Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tenkte kanskje å se den i dag jeg. :)

Bleach:

Total mangel på oppbygging lagt til side, så gleder jeg meg virkelig til å se hva kommandørens bankai virkelig går ut på.

Naruto:

Også her en enorm avslørelse på gang. Har en anelse, men skal ikke røpe noe selv inni spoileren!

One Piece:

Tegningene oser av kvalitet, men synes kanskje One Piece nå til dags mangler litt variasjon. Mye store kriger og for få mindre sjarmfulle scenarioer.

The Breaker:

Kanskje den jeg liker best av seriene jeg leser for øyeblikket. Alltid høy intensitet.

Og AMVs er som alltid en gullgruve for kule sanger. :D

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å se ferdig fairytail men jeg synes den er for barnslig, så mens jeg holder den på vent så ser jeg på claymore kommet til episode 5, utrolig bra etter min mening.

tror vi kommer til å få en overaskelse i naruto mangaen, det kan være hvem som helst oppi den maska der. holder en liten knapp på Obito.

Lenke til kommentar

5491581kenichi.jpg

Sett en del på Kenichi de foregående dagene.

Jeg synes serien er litt overdreven og det blir slitsomt å høre på all skrikingen, men som svoren kampsport fan er temaet ganske så fett for min del. Alt i alt en ålreit serie imo, dog jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre meg opp for mening angående all slapstickingen. Noen ganger blir det bare for teit, pluss at filler episodene som kommer i senere halvdel, er "litt" i drøyeste laget. Hva synes dere om denne serien?

Lenke til kommentar

jeg har jo da ikke sett så mange animer enda, men de jeg da har sett ferdig er:

DeathNote

Elemental Gelade

Naruto

ToraDora!

Fullmetal Alchemist

Love Hina

men sånn akkurat nå ser jeg på :

One Piece (episode 310)

Naruto Shippuden (kommet der med Pain)

Kiba (episode 4)

Har masse mangaer som One Piece, Naruto , Love Hina, Dragonball

men har lånt noen mangabøker på biblioteket (ble sjokkert da jeg fant ut de hadde det) som Ranma 1/2 og enda flere dragonball og Dbz bøker :)

Lenke til kommentar

De er dessverre ikke "lovlige" sånn sett, men det kan gi deg en god oversikt over hvilke mangaer som er verdt å kjøpe i etterkant.

>caring about trivial laws like this

Jada, jada, jeg skjønner at jeg nettopp shitpostet og jeg er ikke stolt. Ikke mas.

Forøvrig venter jeg ivrig på Ep 9 av Sword Art Online.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...