Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja..

Driver og følger med på:

Highschool of the Dead

Asobi Ni Iku Yo

Mayoi Neko Overrun!

Seitokai Yakuindomo

Digimon Xros Wars

Toradora! (Nettopp sett ferdig. Ser en gang til. :3)

Har vurdert å plukke opp en del andre serier som ser veldig lovende ut, deriblandt B Gata H Kei, Robotech, Giant Killing, Cat Shit One, Mitsudomoe, Nurarihyon no Mago, for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Skjerpings folkens. ^_^'

Så litt Honey & Clover i dag. Misliker at åpningen består av objekter fra den virkelige verden, så den ser jeg neppe to ganger. Selve første episode var helt grei, men liker IKKE loli-faktoren som potensielt bygges opp her. Får likevel se noen episoder til, når en venn av meg først sa han foretrakk den framfor Toradora.

Lenke til kommentar

Begynt å se Maria+Holic, og nok en gang viser SHAFT at de gjør hva en de vil med animene sine. :!:

*edit*

Skal også se Sayonara Zetsubou Sensei etterpå, også av SHAFT. :p

*edit 2*

For de som lurer har SHAFT også gjort Bakemonogatari, ef og Arakawa Under The Bridge. For å nevne noe. :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Key: Spiller på følelser og daglige begivenheter. Har ofte et mystisk element uten direkte innflytelse, og utsatte karakterer med sterk viljestyrke.

- Clannad

- Kanon

- Air

J.C. Staff: Mer energisk, fortgående. Litt mer komediepreget kanskje, men med scener der karakerene får vise dramatikk og alvor på høyt nivå.

- Toradora

- Kare Kano

- Nodame Cantabile

SHAFT: Høyst intellektuell, abstrakt og jobber bevisst med å tøye omstridte grenser ved å være ytterst obskøn.

- Ef - A Tale of Memories

- Bakemonogatari

- Sayonara Zetsubou Sensei

Liten oppsummering av de tre store innenfor romanse. De er faktisk såpass forskjellige, at man ikke umiddelbart vil kjenne igjen fellestrekk bare fordi de er i samme sjanger. Anbefaler derfor å rulere litt mellom disse. Ingen er tross alt vesentlig bedre enn den andre, mens alle sammen er utrolig bra.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Sayonara Zetsubou Sensei er faktisk interessant. Har bare sett 6 episoder av det ellerno, men det er komisk. Dere vil absolutt like sensuren av kroppsdeler som er der.

Maria+Holic er selvsagt svært fornøyelig. Jeg elsker bare intro-sangen noe hemningsløst. Dama som synger den er ikke særlig dårlig heller :p

Lenke til kommentar

Er helt ferdig og kollapset etter å ha laget en guide til Detective Conan sine beste episoder blant et utvalg på 582. HERREGUD det tok lang tid.

Haha. :p

Sett ferdig Maria+Holic. Utrolig bra anime, havnet på 10/10. :)

Lenke til kommentar

Hva slags side ser dere anime på? Jeg har kommet til ep 147-148 på Naruto, problemet er at der jeg ser det (Animeseason) så må jeg se denne dobbel episoden på Megavideo. MV pleier alltid og være ett rævhull mot meg og si at jeg har sett 50 min selv om jeg ikke har gjort det så jeg vil helst slippe det.

Lenke til kommentar

Hva slags side ser dere anime på? Jeg har kommet til ep 147-148 på Naruto, problemet er at der jeg ser det (Animeseason) så må jeg se denne dobbel episoden på Megavideo. MV pleier alltid og være ett rævhull mot meg og si at jeg har sett 50 min selv om jeg ikke har gjort det så jeg vil helst slippe det.

prøvd animefreak.tv?

Lenke til kommentar

Nettopp sett Happy Lesson ^^

gir den 8/10 ! :D morsom anime, ikke akkurat direkte spenning i den, man følger bare med pga den er morsom.

Musikken/sangen som storesøstra sang gir jeg 1/10, kanskje fordi det ikke er helt min smak. xP

slutten gir jeg en klar 10/10!

slutten var ganske grei til å være den type anime, og man satt ikke igjen med masse spm. (noe som jeg hater med slutter).

Selv laster jeg det alltid ned.

Takler ikke å se på elendig kvalitet med random subs for hver episode, når man instedenfor kan laste de ned i 720p (HD) med den subben du vil.

Men ellers pleide jeg å se på gogoanime for evigheter siden.

Hvilken side laster du ned fra?

Lenke til kommentar

Kommer ann på serien.

Jeg går inn på MyAnimeList, søker på serien jeg skal se på, leser hva den handler om og sjekker noen reviews, så går jeg i bunn av siden hvor det står "Fansubbing Groups", leser noen kommentarer på gruppene, går på siden dems og laster ned torrenten.

Hvis du liker å se på anime, er MAL en fin plass å være. Du kan lage liste over show du ser på, har sett på, planlegger å se på osv. (veldig enkelt å holde orden der), du kan diskutere episoder du har sett og andre ting, lese reviews osv. (om du ikke gjør det fra før da). Det samme gjelder manga.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Kommer ann på serien.

Jeg går inn på MyAnimeList, søker på serien jeg skal se på, leser hva den handler om og sjekker noen reviews, så går jeg i bunn av siden hvor det står "Fansubbing Groups", leser noen kommentarer på gruppene, går på siden dems og laster ned torrenten.

Hvis du liker å se på anime, er MAL en fin plass å være. Du kan lage liste over show du ser på, har sett på, planlegger å se på osv. (veldig enkelt å holde orden der), du kan diskutere episoder du har sett og andre ting, lese reviews osv. (om du ikke gjør det fra før da). Det samme gjelder manga.

Jeg har acc der, men det er jo ingen nedlastnings side :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...