Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig klarte jeg aldri helt å bli noen fan av Conan.

Så en del episoder for en stund siden, men klarte aldri å ta den opp igjen..

Det kan være noe med at den er et barndomsminne. Så sikkert de første 200 episodene på tysk TV, før jeg fortsatte serien på japansk. Er enig i at den ikke griper deg inn fra episode 1, men at det er en slags innlæringsfase der du knytter deg mer og mer til den etter hvert. Akkurat nå er det slik at jeg fråder hver gang Kudou Shinichi eller the Black Organization er involvert. Da er den nemlig passe heftig. Er faktisk en av de mer populære seriene i Japan. :)

Jeg kom over mangaen, og når jeg leste den klarte jeg ikke mer enn 3 kapittel ellerno. Var triste saker.

http://www.youtube.com/watch?v=eJKEq64Wd84

I rest my case.

Nei, egentlig har den mye flere og bedre scener enn det, så frister egentlig litt å lage min egen AMV. Det ville bare tatt uendelig med tid og laste ned episoder og finne fram til de rette scenene. :p

Lenke til kommentar

Hehe, det var den brystmelk-greia jeg sikta til ja, ikke Conan. Har hørt at Conan er bra, selv om det er hemningsløst langt. :)

*edit*

Great Teacher Onizuka-mangaen har en utrolig episk slutt. Må faktisk tørke en tåre eller to.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Ble for provosert av søppelpose-stilen på karakterdesignet at jeg glatt valgte å ikke se den. Er uansett meget skeptisk til alle shounen serier jeg påbegynner. Den er bare 51 episoder da, men de kan forsåvidt heller brukes til å se Black Lagoon eller Rurouni Kenshin. :p

Lenke til kommentar

Har akkurat skaffet Black Lagoon og Darker Than Black (alle sesongene av begge) :)

Noen forslag til hvilken jeg skal starte på?

Phantom, Cowboy Bebop og Code Geass faller vel under din smak. :thumbup:

Nå mente jeg mer hvilken av de (Black Lagoon og Darker Than Black) jeg skulle starte på (om det var anbefalt å starte på en av de e.l.) og ikke noen som lignet, men takker for tipset uansett :)

Bestemte meg for å begynne med Black Lagoon da jeg har sett noen random episoder der fra før av.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Oja, bare jeg som ikke kan lese. :p

Men ja, Black Lagoon burde du se først.

Jeg er uenig. Darker than Black, til tross for en kjempespennende serie, har en litt tragisk og deprimerende aura over seg. Da er det greit med skyteglade Black Lagoon i etterkant, som en skikkelig humøroppsvingning! Likte forsåvidt begge seriene utrolig godt. Også andre sesong av DtB, selv om de fleste ser ut til å mene at denne var mye dårligere enn sesong 1.

Virker som FMA Brotherhood er en veldig følelsesladet anime, men har sine komiske øyeblikk også. Virker som en veldig bra serie. :D

Første sesong/utkast hadde i hvert fall en moden type humor som man kunne flire seg i hjel av. Har ikke lest mangaen, men fikk tilsendt et bilde av en venn som fikk meg til å trekke på smilebåndet. :D

Ed.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...