Konkulf Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Verdt en dobbelpost: Nekomonogatari 1-4 (uten tekst): http://www.nyaa.eu/?...info&tid=388505 Nekomonogatari 1 (med tekst): http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=388629 Endret 1. januar 2013 av Konkulf Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hadde ikke hørt om Nekomonogatari før du nevnte det nå. Fantastisk overraskelse! Ferdig med elfen lied nå og det siste jeg vil se nå er enda en crazy bitch med rosa hår! er det noen som har sett no forbløffende eller fantastisk så er det bare å si det Filmen Perfect Blue synes jeg var helt enorm. Der var vel siste "episoden" i Hellsing Ultimate ute i Japan også da. Nå er det bare å vente i spenning.. Oh yes! Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Prøvde meg på to love ru, nei sånt greier jeg ikke å se på :S Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Haha, fint med enda en som foretrekker serier med en viss saklighet over seg. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Enjoy Random pic hver gang. Noen av de er veldig flashy, så ikke åpne om du ikke takler slikt. Post gjerne flere, det er skummelt hypnotiserende! woop.thevoid.no Ellers så har jeg begynt så smått på K-On!!, men syns den virker ganske kjedelig hittil. Syns liksom å huske at jeg likte K-On! litt, men det er en stund siden. Kanskje jeg har endret smak. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 En slik serie skal sees om sommeren, ikke i januar måned hvor alt er grått, mørkt og trist. Lenke til kommentar
Geiburieru Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noen som har lest Vagabond, basert på Miyamoto Musashi's liv som samurai? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 En slik serie skal sees om sommeren, ikke i januar måned hvor alt er grått, mørkt og trist. Muligens. Får helt fnatt av Yui. On hold inntil videre, klarer ikke å se mer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Helt fnatt av Yui sier du? Umulig. Hun er så tilbakestående at det er virkelig irriterende. Likevel, K-on filmen er god i mine øyne, og K-on!! er verdt den alene. Haha, fint med enda en som foretrekker serier med en viss saklighet over seg. Ellers så har jeg begynt så smått på K-On!!, men syns den virker ganske kjedelig hittil. Syns liksom å huske at jeg likte K-On! litt, men det er en stund siden. Kanskje jeg har endret smak. En slik serie skal sees om sommeren, ikke i januar måned hvor alt er grått, mørkt og trist. You were saying? Endret 5. januar 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Helt fnatt av Yui sier du? Umulig. Ikke sant. Og eneste karakteren jeg til dels kan like er vel egentlig Mio. Kanskje dette blir den første animeen jeg dropper. Helt fnatt av Yui sier du? Umulig. :rolleyes: LOOOL DET ER "ROLL" huehue Endret 5. januar 2013 av Occi Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) FOR MOTHER RUSSIA Endret 7. januar 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 http://www.animetake.com/hellsing-ultimate-ova-10/ Wohoo!! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Synd at det ikke blir mer Girls und Panzer før Mars. Den var overraskende underholdene. EDIT: På den lyse siden så får Japan fingen ut denne uken, og det betyr mer delicious Mashiro. Glorious. Endret 7. januar 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Utrolig synd at jeg har mistet all interesse for serien rett før dens finale. Snakker om Hellsing X. Filmen engasjerte meg faktisk ikke det minste. Synes dramatikken var klisje-aktig, volden uten mening og høydepunktene ganske få. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 ginga e kickoff, falt i smak Lenke til kommentar
Danek Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=t9pdxaK7m6U Haha, det så hysterisk morsomt ut! Lenke til kommentar
Danek Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 6:54 : -It's Dogs! -What is happening? There are over 100! Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Dette soundtracket til ginga e kickoff er jo helt fantastisk, den skal på spille lista mi. nesten like bra som Eureka 7 sin Ginga e kickoff: Eureka 7: http://www.youtube.com/watch?v=yDaewmgFm1g Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Akkurat nå holder jeg meg på å lese Kenshin. Det er dessuten den beste mangaen for meg. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Nå har jeg endelig fått sett Code Geass, og jeg kan meddele at dette er en animasjonsfilm med meget høye produksjonsverdier. Teknisk meget godt utført, historien er gripende og man føler virkelig med de involverte personene. Samtlige av karakterene er meget godt beskrevet og man føler aldri at noe mangler eller ikke er på sin rette plass. Alt for ofte ser jeg at slike anime blir for dønn seriøse men her har de peiset på med komisk "relief", og det synes jeg treffer meget godt. Selv under press presterer Lelouch (hovedperson) å være rettferdig og iskald. Det er ett sterkt budskap og en god anime, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå