Sekai-ichi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ingen av seriene jeg nevnte var da ren action? Birdy er komedie hovedsaklig, Casshern Sins er veldig moody og bra gjennomført, og dessuten så er settingen og historien veldig interessant om man er oldschool anime fan. Kurenai og Seirei no Moribito har begge drama og er IMO søte serier. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 @Rider of Reason: Casshern Sins har den beste bruken av grå jeg kan huske =P (TO BE FAIR! Casshern er hvit, og det hender det er svarte streker rundt om kring...) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Og hvem har vel ikke Azu-nyan som rollemodell. Azu-nyan~ approves! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg høyner. Det har jeg absolutt ingen problemer med! :---D Likte også Mio ganske godt jeg men. Kanskje det er noe med håret, fordi jeg likte også Motoko i Love Hina ganske godt :f Forresten så irriterer det meg litt; syns trynene på jentene i Suzumiya no Yuutsu ser ganske overdrevne ut med de gigantiske øynene og bittesmå munnene. Er liksom litt over the top :\ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hæ? Begge to er animert av KyoAni og bærer samme preg over seg. Hvordan kan du like den ene og ikke den andre? Ellers er ikke jeg særlig blodfan av Haruhi. Kan akseptere at hun utvilsomt har et av bransjens mest ikoniske utseender, og at det tidvis kommer et gullsitat her og der, men hun er ikke en så dyp karakter som mange ønsker å gi uttrykk for. Senjougahara overgår hun lett. Endret 31. mai 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 No way! Haruhi no Yutsu er mye "rettere". K-On ser så mye mer dynamisk ut. Det mangler noen streker, og kantene på ting er tykkere. Også er det mye mer fokus på å animere ansiktene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ah, så vakkert. Blir jo nesten helt forelsket her jo. Jeg høyner. Uhhh, naughty. Men seriøst, det bildet der pryder faktisk veggen min. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Virkelig? Ser ut som om det er et par stykker som trenger en liten utdannelse innen KyoAni sin historie... Full Metal Panic (2003) Air (2005) Haruhi (2006) Kanon (2006) Lucky Star (2007) Clannad (2007) K-On (2009) Hyoka (2012) Ingen likheter? Endret 31. mai 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Animasjon handler ikke om fanlagde eller promobilder. Soranowoto av A-1 har nok mer til felles med stilen til K-On enn Haruhi og FMP. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er alltids et godt poeng. Ellers er jeg midt inni mangaen til HunterXHunter nå. Den skuffer egentlig litt. Hadde forventet mer etter hva jeg har hørt fra andre. Men så har jeg også en del kapitler til gode, og direkte kjedelig er den ikke. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Mulig det du har hørt er om den nye serien? Den skal vist nok være ganske bra. Mulig den ikke er så nær mangaen. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Selv om det er likheter så er det også åpenbare forskjeller Agentspoon. Spesielt på Air så ser du godt hva jeg mener er overdrevent store øyne. Ansiktsformen er også kortere og bredere (mer firkantet) enn f. eks K-On! Hvem som har produsert hva tenkte jeg ikke noe over, men syns det ikke ser spesielt bra ut. Hele ansiktet, men spesielt øynene, ser mye bedre ut på K-On! og Hyoka. Liker ikke de STORE firkantede øynene som er på de andre. Smak og behag, men jeg syns det ser latterlig ut. Edit: Dette bildet fra Bakemonogatari er litt mørkt, men er et eksempel på en tegnestil som jeg syns er mye finere å se på :> Also sett 9 eps av Suzumiya Haruhi no Yuuutsu og det var ganske annerledes enn jeg forventet meg, ganske morsomt egentlig. Endret 1. juni 2012 av Occi Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Also sett 9 eps av Suzumiya Haruhi no Yuuutsu og det var ganske annerledes enn jeg forventet meg, ganske morsomt egentlig. I hvilken rekkefølge ser du de i? Selvom det kanskje kommer et antall kjedelige episoder etterhvert, ikke gi opp. Filmen til slutt er verdt det Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Uten å vite det så følger jeg visst rekkefølgen til season 2, som inneholder episodene fra sesong 1 i kronologisk rekkefølge (ikke broadcast rekkefølge) samt episode 15-28 som er ny i sesong 2 som også da er i kronologisk rekkefølge slik jeg har forstått det. Releasen er [Delicio.us]Suzumiya Haruhi no Yuuutsu 1-28 (1920x1080 H.264 FLAC) [FINAL] og rekkefølgen på episodene har i alle fall hittil gitt mening Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg må være alene i verden om å syntes at Haruhi-filmen var innholdsløs og drittkjedelig. Den hadde nesten gammeldags klipptakt, med en scene der alt stod stille i flerfoldige minutter. Og jeg også elsker, elsker animasjonen i Bakemonogatari. Grunnen til at jeg liker animasjonen til KyoAni er at den er fargerik og at øynene *unnskyld ordspillet* har blikkfang. Øynene er noe av det som forteller deg mest om en person, og store tydelige øyne er på så måte ingen ulempe. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Skjønner at det er unnskyld/uskyldig, men det er overdrevent spør du meg Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er nå midt inni "endless eight" i Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, episode 15/28, sesong 2. Er allerede irriterert over at det er så repeterende og så skal det fortsette slik i mange episoder fremover i følge List of The Melancholy of Haruhi Suzumiya episodes Hvordan kan de ha syns at det var en god idé å holde på slik... Kommenter gjerne, men ikke spoil selvsagt Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Haruhi no Yuutsu var utrolig profitabel, mista popularitet raskt og det var ikke så mye å gjøre med den =P Hvordan raskest og billigst lage en ny sesong nå før IPen mister verdi? Ta med alle de gamle episodene, se om du får en episode ut av å så vidt endre på en som alt er der -- blir det for obvious? Ok, skriv det inn i plottet da! Når det er sakt så har jeg faktisk ikke sett s2 av Haruhi. Skal ikke si noe om kvaliteten, var kun ment som en vits. @Rider of Reason: Hvor langt er du i Sins og hva synes du? (Så du noen av de andre Casshern seriene/filmen?) Endret 1. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Virker nesten som om de har gjort det med vilje da scenene er sjeldent 100% like. De har f. eks forskjellige klær på seg, sier ting bittelitt forskjellig og kameravinkler og slikt er annerledes, så det er faktisk lagt ned endel arbeid i hver eneste episode i form av produksjon av animeringen i alle fall, men hva som faktisk skjer har vært nesten helt likt i hver av de tre delene jeg har sett nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå