Superbia Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 har pause fra anime. følger bare med på de 3 jeg liker best. har mista litt motivasjon for å se på anime + at jeg har begynt å trene i tilegg og med skole ved siden av er det ikke så mye tid igjen til anime dessverre. men i sommer skal jeg ta opp det meste for jeg håpe Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen her som har lest "Molester Man"? Trodde ikke mangaen skulle være noe særlig tess, men må si meg mektig imponert av hva jeg fikk servert. Det som er såpass spesielt med mangaen, er jo at historien faktisk er en sann historie som ble hentet fra 2chan. Utviklingen av hovedkarakter (Molester Man) som en person gjennom mangaen er en fantastisk lesning, bare ikke bli skremt bort av tittelen Absolutt anbefalt! "Molester Man" - Chikan Otoko 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Er det noen her som har sett Sword Art Online? Virka som et meget kult og ikke minst spennende konsept. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Leser Rave Master nå, ganske god manga. Leser den kun fordi den er laget av samme som lager Fairy Tail, men ble positivt overrasket. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Er det noen her som har sett Sword Art Online? Virka som et meget kult og ikke minst spennende konsept. Jepp, har sett den. Serien hadde forutsetninger til å bli noe ordentlig stort etter de første par episodene, men skuffet noe helt vanvittig (kanskje da forventningene mine var høye etter en god start) utover midpartiet>Slutten av serien. Ikke at det er en dårlig serie, men den utviklet seg til å bli en helt annen type anime mot slutten enn det den var de første episodene. Kan uansett være verdt å se, litt gøy hvis du har vært/er MMO-gamer selv, da det er mye nostalgia rundt og går, som for meg nesten gjorde det verdt å se serien bare for den grunnen alene Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ahh, OK. Da lar jeg nok den ligge inntil videre. Har så utrolig mye annet som må sees uansett, så det er jo ingen krise. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Da er bakuman ferdig... faen... har fulgt med hver eneste uke i 3 år! helvette... det er nesten en god nok grunn til å åpne opp en flaske med rom. tårer... W Y NO stop?!? ( Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Leser Rave Master nå, ganske god manga. Leser den kun fordi den er laget av samme som lager Fairy Tail, men ble positivt overrasket. Synes personlig ikke at det en ganske god manga, men helt ålreit. Ble betraktelig bedre etterhvert da historien klarte å utvikle seg i en positiv retning Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ja, den begynte ikke akkuratt på topp. Men jeg ble involvert i karakterene etterhvert, noe som egentlig er det viktigste for meg i en shounen. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Spennende første-episode av Shingeki no Kyojin, akkurat noe slikt jeg har vært ute etter en stund nå. Gleder meg til neste episode allerede Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Tenkte jeg sku gi Fairy Tail en sjanse, så sjekker den ut. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tenkte jeg sku gi Fairy Tail en sjanse, så sjekker den ut. Var skuffet over utviklingen en periode.Ser ut som den tar seg opp igjen nå tho. Leser atm The Breaker: New Waves, Tower Of God og Kuroko no Basket. Personlig har jeg ikke sett en anime på snart 2 år nå. Er det noen nye serier som er verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Kjørte igjennom hele Panty & Stocking på noen dager. De første episodene var godt gjennomført, de siste, not so much. Fet idé og overall ganske bra. Det er forøvrig en parodi på diverse animasjonsserier du finner på Cartoon Network osv., visstnok funnet på under en fest innad i de som står bak animeen http://youtu.be/nEpy0znKHWs Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Tenkte jeg sku gi Fairy Tail en sjanse, så sjekker den ut. Fairy Tail er bra, slik som det er nå vil jeg si at Fairy Tail har overgått One Piece. One Piece har hatt en synkende utvikling i kvaliteten, mens Fairy Tail har hatt en stigende utvikling. Bare så irriterende at animeen har stoppet midt i det jeg vil si er den mest spennende arcen. Håper animeen fortsetter til høsten eller noe. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Personlig har jeg ikke sett en anime på snart 2 år nå. Er det noen nye serier som er verdt å sjekke ut? Ano Hana, Kimi ni Todoke 2, Steins;Gate, Nisemonogatari, Sakamichi no Apollon og Fate/Zero 2 er vel de eneste jeg kommer på. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ano Hana, Kimi ni Todoke 2, Steins;Gate, Nisemonogatari, Sakamichi no Apollon og Fate/Zero 2 er vel de eneste jeg kommer på. +Sakurasou no Pet na Kanojo og Shin Sekai Yori. ;P Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) +Sakurasou no Pet na Kanojo og Shin Sekai Yori. ;P +mirai nikki, psycho-pass, ao no exorsist, Zettai Karen Children: The Unlimited og x antall flere om man ser seg litt om Endret 26. april 2013 av Xprez Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Joda det er mange bra serier, kommer helt ann på hva du har smak for. La bare til de to som slo meg først, og som også er to av de aller beste seriene (etter min mening) fra de to siste årene. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Psycho Pass er jeg enig i, de andre synes jeg ikke er must-watch. Noen pågrunn av lite originalitet, andre fordi de er gørr kjedelige i altfor mange episoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå