reversfaen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Cowboy Bebop, GTO. [edit: bilde tilta] Great teacher onizuka blir bare villere og villere etterhvert og det blir bare helt fantastisk <3 Endret 3. desember 2012 av reversfaen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Animen er ganske god, men vil fortastt anbefale mangaen. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Enig. GTO sin manga er kanskje den beste jeg har lest sammen med Berserk. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Dette var litt artig! 3:40 spiller de plutselig Yoko Kannos "Tank" som er åpningssangen i Cowboy Bebop. Alltid ment at den er blant verdens beste jazzstykker, og at den blir tatt opp i en slik offisiell sammenheng som Magnus Carlsen og motemerket RAW, er dødskult! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Har blitt lei nyere serier i det siste, og derfor sett på Hajime no Ippo, Monster, GTO og Cowboy Bepop. Synes alle har vært fantastiske og noen av de beste på en god stund, men nå vet jeg dessverre ikke om flere lignende serier. Så noen som har noen tips på lignende serier? Etter siste episode av GTO så bestemte jeg meg for å lese mangaen, men hvilken versjon/scanlator er det best å følge? Ser ut som noen har forskjellig rekkefølge, noen elendig editing osv. Noen tips til hvilke/hvem som er best å følge? Har også bestilt Volume 1 fra Tokyopop Press Inc for å sjekke kvaliteten der. Om den er god nok, så kjøper jeg nok resten også. Noen som har kjøpt fra de/andre, og kan si noe på kvaliteten? Endret 4. desember 2012 av Fred7555 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Vil anbefale Legend of the Galactic Heroes. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Akkurat det kan jeg støtte opp, LOGH er virkelig bra. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ser ut som Legend of the Galactic Heroes blir den neste. Men ser ut som den har et x antall prequels, som igjen er prquels osv. Hvor burde man begynne og avslutte for å få mest ut av serien? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg leste gto på vanlige mangasider. Tross omvendte sider og farger på noen av boblene, hadde jeg ikke problemer med å lese mangaen. Endret 4. desember 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sorata no baka! Gleder meg til neste episode nåå! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) TOSHINOU KYOUKO Yuru Yuri var herlig, satt med et glis gjennom store deler av serien : D Har også endelig fått sett Katanagatari, det ble jomfruserien for den nye plasma TVen. Eyecandy deluxe. Serien var også konge. Endret 18. desember 2012 av Occi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Awh fuck it. Da bryter jeg min nesten ett år lange serie-pause, og prøver å se denne. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ikke noe man ikke har sett før, men den er utrolig godt utført. Animasjonen er god, musikk fenger, god OP/ED (spesielt ED!) og viktigst av alt; cute girls (doing cute things) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg tror faktisk jeg fikk spontant hull i tennene av å se på dette. Får se om jeg klarer å se det ferdig. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Liker du ikke slice of life så skjønner jeg ikke hvorfor du engang prøver å se den. Blir for dumt å komme etterpå og klage når du veit hva du begir deg ut på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Du misforstår. Når jeg sier at jeg får hull i tennene, mener jeg at den er veldig, veldig søt. Og jeg liker sånt. Så ja, jeg skal prøve å fullført serien. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Oh, ok. Vel ja, trodde du mente det i en negativ forstand. Søt er den absolutt : p Endret 18. desember 2012 av Occi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg likte Lucky Star også, og den skal ikke være så veldig forskjellig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Forelsket meg litt i Akarin en stund, ganske herlig serie om du klarer å akseptere at det ikke finnes mål og mening. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå