hans2k Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Sett 3 Ep av Jormungand, bra så langt Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 En venn har sagt at den ligner litt på Black Lagoon, selv om den selvsagt ikke er helt like bra. Kubo Tite har tatt en hiatus, mest sannsynlig for å finne ut hvordan han kan fikse biffen etter å ha rotet det til så inn i @£$@£e i sist kapittel av Bleach. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nostro videoen var rå ser på uchuu kyoudai, sykt bra fra min side. Har masse anime å se frem til Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så Summer Wars i går. Litt teit men allikevel awesome :3 Anbefales om noen vil ha en anime-film å se! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Tenkte kanskje å se den i dag jeg. Bleach: Total mangel på oppbygging lagt til side, så gleder jeg meg virkelig til å se hva kommandørens bankai virkelig går ut på. Naruto: Også her en enorm avslørelse på gang. Har en anelse, men skal ikke røpe noe selv inni spoileren! One Piece: Tegningene oser av kvalitet, men synes kanskje One Piece nå til dags mangler litt variasjon. Mye store kriger og for få mindre sjarmfulle scenarioer. The Breaker: Kanskje den jeg liker best av seriene jeg leser for øyeblikket. Alltid høy intensitet. Og AMVs er som alltid en gullgruve for kule sanger. Endret 24. august 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Mhm, tviler på avslørelsen i Naruto blir før om to uker. Er jo trossalt chapter 600 da. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Superby Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg prøvde å se ferdig fairytail men jeg synes den er for barnslig, så mens jeg holder den på vent så ser jeg på claymore kommet til episode 5, utrolig bra etter min mening. tror vi kommer til å få en overaskelse i naruto mangaen, det kan være hvem som helst oppi den maska der. holder en liten knapp på Obito. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Obito blir for obvious, er liksom det de prøver hinte til. Dessuten er Obito for ung. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Sett en del på Kenichi de foregående dagene. Jeg synes serien er litt overdreven og det blir slitsomt å høre på all skrikingen, men som svoren kampsport fan er temaet ganske så fett for min del. Alt i alt en ålreit serie imo, dog jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre meg opp for mening angående all slapstickingen. Noen ganger blir det bare for teit, pluss at filler episodene som kommer i senere halvdel, er "litt" i drøyeste laget. Hva synes dere om denne serien? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har ikke sett den, men om det er kampsport du vil ha, så er jo Hajime no Ippo tingen. Ellers blant de mindre realistiske seriene, utmerker koreanske The Breaker seg positivt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hajime no Ippo er boxing. Kenichi er ordentlig kampsport med grapples og sparking og litt av hvert. Serien dreier seg mest rundt slapstick og ecchi dog. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ikke vanskelig å se at det er Ecchi med de puppene på posteret. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 De er større i serien. Og det er også flere. Lenke til kommentar
Telefonboks Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 jeg har jo da ikke sett så mange animer enda, men de jeg da har sett ferdig er: DeathNote Elemental Gelade Naruto ToraDora! Fullmetal Alchemist Love Hina men sånn akkurat nå ser jeg på : One Piece (episode 310) Naruto Shippuden (kommet der med Pain) Kiba (episode 4) Har masse mangaer som One Piece, Naruto , Love Hina, Dragonball men har lånt noen mangabøker på biblioteket (ble sjokkert da jeg fant ut de hadde det) som Ranma 1/2 og enda flere dragonball og Dbz bøker Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 På Grünerløkka er det en mellomstor tegneserie avdeling med mye manga. Spør resepsjonisten etter en Tezuka tegneserie, som får du nok noe bra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Alternativt kan du lese på nettet, da det finnes mange gode manga-orienterte nettsider. De er dessverre ikke "lovlige" sånn sett, men det kan gi deg en god oversikt over hvilke mangaer som er verdt å kjøpe i etterkant. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) De er dessverre ikke "lovlige" sånn sett, men det kan gi deg en god oversikt over hvilke mangaer som er verdt å kjøpe i etterkant. >caring about trivial laws like this Jada, jada, jeg skjønner at jeg nettopp shitpostet og jeg er ikke stolt. Ikke mas. Forøvrig venter jeg ivrig på Ep 9 av Sword Art Online. Endret 29. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå