Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Jeg er uenig. Darker than Black, til tross for en kjempespennende serie, har en litt tragisk og deprimerende aura over seg. Da er det greit med skyteglade Black Lagoon i etterkant, som en skikkelig humøroppsvingning! Likte forsåvidt begge seriene utrolig godt. Også andre sesong av DtB, selv om de fleste ser ut til å mene at denne var mye dårligere enn sesong 1.

Helt sau du eller?

Black Lagoon > Darker than Black > Clannad! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, man ser at Alphonse ikke skjønte vitsen i bakgrunnen. :thumbup:

Den vittigste shounen-serien må likevel være Air Gear. Å herregud så jeg har ledd av de erkelatterlige scenene i den mangaen. Spesielt når oversetterne på et dramatisk tidspunkt helt uten forvarsel lager en køddeside der linjene er byttet ut med noe såpass upassende at du nærmest holder på å dette hodestups ut av stolen. Dette i tillegg til at den har noen av de reneste tegnestilene der ute og kanskje de mest akrobatiske action-scenene noensinne. Anbefales absolutt til alle, fordi den er helt rå som underholdning!:grin:

Manga.jpg

Helt sau du eller?

Black Lagoon > Darker than Black > Clannad! :love:

Tror du mente en annen serie for siste ledd i rangeringa, og bare traff feil på tastaturet 6 trykk på rad. For du kan som tilhenger av romanse ikke seriøst mene at det finnes noen bedre serie i verden enn Clannad. :p

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Air Gear animen derimot er totalt carp. :(

Tror du mente en annen serie for siste ledd i rangeringa, og bare traff feil på tastaturet 6 trykk på rad. For du kan som tilhenger av romanse ikke seriøst mene at det finnes noen bedre serie i verden enn Clannad. :p

Okay, sau.

Neineieneieneieneieeneienieneieni.

Det er den rekkefølgen han må se dem i.

Først litt humor og action, så litt action og triste saker og til slutt *BADOOM* verdensbeste anime hereyougothankyouverymuchyes.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Ja, har bestemt meg for å aldri se den. En venn av meg som så den før han leste mangaen, kom som en konsekvens aldri inn i serien. Det stilte jeg store argusøyne til, fordi mangaen er seriøst 500 ganger bedre på å underholde enn Bleach, Naruto og One Piece til sammen. :D

Okay, sau.

Neineieneieneieneieeneienieneieni.

Det er den rekkefølgen han må se dem i.

Først litt humor og action, så litt action og triste saker og til slutt *BADOOM* verdensbeste anime hereyougothankyouverymuchyes.

Det er bra. Jeg hadde allerede slikket kanten på brevet som skulle bli sendt inn til psykiatrien. Snakk om avvergelse i siste sekund!

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Air Gear mangaen er konge. Så dog animen først, og var veldig skeptisk til å lese mangaen. Men den slutta jo helt tilfeldig, så ble nødt til å lese. :new_woot:

Det er bra. Jeg hadde allerede slikket kanten på brevet som skulle bli sendt inn til psykiatrien. Snakk om avvergelse i siste sekund!

Serr, hadde sannsynligvis hengt meg lenge før den tid.

Den dagen jeg finner en anime bedre en Clannad...

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Ja, Air Gear kan ikke anbefales mange ganger nok. Det er et sunt tegn når du har et konstant fjolleglis rundt munnen mens du snakker om den! :D

For å gå litt tilbake igjen... geiten, tror du virkelig at det er sunt å se Darker than Black og så Clannad? Vil du at han skal gå inn i en traumatisk fosterstilling, eller? Neida, de komplimenterer hverandre egentlig ganske greit. Mye bedre enn Black Lagoon og så Clannad i hvert fall, det skal være visst. :lol:

Lenke til kommentar

Hmmm, har sett 60% av de (Toradora, Ef - (begge sesongene), Kimi no Todoke, Kanon, Air ++ )

Får vel ta en titt på de andre nå ;)

Så....jeg skulle altså se Black Lagoon, så Darker Than Black også til slutt en av de over? :p

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Da trenger vi naturligvis en erstatter! Toradora, Pastel (manga), Eden of The East, Ef - A Tale of Memories, Bakemonogatari, Kimi ni Todoke, Kare Kano, Kanon, Air... det finnes mange gode i den sjangeren, og jeg nevner bare noen. :p

Kan lett føye til Natsume Yuujinchou. Er vel sannsynligvis den nest beste animen jeg har sett. Dog, sesong 2 skuffet en anelse. Og la oss ikke glemme fantastiske Honey and Clover. Og syke Baccano!

@Fred

Etter du har sett DtB kan jeg foreslå Code Geass eller Eden of the East.

Deretter Baccano, Natsume også Honey and Clover! :yes:

Endret av n4w
Lenke til kommentar

@Fred

Etter du har sett DtB kan jeg foreslå Code Geass eller Eden of the East.

Deretter Baccano, Natsume også Honey and Clover! :yes:

Allerede sett Code Geass + Honey and Clover :p

Men har vist endel å se på nå. Black Lagoon, DtB + Baccano og Natsume :yes:

Fant akkurat at jeg hadde Casshern sins, Inuyasha, Kimi no Todoke, Kodomo no Jikan, Nogizaka Haruka no Himitsu, Seitokai no Ichizon, Shijou saikyou no deshi kenichi, Nodame Cantabile og Natsume Yuujinchou (begge sesongene) på pc-en :O

Kan noen av dere anbefale noen av disse?

Kommer til å være uten internett i 3 uker snart, så trenger endel å se på :)

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Noen som har sett soul eater?

Jeg har sett til ep 24 å så langt syns jeg det er en bra serie.

Nice ^^

Lite bilde ditt foresten :3 har lyst på det programmet :3 har du sett anime'en til den? ^^

Jeg har programmet men har ikke peiling på hvordan jeg bruker det :p

Anime ? jeg har kun funnet vocaloid manga som heter Hatsune Mix

Lenke til kommentar

D:

Fant akkurat ut at Rave er ferdig.

Ble jo sluppet 10-12 bøker i Norge. Ser ut som jeg har litt å lese på igjen! :D

Han som skriver Fairy Tale har også skrevet Rave forresten. :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Noe å anbefale for en som nettopp har sagt farvel og hadet til Fairy Tail? Syntes nemlig at den var ganske langt nede selv til å være shounen.

Nå gleder jeg meg egentlig bare til å starte masse nye serier mens jeg reiser, samt lese Dan Browns nyeste bok. Kan bli festlig!:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...