Agentspoon Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Etter å ha lest oversikten hos ANN og sett profilbildet, fikk jeg et lite hint av avsmak. Virker kanskje en mistanke om stereotypisk romanse i bakgrunnen, med rosa farger og litt feilutseendet sjarmerende menn. Jeg har som mål å kun se de skikkelig gode seriene (på nivå med Ef, Toradora og Clannad f. eks.), men skal gå god for den dersom du virkelig mener at den er verdt å bruke 4 timer på. Ja, jeg liker sjangeren meget godt, men prøver å se mest mulig variert. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mente forresten ikke å være frekk med det siste innlegget. Det ble plutselig så stille. Poenget mitt var at jeg har ganske mange lignende serier på planen allerede, og at jeg helst vil varier med noe litt mer action-orientert. Baccano kanskje? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du var så frekk at vi ikke kom på noe å svare med. ... Neida Begynte på Baccano idag selv faktisk, 5 episoder. Ganske interessant serie, men skal ikke komme med hva som er bra og dårlig nå. Venter heller til jeg har sett alt før jeg gir min (døds)dom. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Du er meg en dødsdom du! Og Baccano er en fantastisk serie. Etter den kan jeg foreslå Cowboy Bebop og Durarara!! Durarara!! er samme folka som Baccano og begge to er like fantastiske. Og hvis du er interessert i horror kan jeg foreslå Mouryou no Hako og Higurashi no Naku Koro ni. Skikkelig mind-fuck animes. Og ja, Paradise Kiss er litt stereotypisk men er en flott helgekos-anime! Endret 9. juni 2010 av n4w Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Cowboy Bebop er et mesterverk, mens Durarara!! er en grei nok serie for underholdning, kanskje topp 3 denne sesongen (hvis du regner med Bakemonogatari riktignok). Får en 7er etter min maks strenge karakterskala. Har forhåpninger om at Baccano hever seg litt, og kanskje lander på en 8er. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Harsh! Men når du har tenkt å tusle tilbake til romance, så kan jeg foreslå Honey and Clover og 5 Centimeters per Second. 5 cm. er en film dog, men en fantastisk en! Honey and Clover er bare fantastisk og hysterisk morsom på samme tid, lenge siden jeg hadde ledd så godt før jeg så den! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg må visst oppdatere listen litt. Har sett Byousoku 5CM allerede, og er helt enig, den var ganske knall. Honey and Clover skal sees. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fullførte Eve no Jikan. Morsom liten anime. Handlinga er satt litt inn i fremtiden hvor roboter og androider som hjelper til i husstanden er normalt. Robotene og androidene bli behandlet som vanlige hushold applikasjoner av folk flest. Rikou og Masaki, hovedpersonene i serien kommer over en kaffe når de leter etter Rikous androide. Kaffen heter Eve no Jikan, og det er en regel som gjelder i kaffen: Mennesker og Androider skal behandles likt. Kort, men syntes den var veldig bra. Havnet på 9/10 i min liste. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fullførte akkurat Toki wo Kakeru Shoujo. Fantastisk flott film. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ga den 10/10 selv, for det var en slik gripende film. Nå kan du gå og se Dead Leaves. 52 minutter med galskap. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Elfen Lied sett ferdig. Litt blandede følelser.. Tror jeg har fått litt vansker for å bedømme slike psykologiske og voksne serier etter alle ecchi og harem seriene jeg har sett det siste året.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Holder på å se Shakugan No Shana akkurat nå. Er ikke veldig hypp på Anime serier, men denne likte jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Elfen Lied sett ferdig. Litt blandede følelser.. Tror jeg har fått litt vansker for å bedømme slike psykologiske og voksne serier etter alle ecchi og harem seriene jeg har sett det siste året.. Mangaen avslutter serien skikkelig, og ikke på en slik dårlig måte som animen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Forresten, angående Shakugan No Shana, er det kunngjort om det blir en tredje sesong? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Forresten, angående Shakugan No Shana, er det kunngjort om det blir en tredje sesong? http://myanimelist.net/anime/6773/Shakugan_no_Shana_III According to Animedia August issue, producer Nakayama Nobuhiro said the OVA series "Shakugan no Shana S" is followed by the third season. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Great! Noen ide om når den kan komme ut? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 @Romis Sjekk her. Hvis du likte Shakugan så burde du også ta en titt på Zero no Tsukaima og Fate/stay night. Tror det kan falle innenfor din smak! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) @Romis Sjekk her. Hvis du likte Shakugan så burde du også ta en titt på Zero no Tsukaima og Fate/stay night. Tror det kan falle innenfor din smak! Skal definitivt vurderes. Som sagt er jeg ikke en veldig stor fan av animeserier, så vi får se. Edit: Elsker den sangen her: http://www.youtube.com/watch?v=pHybBEvEEiE Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå