Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Bruker utelukket MangaToshokan (toshokan betyr bibliotek), rett og slett av flere grunner.

1. Mange manga-sider har fjernet alle sine "Mature"-serier. Dvs, man får ikke lest serier beregnet på voksne på mange sider.

2. MangaToshokan har høy kvalitet på sine fleste mangaer.

3. MangaToshokan har egen "reading list", som viser når siste manga du leste ble oppdatert. Genialt for å åpne siden, og se at "oj, Claymore oppdaterte idag".

Var før en stor tilhenger av MangaHut, men de døde jo ut med et spetakulært show. Drama på høyeste kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leses fra høyre mot venstre, ja. :)

Her har du en liten forklaring:

post-117986-1277133122,1_thumb.jpg

Takk, det hjalp.

En siste ting, på nummer 3, er det 2 bobler, en på venstre side og en på høyre. Anter at det er høyre --> venstre, i stil med de andre? :)

Det er korrekt.

Må kanskje hive meg på Fullmetal Alchemist: Brotherhood jeg også snart. Kun 2 episoder igjen før den er ferdig tross alt.

Lenke til kommentar

Takk, det hjalp.

En siste ting, på nummer 3, er det 2 bobler, en på venstre side og en på høyre. Anter at det er høyre --> venstre, i stil med de andre? :)

Det stemmer det ja! :)

Snart ferdig med Natsume Yuujinchou, og det er helt klart en 10er i min bok. Kan påstå at den kommer rett etter Clannad.

Og FMA Brotherhood er konge, gleder meg til avslutningen.. selv om jeg vet hvordan det slutter. :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Er det ikke Natsume Yuujinchou som er ganske kjent da? Har alltid tenkt på natsume yuujinchou når jeg tenker anime. :p

( Utrolig vanskelig navn å uttale da. :confused: )

@n4w

Hvordan er FMA brotherhood i forhold til vanlig FMA? Hvordan er versjonen med engelsk dub mot versjonen ute? Liker selv uten dubb best.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Kan hende det, hørte om den ved en tilfeldighet.

Men den er virkelig bra gjennomført. Men med tanke på at det er Omori Takahiro (Baccano, Durarara, Gauken Alice) som er Direktøren, så er det vel ikke veldig rart. :wee:

FMA:B er klart bedre en den første FMA.

Selvom plottet i den første animen var spennende til tider syntes jeg allikevel de rotet fryktelig. FMA:B som faktisk følger mangaen helt er bare fantastisk.

Angående Dubs så har jeg ikke peiling, ser alltid animes med Jap dub og Eng sub. Uansett. :p

Men tror ikke engelske dubben til FMA er så ille.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

@Romis, mange animes som er blitt dubbet. :)

@Agent, jepp! Voiceactoren for Natsume har også voicen for Otonashi i Angel Beats.

Heihei, Hiroshi Kamiya har da hatt langt viktigere roller enn som så. Araragi fra Bakemonogatari, Izaya fra Durarara!! og Trafalgar Law fra One Piece blant annet. Skal ikke legge skjul på at jeg er ganske skuffet med Angel Beats. Men disse har uansett ingenting å stille opp mot Yuuichi Nakamura, stemmen bak Okazaki Tomoya. Når han ropte "bakayaro!" i episode 7 av After Story, ble jeg bokstavlig talt slengt bakover i stolen samtidig som jeg fikk gåsehud opp langs hele kroppen. Begge to spiller vel sammen i Arakawa, så vidt jeg vet. :hmm:

Lenke til kommentar

Heihei, Hiroshi Kamiya har da hatt langt viktigere roller enn som så. Araragi fra Bakemonogatari, Izaya fra Durarara!! og Trafalgar Law fra One Piece blant annet. Skal ikke legge skjul på at jeg er ganske skuffet med Angel Beats. Men disse har uansett ingenting å stille opp mot Yuuichi Nakamura, stemmen bak Okazaki Tomoya. Når han ropte "bakayaro!" i episode 7 av After Story, ble jeg bokstavlig talt slengt bakover i stolen samtidig som jeg fikk gåsehud opp langs hele kroppen. Begge to spiller vel sammen i Arakawa, så vidt jeg vet. :hmm:

Sant nok, slengte bare ut det første jeg kom på. Glem heller ikke at han var med i Fate og Gantz. ;)

Og stemmer bra det, Hiroshi har vel stemmen til Kou mens Yuuichi har Last Samurai?

Arakawa har jo så mange kjente voiceactors at det er sykt, Keiji Fujiwara (Baccano, Honey and Clover), Maaya Sakamoto (Hack, Hellsing, Kanon), Chiaki Omigawa (Soul Eater, Natsu no Arashi) o.s.v.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Sonotori desu. :)

Har så smått sett After Story på ny i dag. Kjenner faktisk at de beste scenene som jeg har sett om og om igjen på YouTube har mistet litt av sin effekt, mens innpakningen rundt det hele fortsatt har den ekte, helt unike følelsen som kun Clannad gir. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...