Rider of Reason Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Noen som så "i ettermiddag" i dag? (eller hva det showet som kommer etter god morgen norge, på tv2 heter)... Uansett, var et lite innslag om lolicon og hvordan det var inspirert av animè og manga. Holdt på å le meg i hjæl! Men var jo søtt, da Æsj, nå fikk jeg lyst til å vite hva de sa i det programmet. On another note, trodde den kom til å bli enda en standard ok comedy-slice of life anime, men Sakurasou no Pet na Kanojo har seil opp som en av de bedre seriene som går nå. Jeg har også sett Hyouka, og med fare for å høre ut som en vantro for enkelte, så vil jeg si at den på enkelte punkter var bedre enn Clannad, i alle fall for meg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) On another note, trodde den kom til å bli enda en standard ok comedy-slice of life anime, men Sakurasou no Pet na Kanojo har seil opp som en av de bedre seriene som går nå. Sakurasou er genial, jeg har ikke hatt så lett for å le mens jeg ser på anime på veldig lenge. Jeg har også sett Hyouka, og med fare for å høre ut som en vantro for enkelte, så vil jeg si at den på enkelte punkter var bedre enn Clannad, i alle fall for meg. Psh. Jeg sovnet av Hyouka ofte. Animasjonen var eye-candy da. Endret 20. november 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Æsj, nå fikk jeg lyst til å vite hva de sa i det programmet. On another note, trodde den kom til å bli enda en standard ok comedy-slice of life anime, men Sakurasou no Pet na Kanojo har seil opp som en av de bedre seriene som går nå. Jeg har også sett Hyouka, og med fare for å høre ut som en vantro for enkelte, så vil jeg si at den på enkelte punkter var bedre enn Clannad, i alle fall for meg. Var ikke mye som ble sagt, kun et par "babes" i cosplay og et annet par i goth klær. De diskuterte alt det der om at man må kle på seg det man er komfy med, osv, og ikke høre på hva alle andre mener om saken. Damn right, gals! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ah, med andre ord standard, intetsigende informasjon, som vanlig når media prøver å se på otaku-kulturen. Men er jo positivt at de gir den mer oppmerksomhet da. Sakurasou er genial, jeg har ikke hatt så lett for å le mens jeg ser på anime på veldig lenge. Psh. Jeg sovnet av Hyouka ofte. Animasjonen var eye-candy da. Hehe, jeg kjente meg ganske godt igjen i Houtarou da, så det kan ha hatt litt innvirkning. Er enig ang. Sakurasou. Den forige animeen jeg lo så mye av var Seto no Hanayome. Men Sakurasou har også enkelte følelesladde temaer den tar opp, det er det som gjør at den utmerker seg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Er enig ang. Sakurasou. Den forige animeen jeg lo så mye av var Seto no Hanayome. Men Sakurasou har også enkelte følelesladde temaer den tar opp, det er det som gjør at den utmerker seg. Delicious Mashiro Endret 20. november 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ble ferdig med 3x3 igår. Ganske fet manga, selv om den varte uendelig lenge. Hjalp ikke heller at blant de siste 100 kapitlene, så var det 3-4 kapitler som var byttet om rekkefølgen på. Plutselig fikk jeg kapittel 400-og-noe rundt kapittel 300-og-noe. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Folkens, er det noen av dere som har noen tips til "Hauntingly beautiful" anime musikk? Det jeg mener er type dette: http://www.youtube.com/watch?v=W6BraypaU34 http://www.youtube.com/watch?v=xBXrRfcnP98 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Kara no Kyoukai har vel bemerket seg bra innenfor det området. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Woah! Når begynte Platekompaniet å ha et så stort utvalg av anime? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hmm, de de har faktisk både endel animeer, mangaer og novels, men såvidt jeg kan se så er ganske mye bestillingsvare fra utlandet, bare sjekk frakten. F. eks Clannad AS (sone 2, import). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Frakten? Den er jo 39 som vanlig. :/ Eller mener du siden prisen er høy? Det er jeg enig i, det er ikke så billig, men i det minste har de anime. Tror de har lagt til masse i år. Sist jeg sjekket var det bare noen få serier, men nå så jeg minst 50 forskjellige serier, både nytt og gammelt, kjent og ukjent. Spredt over Blu-ray, DVD og DVD sone 1. Men i forhold til utlandet er det selvfølgelig dyrt. Jeg kjøpte Clannad Complete (Clannad + After Story + Movie) for 100 kr i Malaysia. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Tenkte mest på at det ikke virker som det er de som har det på lager i Norge siden det står at frakten tar litt tid. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Woah! Når begynte Platekompaniet å ha et så stort utvalg av anime? Platekompaniet gjør generelt en kjempejobb med å ha et seriøst filmutvalg som er tilpasset de som faktisk har en bred interesse for film utover de seneste Hollywood-produksjonene. Det gjelder ikke bare anime men også asiatisk film ellers og europeisk. Platekompaniet var også den eneste butikken i Norge som for egen maskin importerte Demon's Souls da det kun hadde kommet ut i Japan og Nord-Amerika. Det er åpenbart noen hoder i Platekompaniet som vet hva de driver med og som har smak. Jeg prøver å handle mest mulig der, hvis jeg handler i Norge. Selskaper som har skjønt at det å drive et foretak handler om mye mer enn neste måneds- og årsbudsjett, er den typen selskap som varer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Enig med deg der Spartapus. Jeg skulle kjøpe Norwegian Wood (Noruwei no mori), så jeg surfet gjennom det asiatiske utvalget da jeg oppdaget at det dukket opp masse anime. Alltid likt PK, og de blir bare en større favoritt nå. Håper på mange gavekort derfra til jul. Tenkte mest på at det ikke virker som det er de som har det på lager i Norge siden det står at frakten tar litt tid. Det er sant, det meste er import fra UK. Kun noen få som er på lager i Norge. Men litt lenger leveringstid er helt greit, så lenge jeg får det jeg bestilte. Spesielt når det betyr favorittanimeene mine på Blu-Ray. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da har jeg sett gjennom REC, Bokutachi ha Tomodachi ga Sukinai (Haganai) og Campione. Førstnevnte var kort men veldig bra, en godt laget og rørende historie. Haganai varogså en grei anime, den var morsom, og animajonen var det ingenting å utsette på. Campione er samme type og stil som Haganai, men mer sær. Litt pervers harem anime må til noen ganger. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Robotics;Notes ser VIRKELIG lovende ut så langt, lurer på om den ikke kommer til å måle seg med Steins;Gate hvis denne utviklingen fortsetter. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fist of the North Star, den fjerde sesongen som aldri kom utenfor Japan i sin tid. Egentlig ikke verdt det, men jeg var nysgjerrig og siden jeg har sett alt annet av FotNS føles det godt å gjøre rent bord. Introen er hysterisk (ufrivillig) morsom: http://www.youtube.com/watch?v=feYxfnCd7QA Lenke til kommentar
Superby Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 holder på med phantom: requiem og phantom. har 5 episoder igjen, veldig bra. berserk er den eneste gamle serien jeg har sett, og den likte jeg veldig bra. noen som kan anbefale gamle animer før 2000 som er verdt å se? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Neon Genesis Evangelion, Cowboy Bebop, GTO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå