Rider of Reason Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Du er ikke alene der. SAO er en stor suksess her i gården også. *kremt* Bildet nedenfor viser slett ikke grunnen til det. Nei, så absolutt ikke! *kremt* Hva synes dere om denne serien? Synes det er en helt grei serie, ok+. Den er ikke super bra, men den er slett ikke dårlig. Det er jo en Shonen serie, så man kan ikke forvente så mye seriøsitet og realisme, men mer enn god nok underholdning for min del da. Jeg er langt unna å vokse fra meg barndommen, så jeg nyter Shonen serier like godt som mørke, psykologiske Seinen-thrillere. Endret 28. august 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ser for meg ut som en 10-årig gutt som lyster etter jenter i alderskategorien 8-15. Er jeg helt på jordet nå, eller er det en grunn til å IKKE se serien om man vil ha verdigheten sin intakt? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nå har det jo vært side-stories helt til siste episode, og ikke den "ordentlige" historien enda, så kan være mulig den blir mer seriøs nå fremover. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Den blir nok mer seriøs, om jeg skal stole på /a/nons som leser/har lest LN. EDIT: Det er forøvrig ett par ting som forstyrrer meg med SAO, hvordan utføres regelmessig kroppsfunksjoner som å drikke, få mat og gå på toalettet når de sitter fast i en virtuell verden? Regner med noen på utsiden tar vare på de? Isåfall må det da være dødsfall av sult, i og med at ikke alle har noen til å ta vare på dem. Endret 29. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Så nettopp ferdig 5 Centimeters Per Second. Veldig pen film(/kort serie), men makan til deprimerende opplegg :\ Endret 5. september 2012 av reversfaen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har sagt det før, men det herligste med 5CM Per Second, er AMV'en som er laget for den: http://www.youtube.com/watch?v=zAmGg3trrJ8 1 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 AMV er så stilige, kunne ha sittet en hel dag å hørt på det <3 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 jeg holder på med Clannad, er bra i starten, får se hvordan det bygger seg opp. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kos med ny Clannad-seer! Akkurat nå ser jeg faktisk ganske lite. Ble ferdig med første sesong av Aria som jeg syntes var avslappende, mens jeg nå ar stoppet litt opp på sesong 2 fordi den blir litt repeterende og kombinert med det lave tempoet, litt kjedelig. Har vurdert å hoppe rett til sesong 3. Noen som vet om jeg mister noe verdifullt ved å gjøre dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kanskje jeg skal bli litt aktiv her? Får vel slenge opp anime lista mi http://myanimelist.net/animelist/perm95 Skal også begynne å lese manga, en eller annen gang utpå høsten: http://myanimelist.net/mangalist/perm95 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så Summer Wars i går. Litt teit men allikevel awesome :3 Anbefales om noen vil ha en anime-film å se! Ikke lenge siden jeg bestemte meg for å se denne selv, syns den var ganske artig. Digget art-stilen Sett en del på Kenichi de foregående dagene. Jeg synes serien er litt overdreven og det blir slitsomt å høre på all skrikingen, men som svoren kampsport fan er temaet ganske så fett for min del. Alt i alt en ålreit serie imo, dog jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre meg opp for mening angående all slapstickingen. Noen ganger blir det bare for teit, pluss at filler episodene som kommer i senere halvdel, er "litt" i drøyeste laget. Hva synes dere om denne serien? Sjekk ut mangaen av Kenichi! Den inneholder & øker desverre mye av ecchi innholdet. Men fightene øker også i awsomeness! Kenichi er så badass nå :3 Andre serier å sjekke ut: - The Breaker som nevnt av Agentspoon. - Shura no Toki - Kazemakase Tsukikage Ran (litt old og mye humor, men digger serien selv fra ett fighting-perspektiv) Man finner også veldig mye bra om du sjekker mangaer: "All Rounder Meguru", "Grappler Baki", "Tough / Koko Tekken-den TOUGH", "Tiji-kun", "Kenji" Begynte å se One Piece, men tok en pause og begynte å spille mer igjen, er på episode 63. Summer Wars og Akira er det siste jeg har sett. Begge 2 var veldig bra. 1 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Etter episode 10 av Sword Art Online spår jeg at de neste episodene handler om det å oppfostre NPC-babyer. Hadde i alle fall vært vittig :') Forøvrig anbefales Heaven's Lost Property(Sora no Otoshimono) om noen vil ha noe styggmongo, men fantastisk å se på. Serien handler om en kleint pervers guttunge som får besøk av en barmfager engel som vil gjøre alt han ber om. Første to episodene er megalame og jeg mislikte den sterkt selv, men så tar ting fullstendig av og jeg lo selv så jeg grein gjentatte ganger fra episode 3 og utover. Ting blir bare villere og villere og mer fjernt :') Gi den en sjanse &--#60;3 Screenshot fra en episode: edit: dårlig norsk all over. beklager. trøtt Endret 13. september 2012 av reversfaen Lenke til kommentar
Superby Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 HAHA ut i fra bilde så må den sjekkes ut. ser artig ut. beelzebub synes jeg var lættis, noe som også er litt sprøtt, men det artige er jo ungen generelt lo godt da. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 http://www.madokamagicausa.com/movie.php Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Woho, Kyubey får slå seg løs på "the big screen" også. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Mhm, i 3 filmer Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hide your children! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=te19AFT4RKc&feature=g-all-u Helt vanvittig bra, som det meste av hva Vinu lager er. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Takk Kenichi! ^__^ og alle sammen!! Jeg leter forøvrig etter noe som ligner Berserk / Claymore. Full pupp, blod og seksuell innuendo. Endret 16. september 2012 av Balthier Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hmmm, kanskje Basilisk: Kouga Ninpou Chou er noe for deg da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå