Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Fullførte Parasyte på vei til jobb idag. Veldig kul manga, selv om den er veldig grotesk og grafisk. Mennesker som blir partert og spist og halshugget og spiddet og... Joda. Vanskelig å forklare, men ga den en 9-er grunnet god underholdning og for å opprettholde interessen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg sett frem til episode 13. Og Bakemonogatari er vel helt klart en 10'er i min bok.

Slutten på episode 12 var konge, den likte jeg svært godt! :love:

Der kan man bare se. :D

Har sett begge sesongene av Ghost in The Shell nå. Understreker igjen at gamle klassikere har en helt egen evne til å både bygge stort rundt seg og sette alt i den minste detalj. Jeg tenker bare at dersom det er en uviktig bygning i f. eks. Bleach, så er det gråbetonte vegger og noen få vinkler. I GITS eller Cowboy Bebop framtoner hver scene seg like unikt som statshuset i Washington DC.

Lenke til kommentar

Begynt på første sesong, men må si at det ikke fengte så stort. Klarte liksom ikke å bli oppslukt.

Har begynt å lese Pastel(?) nåda. Moro og koselig historie, men litt synd om det blir "repetivt" med 10 volum uten fremgang.

Var også prikk lik Parallell-historien. Så orginalt var jo det ikke akkurat.

Lenke til kommentar

Og der døde MangaToshokan. Helvete.

We hoped it wouldn't come to this, but due to mounting legal pressure, we have been advised to remove all series serialized by the publishers in the coalition. This was a very difficult decision to make, and one we did not take lightly. Unfortunately this means we have had to remove the majority of our library, however we have been able to retain some manga, as well as most of our manhua and manhwa. We will be shifting the focus of the site more to manhwa and manhua (Korean and Chinese manga). For some of you, this may be your last visit to MangaToshokan, but before you leave we would appreciate it if you could fill out a short six question survey that we are going to share the results to the publishers. If nothing else, we hope it will make them aware of the consequences of their actions. Also if you could pass this survey on to other people we would appreciate it. Again, we apologize for this, but we don't have any other options at this point.
Lenke til kommentar

Det var et slag under beltestedet ja. Tok spørreundersøkelsen deres som først og fremst omfattet om man trodde at det virkelige mangasalget vil øke i takt med at online alternativene blir utilgjengelige. Det svarte jeg glatt nei på. Jeg skal gjerne være villig til å betale for en abonnementsbasert tjeneste dersom det har sine klare fordeler (et nettverk som krysser en online reader, AnimeNewsNetwork for info og rangeringer, MyAnimeList for notering av egne serier, MiniTokyo for galleri av serier, hosting sted for fanart og konkurranser [AMVer inkludert], en slags kommunikasjonsplattform mellom brukerne samt nettbutikk med "gadgets", posters, sengetrekk osv.). :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rainbow er slik som Black Lagoon og Toradora. Du vil elske den, uansett. :D

Leste forresten Prince of Tennis på tre dager. Noen lager sikkert argusøyne nå, fordi den er på 379 kapitler. Men hva kan jeg si, når du elsker tennis, er det ikke noe problem å lese 130 kapitler i en 6 timers pågående økt. thumbs.gif

Lenke til kommentar

Har selv hatt noen slike gærne økter med lesing av manga, men føler ikke for å starte på en ny neverending sportsserie. Holdt for min del med Hikaru no Go.

Leser fortsatt Pastel, men bare til/fra jobb, slik serien varer lengst mulig.

Har blitt lite ellers, blitt bitt av Dungeons and Dragons Online-basillen. :p

Lenke til kommentar

Hehe, så faktisk Koko ni Iru yo listet opp et sted her om dagen. Selve tittelen var egentlig nok til å få meg langt unna, men jeg gikk likevel inn på siden dens og fikk mine mistanker bekreftet. Er helt enig, Slimda!:grin:Eneste serien av den typen jeg kanskje skal se denne sesongen er Amagami SS. Noen som har sett de første 3 episodene og kunne avgitt en liten rapport?

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jag ser naruto og black jack. Jeg prøvde bleach men det sugde dritt. De skal sende spøkelser til himmelen for demoner sender de til helvete. Det var ikke veldig spenanes.

PS:så bare 7ep så det kan være lit feil i det jeg skrev

Lenke til kommentar

Hehe, så faktisk Koko ni Iru yo listet opp et sted her om dagen. Selve tittelen var egentlig nok til å få meg langt unna, men jeg gikk likevel inn på siden dens og fikk mine mistanker bekreftet. Er helt enig, Slimda!:grin:Eneste serien av den typen jeg kanskje skal se denne sesongen er Amagami SS. Noen som har sett de første 3 episodene og kunne avgitt en liten rapport?

Har allerede lest historien til Koko ni Iru yo i en annen manga, nemlig Kimi ni Todoke. "stille" jente som blir sammen med populær gutt. Kimi ni Todoke er dog en mye sterkere historie enn Koko ni Iru yo.

Lenke til kommentar

Første sesong av Bleach er faktisk veldig bra. Se et par episoder til før du oppgir en mening av serien. I motsetning til oss andre som falt rett i fella ved å følge med videre, har du muligheten til å stoppe etter 63 episoder. :)

Edit: KimiTodo er til forveksling en fin serie dog.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...