MetroidX Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Yu-Gi-Oh GX Jeg synes første sesong var best var mest festelig og gøyal opplevelse. Edit: Høyde punktet så langt i serien er Aster Phoenix som sloss mot Adrian. Om bare Aster vant. Skulle virkelig ønske han vant. Fikk en slik opplevelse og tenkte. "Er så bra at han gir alt. Kom igjen, VINN!". Bare hele opplegget var så bra på akkurat den biten der. Endret 16. januar 2014 av MetroidX Lenke til kommentar
LesMiserable Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Følger dere noen serier under vintersesongen? Følger selv Space Dandy, Gin no Saji S2, Chuu2 S2, Strange+, Pupa, Tonari no Seki-kun, Hoozuki no Reitetsu og Inari, Konkon, Koi Iroha av nye serier og Kill la Kill, Samurai Flamenco, Kuroko no Basket S2 og Hajime no Ippo: Rising av de som startet sist sesong. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg ser for tiden Hunter x Hunter. Tenker jeg begynner på Blood+ når jeg blir lei av den. Greit å ha noen ''korte'' serier å holde på med også. Jeg har nettopp lest ferdig Fairy Tail og holder ellers på med Bleach og Claymore. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Kan opplyse til de som ikke vet det allerede at Fairy Tail anime er tilbake igjen. Første episode av S2 kom på lørdag. For fans så er jo også denne serien tilbake. https://www.youtube.com/watch?v=Yr78R9nz7Zg En anime jeg også har gode forhåpninger til denne sesongen er Brynhildr in the Darkness. Av samme mangaka som lagde Elfen Lied. Det jeg nå ser/følger er da Magi S2, Hunter x Hunter, One Piece, Naruto, Pokémon, Fairy Tail S2 og Brynhildr in the Darkness. Også har jeg sett ca 150 episoder av Detective Conan. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Dragon Ball fascinerer meg fordi den viser at barn har helt andre ting de liker enn voksne. Jeg kan den i dag ikke forestille meg hvilken anime jeg skulle kunne ha blitt mer glad i enn Dragon Ball og Pokemon som barn. Om jeg hadde sett dem i dag, hadde jeg trolig sovnet. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hva!? Dragonball er fortsatt fantastisk Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ser igjennom Monogatari-serien. Nesten ferdig med Nekomonogatari (Kuro). Ganske ålreit. Litt satt ut i starten, men vendte meg fort til stemningen Lenke til kommentar
Sherikano Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) "Tezuka Osamu no Kyuuyaku Seisho Monogatari" serien(På Spansk, den engelske har ikke reven "Roco") Edit: Dragon Ball er ganske bra Endret 9. april 2014 av Sherikano Lenke til kommentar
abyssopelagisk Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Endret 13. mars 2015 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Andre gang jeg ser på Kaichou wa maid-sama. Elsker den! Så morsomt! Ler så jeg griner. <3 Love it! Love it! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Begynte med Kill la KIll, fikk endelig tatt Crunchyroll i bruk slik det skal gjøres Måkte igjennom Total Eclipse før dette. Nå er det lenge siden jeg har vært "hooked" på anime, så det føles godt. Endret 14. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Årh, endelig nye episoder av Mushishi. Er så deilig å bare lene seg tilbake i godstolen og nyte opplevelsen Ellers venter jeg i grunn bare på den nye sesongen av Monogatari, litt tamt med animeèr denne sesongen i grunn. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Begynte med Kill la KIll, fikk endelig tatt Crunchyroll i bruk slik det skal gjøres Måkte igjennom Total Eclipse før dette. Nå er det lenge siden jeg har vært "hooked" på anime, så det føles godt. TE er jo en spin off av en etterfølger av en VN. Det er ikke så mye man får med seg angående universet da. Jeg så også TE først, og det beste jeg fikk ut av det var turen gjennom Muv-Luv i sin helhet. Artig univers Av det jeg ser på så er Mushishi, Captain Earth og Soredemo Sekai wa Utsukushii de seriene jeg definitivt har mest troen på. Andre som er hype på ufotable sin versjon av F/SN? Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Noen som har sett High School of the Dead? Personlig liker jeg ikke anime med så mye ecchi, men jeg likte denne. Selve handlingen var spennende og fikk meg til å tenke: Neste episode! Hva skjer?! Så den i løpet av en natt. Anbefales viss noen ikke er plaget av å se zombier og lignende. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Begynte på Baccano! i stad. Sett en episode, og må innrømme at jeg sliter med å følge med. Det blir vel klarere etter hvert. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Nei. Det blir klart i aller siste episode, og den vil havne på topp 10 lista di uansett hvor lite glad du er i serien de første episodene. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Javel. Etter å ha sett hele monogatariserien (som var veldig bra), er det deilig med litt fart på sakene igjen. Etter tre episoder er jeg litt klokere, jeg henger forsåvidt med i gangen, men ting er fortsatt veldig uklart. Men er den så bra, holder jeg helt klart ut. Den fenger nok til det. 1 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Ingen som følger med på noen serier som sendes nå/fra vårsesongen? Selv følger jeg med på Mushishi. Fantastisk serie. har en del jeg følger med på fra vår sesongen: baby steps, bokura wa minna kawaisou, captain earth, haikyuu!!, soul eater not, akuma no riddle, black bullet, no game no life, one week friends. Så har du jo de som har vært ongoing en stund nå, yowamushi pedal, nisekoi, hunter x hunter. (+ naruto når de er ferdig med fillers...) Lenke til kommentar
abyssopelagisk Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Endret 20. september 2014 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
JackDuk Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Galactic Cyclone Bryger. "銀河旋風ブライガー" En sci-fi serie. Ganske chill serie. Endret 11. mai 2014 av JackDuk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå