Rider of Reason Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Gah, hater å lese på nettet, men viker som jeg må det denne gangen. Er enten det eller punge ut med 500+ kr per volum av mangaen som har gått ut av produksjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Gah, hater å lese på nettet, men viker som jeg må det denne gangen. Er enten det eller punge ut med 500+ kr per volum av mangaen som har gått ut av produksjon. Selv leser jeg all mangaen min på mobil-telefon. Tar vanligvis noen kapitler før leggetid. Skjermen er både sterk og spark nok til å vise alle mangaer lesbare, og det er ikke noen problemer med å holde seg oppdatert på mangafronten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvor leser du mangaen da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Bruker denne appen. Den laster ned mangaen fra en rekke nettsider (som man velger selv), men i det siste har jeg brukt MangaHere - Berserk Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Apropos Bersek, kom ACT III ut i dag i filmserien. Råbra! Lenke til kommentar
Danek Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Apropos Bersek, kom ACT III ut i dag i filmserien. Råbra! Beat me to it! Jepp, så den i går herlig film. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Leser (endelig) Hellsing om dagen. Kult, men er det bare meg eller stedet jeg leser på, eller kapittelrekkefølgen noe rar? Kommet ca 15 kapitler inn, og synes at de har hoppet en del frem og tilbake mellom flere kapitler nå Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen som gleder seg til 7 Juli eller? http://www.youtube.com/watch?v=vIJOh-WqIsM Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det er vel kanskje på tide at den kommer snart. Takk for påminnelsen, likte Bake og Nise. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Selvfølgelig! Bakemonogatari er en av de beste seriene de foregående årene. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Og der var den nye Monogatari episoden ute, blir forbløffet hver gang over animasjonskvaliteten på disse seriene, holder nesten film-standard over hele linja. Selve episoden var knall, godt å endelig kunne sette Monogatari inn i den ukentlige anime-planen igjen! Noen her som leser novellene egentlig? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hmm, jeg synes faktisk ikke første episode inneholdt så mye. Masse kameravinkler, men føler de har blitt brukt mer fornuftig før. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Fairy Tail animeen kommer tilbake! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Fairy Tail animeen kommer tilbake! The sources bro? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg leste det her. http://www.crunchyro...e-set-to-return Nå mangler jeg bare at de begynner på Bleach og D.Gray-man igjen. Endret 11. juli 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hurra, da kan jeg begynne å se Fairy Tail. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det står i begynnelsen av det første av de tre nyeste (sluppet tre nye hver uke i to uker nå) av Fairy Tail at det begynner igjen, og at flere detaljer slippes senere. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Gått tregt med Hellsing i det siste, har ikke kommet lengre enn til kapittel 27 eller noe. Noe knotete scanlation som ødelegger noe av flyten. Men er nesten ferdig med SAO-animeen. Helt ålreit+. Har endelig også fått meg profil på myanimelist, og der ser man jo hvor lite jeg egentlig har lest og sett: Tomeitos my anime list Edit: Ble ferdig nå. Som sagt, så synes jeg at serien er helt ålreit+. Den andre delen er ikke like god som den første, og skulle ønske at de brukte mer tid på første del og kanskje heller utsette del 2? Hvordan de skulle ha gjennomført del 2 (Alfheim) på en hel sesong vet jeg ikke, men i.o.m. det er light novels, finnes det sikkert mer stoff. Animeen er stort sett solid på mange områder men klarer ikke helt å heve seg fra dette, og dens svakheter er svake. Endret 18. juli 2013 av Tomeito Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Da var Monogatari tilbake til sitt vanlige utrolige reflekterte, filosoferende jeg. Imponererende samtale mellom Senjougahara og Hanekawa. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg fikk høre av en venn av meg at hajime no ippo skal starte på igjen Yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå