Occi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kyouko er jo åpenbart best girl Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 For lenge siden kom jeg over en nettside som var som wallbase.cc, bare for anime, men har glemt den. Noen som veit hvilken jeg tenker på? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er det Anime Paper mon tro? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ser ikke slik ut nei, mener å huske at designet også var mørkt og lignet endel på wallbase sitt. Anime Paper ser ut til å ha litt av vært allikevel though, takk, men av nysgjerrighet leter jeg fortsatt etter den andre Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Konachan? Diverse andre sider: Danbooru Sankaku (Endel NSWF som de første bildene) Zerochan Endret 21. desember 2012 av Fred7555 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Konachan er det! Vet ikke hvilken som er best, men wallbase.cc mangler litt på anime-fronten i alle fall. Takk! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Fullførte akkurat Code Geass. Wow. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ah jeg er misunnelig! Skulle gjerne sett Code Geass for første gang en gang til. Hvor blir det av den maskinen som kan slette spsifikke minner? ^_^ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 https://www.animenewsnetwork.com/news/2012-12-20/watashi-ga-motenai-no-wa-dou-kangaete-mo-omaera-ga-warui-manga-gets-anime Åh ja, litt sent. Uansett, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Yay dette har jeg venta på lenge http://myanimelist.n...l_D_Fifth_Stage Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ah jeg er misunnelig! Skulle gjerne sett Code Geass for første gang en gang til. Hvor blir det av den maskinen som kan slette spsifikke minner? ^_^ Ganske digg at jeg ikke har sett så mange animeer ennå, og at jeg har mye igjen. Har aldri klart å sette av tid til dette. Det negative er jo at det er så mye å velge mellom at det ikke er lett å vite hva neste serie blir (ser en-og-en om gangen) - et luksusproblem! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Andre Berserk-film var god. Likevel en skuffelse, fordi man forventer å bli revet ut av setet og klistret inntil skjermen. Jeg kjedet meg likevel ikke et sekund, og ville at den bare skulle fortsette inn i evigheten. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 finnes det berserk filmer?!?! fant ut at jeg måtte se elfen lied, sett 6 episoder så langt, blir nok ferdig med serien til klokka 1300. men jeg begynner å gå tom for ideer her så hvis noen har sett noen kule serier i det siste så bare kom med forslag. ( helst ikke serier som handler for mye om demoner, okkulte ting og spiritisme) Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Berserk The Golden Age. Del 1 og 2 er utgitt. Del 3 har vil blitt vist i Japan eller noe. En del 3D er jeg redd, men likte den utrolig godt likevel. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hvordan er filmene, gjenforteller filmene serien, eller er det en videre fortelling? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ville bare dele at det er kommet en app på X360 som leverer haugevis av slike tegnefilmer. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Hvor fant du andre Berserk film? Er ikke på noen trackers(BBT, AB eller Nyaa). Klarte å stave det feil når jeg søkte. Fant den nå, men tror jeg venter på noen andre grupper. Endret 24. desember 2012 av Fred7555 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ferdig med elfen lied nå og det siste jeg vil se nå er enda en crazy bitch med rosa hår! er det noen som har sett no forbløffende eller fantastisk så er det bare å si det Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Der var vel siste "episoden" i Hellsing Ultimate ute i Japan også da. Nå er det bare å vente i spenning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå