Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Likte også den sangen.

Selv har jeg sett Shakugan no Shana, og venter spent på 3. sesong.

Husk å først se "Shakugan no Shana", så "Shakugan no Shana II", så "Shakugan no Shana S" og til slutt "Shakugan no Shana III".

Siden "Shakugan no Shana S" er en samlig av 4 OVAs som skal bygge på stemningen før III'eren kommer, så tar det nok en stund. 3/4 episode kommer 25. juni, og det er ca. 3-4 måneder mellom hver av episodene. Siden den 4. episoden må komme ut først, også selve sesongen, så er det hvertfall ikke før til høsten/vinteren (om jeg ikke tar helt feil da.)

Som nevnt over vil jeg anbefale Zero no Tsukaima, da det er de samme voice actorene bak begge hovedpersonene og nokså lik stil.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk idag fullført ToraDora! for andre gang. :love:

Og siden det ikke lå en anbefaling i anbefaling tråden måtte jeg bare mekke en på sparket! :thumbup:

Banira, saruto de, burning love.:D

Siste episode av Angel Beats! var helt grei. Så lenge Key har noe som helst å gjøre med serien, forventer jeg likevel langt, langt mer. Durarara!! var på sin side helt fantastisk. Rainbow fortsetter å være en alvorspreget, og utrolig gripende serie - og min personlige favoritt for sesongen. Venter fortsatt, etter hva føles som 2 måneder, på neste Bakemonogatari episode. Gladnyheten er vel at vi får et nytt Berserk kapittel snart.

Lenke til kommentar

Fikk idag tid til å lese opp de 100 kapitellene jeg hadde igjen av One Piece. :w00t:

Lurer litt på hvor langt Oda har tenkt til å dra storyen nå...

Noe jeg gleder meg til å se er hvordan de utvikler forholdet mellom Boa og Luffy, håper det blir noe ut av det og at det ikke bare droppes.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Så den for en stund siden, er ikke så ille. :wee:

Fullførte ef ~ tale of memories... igjen idag. :p

Tenk da på seriene du kunne ha sett istedenfor!:ohmy:

Det irriterer meg litt at de seriene jeg ser på sentraliserer seg mot noen få dager. To på lørdagen, fire på søndagen og så Bleach på tirsdagen. Kunne trengt noen bra serier som ble lansert på mandag/onsdag/torsdag/fredag. Men er ikke så fryktlig mye å velge i da. :glare:

Lenke til kommentar

Bakuman begynte jeg aldri helt å like av en eller annen grunn. Derimot har jeg blitt hengivet forelsket i "Monster". Den er litt som en dyster, britisk krim av den beste sorten (noen som har sett Zodiac?), bare at historien utvikler seg mye lengre og dypere og derfor vitterlig nok tar tronen i denne sjangeren til tross for at det finnes ytterst få japanske krimserier. Litt Jo Nesbø faktor er det også faktisk. :D

Tror nok den vil havne på andreplass, rett bak legendariske Berserk. På tredje er nok Pastel å finne, som dessverre har tapt seg noe utrolig siden kapittel 90 fordi mangakaen skiftet tegnestil fullstendig, og kjører repetisjon av tidligere handlinger. Men fram til kapittel 90 altså var det en helt utrolig leseropplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...