paraxsystemz Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Til de som har lyst til å laste ned manga fra one manga, mangafox, mangareader, mangavolume, ourmanga ovs. Så fant jeg dette programmet som funker kjempebra linken ligger i spoiler. http://www.softpedia.com/progDownload/DomDomSoft-Manga-Downloader-Download-134621.html Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er det nok med bare 18 års aldersgrense? Du bryr deg ikke om hva slags innhold det er? Hva med en dose hentai, det er jo 18+... Nje, e lei av hentai Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Spottet Kamikaze Kaitou Jeanne på listen din. Noen som har sett tysk dubbet anime på RTLII, eller? Det blir litt vanskelig å lage anbefalinger ettersom jeg har ganske forskjellig smak. Du gir Toradora! en 7 og Berserk en 4, mens disse gjerne ville ligge å kranglet om en 10er hos meg. Men siden du liker GITS, bør du også prøve Cowboy Bebop og Neon Genesis Evangelion. Ser at du også har sett en del romanser... kanskje Kare Kano hadde vært noe. Den foreslår jeg ALDRI til en nybegynner, men voksen og reflektert er den i hvert fall. Kkj va en av mine første anime'a æ så x3 den e bra!! Neon Genesis prøvde jeg å se, men etter de 5 første ep og det var like kjedelig droppet jeg den x) Cowboy bedop og kare kano har jeg faktisk ikkje hørt så mye om da x) men kan ta en titt takk. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 forslag til anime'er med +17 elr +18 (aldersgrense) ? Highschool of the Dead er 18+, og så langt virker den relativt bra. Er det nok med bare 18 års aldersgrense? Du bryr deg ikke om hva slags innhold det er? Hva med en dose hentai, det er jo 18+... Grisen! *edit* Amagami SS ep 4! Holder på å se h.o.t.d. ^^ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Spottet Kamikaze Kaitou Jeanne på listen din. Noen som har sett tysk dubbet anime på RTLII, eller? Det blir litt vanskelig å lage anbefalinger ettersom jeg har ganske forskjellig smak. Du gir Toradora! en 7 og Berserk en 4, mens disse gjerne ville ligge å kranglet om en 10er hos meg. Men siden du liker GITS, bør du også prøve Cowboy Bebop og Neon Genesis Evangelion. Ser at du også har sett en del romanser... kanskje Kare Kano hadde vært noe. Den foreslår jeg ALDRI til en nybegynner, men voksen og reflektert er den i hvert fall. Kkj va en av mine første anime'a æ så x3 den e bra!! Neon Genesis prøvde jeg å se, men etter de 5 første ep og det var like kjedelig droppet jeg den x) Cowboy bedop og kare kano har jeg faktisk ikkje hørt så mye om da x) men kan ta en titt takk. Det er sant nok. Du må være litt tilmodig med NGE for at du virkelig blir engasjert. Finalen er på sin siden en av de aller beste. Men vet du hva, NGE er faktisk en av de største klassikerne i Japan, så de har begynt å filmatisere serien og har gitt ut to filmer allerede: Neon Genesis Evangelion: You Are (Not) Alone Neon Genesis Evangelion: You Can(not) Advance Disse har hver sånn cirka et halvt årsbudsjett for NASA i seg, og har helt syk animasjon. Selv om det er en slags refortelling i begynnelsen, er tempoet mye raskere, så det kan meget godt være at du vil elske denne til tross for ditt tidligere tilbakeslag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Og der fullførte jeg Code Geass sesong 2. Herre jemini. 10/10 der også gitt... Og nå skal jeg ha dagens første måltid.... uck... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Gratulerer! Code Geass er en av mine desidert favoritter. På tide med en oppdatering. Hvem blir med på en liten topp 10 liste? Anime Clannad ~After Story~ Code Geass Baccano Toradora Neon Genesis Evangelion Bakemonogatari Black Lagoon Cowboy Bebop Ghost in The Shell Hellsing Ultimate Manga Monster Berserk 20th Century Boys Vinland Saga Pastel Air Gear Tenjou Tenge Liar Game Death Note One Piece Siden jeg er en såpass dreven tilhenger av sjangeren, er det ikke slik at "jaja, topp 3 burde jeg vel kanskje se". Samtlige på listen er mesterverk, så det er bare å velge og helst ikke vrake. Endret 25. juli 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Topp 10 liste? Tja, jeg er orginalt ikke så glad i lister. Mange av mine 10/10 er jo 10-ere grunnet flere forskjellige grunner. Å si man liker Code Geass bedre enn Toradora er jo litt dumt, da de er begge knallgode serier på helt forskjellige sjangre. Men kan ta en liste over 10 av mine favoritter ja. Bare ikke be meg velge en favoritt. Anime: Cowboy Bebop Code Geass Great Teacher Onizuka Hikaru no Go Onegai Teacher Puni Puni Poemi Toradora! Trigun Princess Mononoke Maria+Holic Manga: Nana to Kaoru AniHina (Love Hina) DearS Elfen Lied Great Teacher Onizuka Hikaru no Go Orange Yane no Chiisana Ie Suzuka Trigun Kimi ni Todoke Slik står det hos meg nå. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Anime: 1. Katekyo Hitman Reborn! 2. Major (istedet for å dømme hver sesong hver for seg, legger jeg hele serien her) 3. Rurouni Kenshin 4. Hajime No Ippo 5. Darker Than Black 6. FMA 7. Code Geass Manga: 1. Dengeki Daisy 2. Psyren 3. Blood Alone 4. History's Strongest Disciple Kenichi 5. MX0 6. Orange Yane no Chiisana Ie 7. Ichigo 100% 7 på hver liste klarte jeg =P Er så vanskelig >_< Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Orker ikke legge ut med manga toppen min atm, men her er en grei liste over top 10 anime: 1. Clannad (inkl. AS) 2. Higashi no Eden 3. Baccano 4. ToraDora 5. Tale of Memories 6. Bakemonogatari 7. Code Geass 8. Hellsing Ultimate 9. Darker than Black 10. Black Lagoon Endret 25. juli 2010 av n4w Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) *overflødig MF* Endret 25. juli 2010 av n4w Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Og de du hadde på listen som var annerledes enn meg, var faktisk de eneste 3 jeg sterkt vurderte å bytte noen av de andre ut med. Jeg vil påstå at vi har ganske kongruent smak. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Til de som har lyst til å laste ned manga fra one manga, mangafox, mangareader, mangavolume, ourmanga ovs. Så fant jeg dette programmet som funker kjempebra linken ligger i spoiler. http://www.softpedia.com/progDownload/DomDomSoft-Manga-Downloader-Download-134621.html Så ikke den jeg xD Fant programmet selv, så sa ifra her - Link Genialt program da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Og de du hadde på listen som var annerledes enn meg, var faktisk de eneste 3 jeg sterkt vurderte å bytte noen av de andre ut med. Jeg vil påstå at vi har ganske kongruent smak. Haha, jepp! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Top 10 liste... Den er ikke enkel Anime: Gintama Code Geass Cowboy Bebop Black Lagoon Clannad Baccano Darker Than Black Toradora! Reborn Hellsing Ultimate Manga: Gintama AniHina History's Strongest Disciple Kenichi Air Gear One Piece DearS Monster Berserk Death Note Fairy Tail Manga var litt vanskelig siden eneste jeg har lest i det siste er Fantasy noveller, men kom vertfall med en liste Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Spottet Kamikaze Kaitou Jeanne på listen din. Noen som har sett tysk dubbet anime på RTLII, eller? Det er sant nok. Du må være litt tilmodig med NGE for at du virkelig blir engasjert. Finalen er på sin siden en av de aller beste. Men vet du hva, NGE er faktisk en av de største klassikerne i Japan, så de har begynt å filmatisere serien og har gitt ut to filmer allerede: Neon Genesis Evangelion: You Are (Not) Alone Neon Genesis Evangelion: You Can(not) Advance Disse har hver sånn cirka et halvt årsbudsjett for NASA i seg, og har helt syk animasjon. Selv om det er en slags refortelling i begynnelsen, er tempoet mye raskere, så det kan meget godt være at du vil elske denne til tross for ditt tidligere tilbakeslag. Hehe, tålmodighet er ikke akkurat min sterkeste side Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Holder på med noen mangaer som jeg antar er utenfor de flestes radar, og føler for å tipse om disse :-) Area no Kishi - Fotballmanga Veldig god. Balanserer fint mellom humor, sport og alvor og har en interessant historie. Gamaran - Martial Arts Akkurat sånn jeg liker det. Blodig, morsomt og overdrevet. Gamble Fish - Gambling Original tegnestil og drøy historie, men funker for meg. Veritas - Martial Arts (Manwha) Koreansk serie med damer, kampsport og sykt overdrevne evner. Men samtidig er den intelligent og fenger lett. Vinland Saga - Tja, usikker her Vanvittig bra. Klarte nesten ikke legge denne fra meg. Handlingen er lagt til England/Island/Danmark på den tiden da den norrøne mytologien stod sterkt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Veritas har jeg sett før en plass. Husker ikke om jeg titten på den eller ei. *edit* Jepp, tittet på hva den handlet om. Skal se om jeg plukker den opp en dag eller ikke. Endret 27. juli 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har nok med denne serien foreløpig: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Interessant... Kunne trengt en ny mecha-serie etter Code Geass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå