maxphone Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hei jeg har lest naruto og one piece. Moen som har noen andre å anbefale? Liker naruto MYE bedre enn one piece Plz ikke anbefal Bleach.... Endret 19. juli 2010 av maxphone Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Edit: KimiTodo er til forveksling en fin serie dog.Absolutt. Synd det ikke har vært oppdatering på manga-fronten på en halv evighet. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei jeg har lest naruto og one piece. Moen som har noen andre å anbefale? Liker naruto MYE bedre enn one piece Plz ikke anbefal Bleach.... Du kan prøve Death Note. Den er blitt utrolig godt mottatt av de fleste nykommere. For å rykke videre til mer avanserte serier handler det egentlig kun om å ha litt erfaring i bakkant - da med tanke på å forstå kulturen, humoren og alt annet som i høy grad preger oppfattelsen av plottet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hei jeg har lest naruto og one piece. Moen som har noen andre å anbefale? Liker naruto MYE bedre enn one piece Plz ikke anbefal Bleach.... Tror Fairy Tail kan være noe du kan like. Så forresten ferdig Ichiban Ushiro no Daimaou igår, var veldig skeptisk til denne p.g.a. et bildet jeg så av den. Men alt i alt var den ganske spennende og ga faktisk fra seg en Code Geass feel til tider, spesielt slutten. Noen som har sett de første 3 episodene og kunne avgitt en liten rapport? Jeg har sett dem, handler da om en gutt som endelig fikk ja til å gå ut med jenta han liker, men hun dukker aldri opp og han bestemmer seg for ikke å forelske seg igjen. Så møter han en av idolene på skolen og.. figgure the rest out yourself! Ikke en halvgærn serie, jeg tror den har stort potensiale. Endret 20. juli 2010 av n4w Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Så nettopp episodene jeg også. Hva skal man si... jeg liker kvaliteten på utførelsen, og synes Momoshiro har briljert. De første to episodene ga inntrykk for en ærlig romanse, mens episode 3 var fylt til brimmen med ecchi og litt påtrengende situasjoner. Skal ikke nekte for at jeg gliste meg igjen den dog, spesielt ved du-vet-hva. Likevel.. ja likevel hersker det litt tvil. Momoshiro sin del skal nemlig avsluttes etter neste episode allerede, og 3 episode må sies å ha stengt en del broer for en lengre påbygning i forholdet. Men utførelsen har som sagt vært upåklagelig til nå, så håper jo at det fortsetter bra. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Så nettopp ferdig Those Who Hunt Elves. Helt OK serie, men igjen føler jeg den hadde et klassisk syndrom: Det er lite handling i episodene helt til de siste 2 da ALT skjer... 6/10 Så også The Girl Who Leapt Trough Time mens jeg spiste middag i dag. Det var en nydelig og genial film 9/10 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ny anmeldelse. Måtte bare skrive den etter jeg hørte på åpning- og slutt-melodien til Welcome to the NHK igjen. http://www.youtube.com/watch?v=xKdV7JUJLNk Vakkert, ikke sant? <3 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Og der gikk forbaske meg OneManga av også... link Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Tenkte jeg det ikke... Da heiser nok MangaFox sitt hvite flagg også snart. *edit* Så noen som lenket til MangaRush.com. Jeg bringer det herved videre hit. *edit2* The Spectrum Også. Hmm... Burde fikse en liste... *edit3* Liste oppe! Endret 22. juli 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Problemet er ikke at hele nedlastningspotensialet forsvinner når du fjerner de store sidene, men at det blir færre og færre igjen som kan tilby det brede spekteret av serier OneManga og Mangatoshokan var kjent for. Det tar tid å laste å samle inn og laste opp flere hundrevis av serier, og dersom sidene som tilbyr dette blir en umiddelbar skyteskive for lovhåndhevere, så gir det lite inspirasjon - da det tross alt er en gratis tjeneste som de gir pga de har manga som hobby. En løsning kan kanskje være å flytte servere til land som gir blanke i alt som har med oppretthavskrav. Da blir det straks vanskeligere for motstanderne å sabotere, fordi lovene deres ikke har innflytelse andre steder enn hvor de nå enn befinner seg. Det har videre vært snakk om digitale nettforhandlere både i USA og Frankrike. Franskmennene er som kjent ganske aktive innenfor sjangeren, de mest aktive i Europa faktisk, så skal ikke se bortifra at dette blir et slags hovedkvarter. Det har jeg personlig ikke noe imot, altså delen med å betale penger. Det jeg stiller min tvil til dog, er at de klarer å opprettholde den totale mangelen på sensur, at oversettelsene holder samme gode kvalitet og at det ikke preger lanseringsdatoene til seriene. Hvis de klarer dette, er jeg fullt for nedleggelsen av OneManga. Hvis ikke, så støtter jeg piratvirksomheten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Dessverre tenker ikke de folka der særlig. De er for opphengt i gamle tider og får ikke med seg den nymotens metoden å gjøre det på. Hvis du fjerner gratis manga fra internett, er det ingen som får lest manga på internett, og resultatet er at ingen kjøper det heller. Men pytt pytt, skitt happens, jeg kan jo bare oppdatere den lista jeg fiksa. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Synd at OneManga forsvant også, var vel favoritt siden min. Begynte å se på DMC igjen, hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Detroit Metal City er genial ja. I'M A TERRORIST FROM HELL! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Så trist Da får jeg ikke lest manga mer da... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Startet akkurat å lese Berserk, elsker animen så det var vell på tide å få lest mangan også. Ellers så ser jeg på Naruto, er på ep 112 as we speak. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Så trist Da får jeg ikke lest manga mer da... Slapp av! Er fortsatt nærmest uendelig mange lignende sider. Det er bare det at OneManga hadde den mest oversiktlige layouten (foruten Mangatoshokan) og raskeste innlesning av bilder. Og dersom også disse blir tatt ned eventuelt, blir det ganske enkelt som før at man laster ned fra scanlatoren sin private side, eller fra IRC (for de av oss som er gamle nok til å kjenne til slikt). Startet akkurat å lese Berserk, elsker animen så det var vell på tide å få lest mangan også. Ellers så ser jeg på Naruto, er på ep 112 as we speak. Gratulerer med å ha påbegynt verdens beste & kanskje mest urutinert utgitte manga noensinne. Håper inderlig at den blir ferdig før forfatteren (som riktignok ikke er så gammel) dør. Om 3-4 år har vi vel 50 kapitler til, er vi heldige. Den og Monster ligger støpt i sement på 1. og 2. plass av mangalisten min. Endret 22. juli 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Så trist Da får jeg ikke lest manga mer da... Asiatiske tegneserier på internett. Ta en titt innom tråden min for andre nettsider med manga Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Legg til UnixManga og BleachExile Manga Reader. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Post de i tråden neste gang. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Engangsforespørsel. Får heller trøste deg med et pluss på innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå