Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gruppe mennesker blir teleportert til en magisk verden med alver, og de må løpe rundt og strippe ned alver for å finne magien til å dra hjem igjen?

Verdt et forsøk? :p

Har sett 15 av 24 episoder av Black Lagoon nå. Rimelige heftige slossescener.

Lenke til kommentar

Det er en underholdende serie, men får ikke 10/10. :p

Skal kjøre på med en haug med serier nå, så jeg blir "kvitt" all animen som ligger rundt på disken min usett.

*edit*

Samt forberede til jeg får japansk-bøkene jeg bestilte.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det er en underholdende serie, men får ikke 10/10. :p

Vent til du har sett hele serien da. For meg var det en klar 9er, som i de fleste andre skalaer tilsvarer en 10er.;)

Nå mangler jeg bare 6 episoder på sesong 2 da, så jeg holder meg på det jeg sier. :)

Lenke til kommentar

Hvor bra? Hadde så smått planlagt å se den, men er utrolig i tvil. :)

Durarara!! var fantastisk denne uken, og deler plassen med Elfen Lied om den sterkeste 8'en jeg noensinne har gitt. Angel Beats derimot var en trist affære. Når hovedpersonen bryter sammen bør du helst la deg affisere av det, men jeg følte absolutt ingenting. Det vitner egentlig bare om at de har brukt lite tid på karakterbygging, at plottet er ganske abstrakt og at den holder en så latterlig profil at man umulig kan ta de alvorlige scenene seriøst. En svak 7'er pga konsertene i episode 1 og 3, samt Otonashi sitt tilbakeblikk mot sitt dødsleie.

Leser Monster nå. Pastel er gjerne mer emosjonell, og Berserk helt suveren, men denne er så sinnsykt bra gjennomført at den i hvert fall er den tredje beste serien jeg har lest. :D

Lenke til kommentar

Så Kämpfer idag, hadde ingen store forhåpninger angående denne animen, men det er en av de dårligere jeg har sett i det siste.

Spesielt slutten, orker ikke animes som ikke gir en "god" slutt.

Istedet for at hovedpersonen ender opp med en bestemt jente ender han opp med alle sammen, men uten noe spesielt forhold.

Ga den 6/10. Hadde grei humor og noen scener jeg faktisk likte.

Kampene i animen var så-så.

Lenke til kommentar

Glem det jeg sa om at Monster var den tredje beste mangaen jeg har lest. Slutten, eller finalen får man vel kalle det når det gjelder noe såpass stort, overbeviste meg totalt. Dette er verdens beste manga. Nummer eins, Le numéro un, ichiban manga. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Har akkurat rewatched Toradora! (n4w bringte minnene tilbake). Den er noe for seg selv hos meg :love:

Liker å rewatche serier nå om kvelden når det ikke er noen nye episoder ute. Alle som jeg rewatcher fullførte jeg på 1 eller 2 dager, så får noe nytt med meg og :)

Foresten, hvilken side leser dere mangaen på? Aldri vært så mye innenfor det, har bare tittet på noen få chaptere her og der, men etter en elendig ending på en serie, som visstnok skal være helt annerledes i mangaen (Claymore), så fikk jeg lyst til å prøve.

Så hvilken side har flest series, best scans, mest behagelig å lese på osv.?

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Har påbegynt Samurai Champloo nå. Vet ikke helt hva jeg skal si. Spesiell serie, dog interessant.

Camploo likte jeg, aldri vært noen Samurai-Anime fan, men Champloo var genial.

Foresten, hvilken side leser dere mangaen på? Aldri vært så mye innenfor det, har bare tittet på noen få chaptere her og der, men etter en elendig ending på en serie, som visstnok skal være helt annerledes i mangaen (Claymore), så fikk jeg lyst til å prøve.

Så hvilken side har flest series, best scans, mest behagelig å lese på osv.?

OneManga, MangaFox, 9Panels, MangaVolume og AnyManga er de jeg bruker. Sjelden jeg ikke finner det jeg leter etter og god kvalitet på det aller meste. :)

OneManga og MangaFox er vel de jeg liker best. 9Panels har den flotte Chapter funksjonen og MangaVolume og AnyManga bruker jeg når OneManga eller MangaFox ikke har scans jeg leter etter.

Lenke til kommentar

Personlig bruker jeg Mangatoshokan for å få maks utvalg, og så MangaStream fordi de er raskest ut med shounen-seriene Bleach / Naruto / One Piece hver onsdag. Dersom jeg er på en linje med lav hastighet, bruker jeg BleachExile sin online reader, som er så og si like raske som MangaStream, men bruker litt lavere kvalitet på scanningen, har umiddelbar oversikt og laster sidene fort altså. OneManga bruker jeg kun med unntak for det er et script for Greasemonkey i Firefox som lar deg laste inn alle sidene som en scroll på få sekunder. Kvalitet, utvalg og hastighet er den ikke så bra på tross alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...