Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Sweet! :D

Men alright! Har kommet meg til kapittel 55 på Pastel nå. Fortsatt en søt historie, selv om det ikke "går fremover". Lurer på hvordan jeg skal få lest resten, da jeg bare leste denne på vei til og fra jobb via OneManga. *Hmm*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De vil være gift innen de er 60, jeg lover. :D

Nei, Pastel er pga sin beskjedne utvikling best å lese i en eller to økter. Man skal kun lese opp til kapittel 89, selv om nummer 117 nettopp ble lansert. Dette fordi historien blir værre og tegnestilen går fra fantastisk til horribel. Det er litt vanskelig, fordi det er rundt dette tidspunktet du får utrolig med mersmak, men dere har vel allerede lært den leksa fra Bleach. :p

Lenke til kommentar

Har aldri rørt Bleach, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det.

Men dårlig tegnestil? Får se, får se. Ville ikke vært den første serien jeg hadde droppet uansett. Nå må jeg bare gå igjennom lista mi og lese opp mangaen jeg ikke har fått lest siden MangaToshokan tok kvelden.

Lenke til kommentar

Har aldri rørt Bleach, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det.

Men dårlig tegnestil? Får se, får se. Ville ikke vært den første serien jeg hadde droppet uansett. Nå må jeg bare gå igjennom lista mi og lese opp mangaen jeg ikke har fått lest siden MangaToshokan tok kvelden.

Nei, nei, nei, nei. Det skal vi ikke. Du stopper ved kapittel 89, når gullminnene er inntakte. Fortsetter du etter det, er skaden alt gjort. Stol på meg, først blir stilen litt verre og du tenker at Pastel har begynt å miste flyten, og så blir det bare til en 'god' manga tilslutt. :(

Skal begynne på Air Gear imorgen, har lenge unngått den med tanke på animen. Men begynnelsen av animen var relativt bra, så må vel gi mangaen en sjangs. :)

Jasså. Jeg har fått inntrykk av at folk flest misliker animen til de grader, fordi den overhodet ikke lever opp til mangaen, som forresten er den beste shounen serien i eksistens (min mening, men dog). :hmm:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Spottet Kamikaze Kaitou Jeanne på listen din. Noen som har sett tysk dubbet anime på RTLII, eller? :)

Det blir litt vanskelig å lage anbefalinger ettersom jeg har ganske forskjellig smak. Du gir Toradora! en 7 og Berserk en 4, mens disse gjerne ville ligge å kranglet om en 10er hos meg. Men siden du liker GITS, bør du også prøve Cowboy Bebop og Neon Genesis Evangelion. Ser at du også har sett en del romanser... kanskje Kare Kano hadde vært noe. Den foreslår jeg ALDRI til en nybegynner, men voksen og reflektert er den i hvert fall. :hmm:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

forslag til anime'er med +17 elr +18 (aldersgrense) ? :)

Highschool of the Dead er 18+, og så langt virker den relativt bra. :)

Er det nok med bare 18 års aldersgrense? Du bryr deg ikke om hva slags innhold det er? Hva med en dose hentai, det er jo 18+... :p

Grisen!

*edit*

Amagami SS ep 4! :w00t:

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Highschool of The Dead befinner seg et sted mellom Twillight og Hellsing. I hvilken ende av vektskalaen er vanskelig å si. Jeg ga riktignok opp etter episode 1, fordi jeg begynner å bli frustrert på serier som tyr til billige salgsknep som ecchi istedenfor å fokusere på en god handling. Men er tydeligvis en del som liker det.

Amagami SS ep 4 irriterte meg også en del. Episode 1 og 2 ga Momoshiro et inntrykk av å være en moden senpai type, og det var interessant å se hvordan hun alltid gir folk hun møter en sjanse, men likevel ga blankt avslag. Som sagt, hun virket naturlig, moden og mysteriøs. Egentlig ganske nytt for sjangeren. Derfor var det med bitterhet at jeg så handlingen bli forvandlet til ecchi og total underkastelse allerede i episode 3.

Ep 4 markerte slutten. Dette fordi historien starter på ny hele 5 ganger, bare med forskjellige partnere. Det blir en smule anstrengende, selv om serien så langt har vært underholdende. Neste jente i serien er Kaoru, som umiddelbart fikk påberopt seg pseudonymet "sex hair".laugh.gif

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Og der fullførte jeg Code Geass sesong 1 i en eneste sitting.

Faen.

Hvorfor måtte den slutte sånn!...

Nå må jeg begynne på sesong 2 med en gang og... faen faen faen faen...

Men ga første sesong en 10/10 da. Har vært så oppslukt de siste... 10.5 timene... Oj.. over 10 timer?... Jikes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...