n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Sonotori desu. Sono toori desu. *host**host* Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det eneste jeg kan på Japansk er Domo Arigato og Konichiwa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Venter fortsatt på språkbøkene jeg bestilte, og da blir det hardtrening for å lære seg japansk. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Sonotori desu. Sono toori desu. *host**host* Den ene o-en kom ikke med pga en feiltakelse, men du har helt rett i at det skal være mellomrom. "Tori" betyr vel fugl, hvis jeg ikke tar helt feil. Skal ikke late som om jeg er dønn stabil på japansken, men har i hvert fall over gjennomsnittlig innsikt og gjenkjenner mange ord og uttrykk, samt har pugget litt gramatikk og et fåtall tegn katakana. Er for eksempel greit nok i stand til å forstå det meste som blir sagt uten subs i filmen "Lost in Translation", og fanger det opp når FUNimation oversetter feil i de seneste episodene av Rainbow (). Endret 21. juni 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gjennomsnittlig er vel Konichiwa. Og der var det over. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Den ene o-en kom ikke med pga en feiltakelse, men du har helt rett i at det skal være mellomrom. "Tori" betyr vel fugl, hvis jeg ikke tar helt feil. Skal ikke late som om jeg er dønn stabil på japansken, men har i hvert fall over gjennomsnittlig innsikt og gjenkjenner mange ord og uttrykk. Er for eksempel greit nok i stand til å forstå det meste som blir sagt uten subs i filmen "Lost in Translation", og fanger det opp når FUNimation oversetter feil i de seneste episodene av Rainbow (). Tori er fugl ja. Dakishimetai no ni. Sou desu ka? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Føler vi sporer litt av her. Berserk skal snart få nye kapitler. Da håper jeg bare Miura ikke går på hiatus altfor snart igjen. Vil helst at serien sluttføres før han dør av alder i uoverskuelig framtid. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Nå har jeg sett: Kenichi og tenkte jeg skulle starte å se på Rurouni Kenshin igjen den anbefaler i allefall jeg for de som ikke har sett den. Men er det noen her som har noe serie i samme sjanger, synes nemlig serien var både koselig men også awesome på en måte. Prøvde meg også på Ninja Scroll (serien), men den måtte jeg legge fra meg, vekket ikke noe hos meg. Filmen derimot var drit kul da. Endret 21. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 @Perrern, Peace Maker Kurogane, Hakuouki og Gintama kan jeg foreslå. Tror du vil like de! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) -Pokkers dobbel posting- :< Endret 21. juni 2010 av n4w Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk, skal se om jeg kan få tak i dem Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Og der fullførte jeg Natsume Yuujinchou, og som jeg sa. Er nok en av de beste jeg har sett. Skal se Sesong to imorgen! Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Da har blitt ferdig med B gata H kei! Faktisk en veeeldig morsom og pervers anime! xD Anbefaler for de som liker ecchi anime'er x) Nå skal jeg begynne på en serie som heter Seikon no Qwaserog gleder meg ! ^^ Endret 21. juni 2010 av Sacho_chan Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Prøvde Seikon no Qwaser, var så usaklig at jeg droppet den etter 3 episode. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Og du som anbefalte den til meg. Hva var det, ene duden der får sterkere krefter når han drikker brystmelk? Var noe slikt usaklig greier... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det minner meg forsåvidt bare på at selv om anime har noen av de sterkeste seriene i underholdningsbransjen, huser den også mange av de desidert verste, hehe. Etter cirka 500 episoder av krimserien Meitantei Conan kom det første lettløselige mysteriet uten noe sinnsvakt triks bak. Det var egentlig meget skuffende og jeg trodde for et øyeblikk at den hadde mistet gløden sin, men så var neste episode til gjengjeld ganske bra. Men jeg merker litt at mellomrommet mellom de virkelige Sherlock Holmes-klasse mysteriene øker med tiden. Likevel, serien har pågått siden 1994 med samme konsept. Er ikke så rart, og jeg er i det hele tatt imponert over at de har klart å holde kreativiteten oppe såpass lenge. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har aldri blitt til at jeg har begynt å se noe anime. Men har sett litt Gundam Seed før. Så får vel laste ned å se litt da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det minner meg forsåvidt bare på at selv om anime har noen av de sterkeste seriene i underholdningsbransjen, huser den også mange av de desidert verste, hehe. Etter cirka 500 episoder av krimserien Meitantei Conan kom det første lettløselige mysteriet uten noe sinnsvakt triks bak. Det var egentlig meget skuffende og jeg trodde for et øyeblikk at den hadde mistet gløden sin, men så var neste episode til gjengjeld ganske bra. Men jeg merker litt at mellomrommet mellom de virkelige Sherlock Holmes-klasse mysteriene øker med tiden. Likevel, serien har pågått siden 1994 med samme konsept. Er ikke så rart, og jeg er i det hele tatt imponert over at de har klart å holde kreativiteten oppe såpass lenge. Personlig klarte jeg aldri helt å bli noen fan av Conan. Så en del episoder for en stund siden, men klarte aldri å ta den opp igjen.. Og du som anbefalte den til meg. Hva var det, ene duden der får sterkere krefter når han drikker brystmelk? Var noe slikt usaklig greier... Anbefalte den til deg, tenkte at det falt mer under din smak. Og stemmer vel bra det. Var ihvertfall ikke den mest seriøse animen jeg har sett. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg kom over mangaen, og når jeg leste den klarte jeg ikke mer enn 3 kapittel ellerno. Var triste saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå