryster. Masse blod. Survivial. Anime. AWESOME! Jeg må se en episode til.. ^^ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det er en lavpannet gutteserie som utvilsomt blir enda bedre etter hvert. I det litt høyere kvalitetssjiktet, hva vil folket si er de 5 beste action seriene noensinne? For meg blir det: Baccano Black Lagoon Hellsing Ultimate Fullmetal Alchemist: Brotherhood Kara no Kyoukai Lager en liten seerguide ser du. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er en lavpannet gutteserie som utvilsomt blir enda bedre etter hvert. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er en lavpannet gutteserie som utvilsomt blir enda bedre etter hvert. I det litt høyere kvalitetssjiktet, hva vil folket si er de 5 beste action seriene noensinne? For meg blir det: Baccano Black Lagoon Hellsing Ultimate Fullmetal Alchemist: Brotherhood Kara no Kyoukai Lager en liten seerguide ser du. No doubt, 100% enig. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fantastisk! Vurderte også HunterXHunter, men den vil falle inn under shounen-listen. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Highschool of The Dead er awesome, takk for tipset Rajah! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har laget ferdig listen(e) nå. Mangler bare å lage en presentabel bildeoversikt. Ble litt tøft i teten, for å si det slik. Bare One Piece blant de store kom igjen for shounen-serier. Bleach og Naruto hadde ikke sjans. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Bleach og Naruto hadde ikke sjans. Say what? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lager en liste over topp 5 serier i de største sjangrene, og noterte meg at selv i den mest middelmådige gruppen, shounen, hadde ikke Bleach og Naruto mye å stille opp med. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vel, er ikke mange jeg holder med på for tiden, men her er dem: 1. Narutaru (Ser for øyeblikket på) 2. Omamori Himari (Sett ferdig, men vurdert å se igjen for teh shits and giggles :3) 3. Tonari No Totoro (Min Nabo Totoro) 4. Highschool Of The Dead (Følger med) 4. Shukufuku No Campanella (Følger med) 5. Nurarihyon No Mago (Følger med) 6. Seitokai Yakuindomo (Følger med-ish) 7. Fairy Tail (Følger med) 8. Bleach (Ikke sett siste episodene, men følger for det meste med) 9. Asobi Ni Iku Yo (Ikke sett enda, men skal ses snart) 10. Mayoi Neko Overrun! (Ikke sett enda, men skal ses snart) 11. Mononoke Hime (Princess Mononoke. Sett 5 ganger, og vurderer en sjette gang) 12. Ponyo On The Cliff By The Sea (Har sett, men vurdert å se igjen også) 13. Cat Shit One (Kaniner og harer som dreper med maskingæver? Hvem liker IKKE det? xD) 14. Seto No Hanayome (Ikke sett enda. Foreslått av forummedlem) 15. Golden Boy (Sett 2 ganger, vurderer en tredje gang) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Da har man fullført Clannad igjen. Hadde lite å gjøre på båten til og fra Danmark, så slengte like så greit begge sesongene inn. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Får vel børste støv av mangaen min nå, og begynne å lese igjen. Har ikke lest på 1-2 måneder nå. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Har noen av dere sett Mobile Suit Gundam 00? Hvis ja, hva synes du? Tenkte å starte med den etterhvert Om dere vet det, er Mobile Suit Gundam 00 og Mobile Suit Gundam to helt forskjellige serier, eller er det nesten samme/relatert så jeg burde se den ene før den andre? EDIT: Ser nå at Mobile Suit Gundam er fra 70/80-tallet. Antar 00-versjonen er en nyere versjon/recap? Endret 19. september 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå