Sekai-ichi Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ferdig med Fist of the North Star! Dvs. 109 episoder. Jeg vet det finnes to sesonger til men de virker litt påklistret; historien om hokuto-brødrene er uansett ferdig etter kampen mellom Ken og Raoh i episode 108, og jeg føler meg ganske mettet på hele opplegget. Har fortsatt The Guyver og Karas liggende og de har jeg hatt liggende -lenge-. Tror også jeg skal se Urotsukidoji: New Saga igjen, husker nesten ingenting av den og det går ikke an når jeg er Urotsukidoji-fan. Deretter må jeg finne upløyd mark. Merker at jeg er litt i humør til å se noen gamle serier, 80- og 90-talls, så hvis noen vet om noen oppussede nyutgivelser av klassiske filmer/serier så for all del. Du har bra smak =P Karas starter litt meh, men stick to it. Episode 4 er der det tar av. Det er der de skjønte åssen å styre kamera. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jada, det er en kort serie så det er ikke noe problem. Det er verre å "stick to it" hvis det er snakk om 20 episoder før en serie blir bra. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Mushishi er den beste kveldsserien Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Macross er jo en helt fabelaktiv gammel serie om man liker Sci-FI/Mecha, fascinerende story er det også Det er klart den bærer preg av å være veldig gammel, men det er jaggu meg sjarmerende også. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Macross Frontier er jo ikke særlig gammel og kan sees uavhengig av de andre. Jeg synes også det er den beste (anbefaler egentlig spesielt filmene). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Snakker selvfølgelig ikke om Frontier men jeg er enig med deg, den er helt latterlig bra. Lettere å fordøye kontra den gamle klassikereren fra 80-tallet. Endret 24. mai 2012 av Mala Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Macross er 21 forskjellige filmer/serier. http://en.wikipedia.org/wiki/Macross Frontier er den nyeste blant dem, men ikke den eneste =) Likte Frontier, men ville ikke gå så langt som å si den er det beste innen Macross. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Gode minner, og litt frysninger faktisk http://youtu.be/L1nP2vYO24k Fra den originale Macross Endret 24. mai 2012 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har forsøkt meg på Macross men aldri helt fått sansen for det. Jeg har sett de første episodene av Robotech, hele Macross 2, Macross Plus OVAen og filmen, men tente ikke vilt på noen av dem og har derfor ikke tatt meg bryet med Frontier eller originalen Super Dimensional Fortress. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Se filmene til Macross Frontier da vel. Edit: Og er det bare jeg som elsker One Piece usannsynlig mye akkurat nå. Endret 24. mai 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg så litt av Inukami The Movie uten å vite hva det var. *ponder* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg fallt av One Piece for en stund tilbake (litt etter Impel Down utbruddet) så jeg har en god del episoder å se frem til Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Edit: Og er det bare jeg som elsker One Piece usannsynlig mye akkurat nå. Hvis du mener animeen så nei, er selv svært spent på hvordan det kommer til å gå i neste episode. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Oni chichi xD JK nah Begynt og se Rozen Maiden,,,,yupp Edit: oh Desu! Endret 24. mai 2012 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Den har jeg ment å se lenge, desu Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg hopper over denne arcen til One Piece i anime-en, da jeg ikke syntes noe om den i mangaen heller. Jeg snakker derfor om neste arc som mangaen er i nå. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg hopper over denne arcen til One Piece i anime-en, da jeg ikke syntes noe om den i mangaen heller. Jeg snakker derfor om neste arc som mangaen er i nå. Hehe, samme som meg med andre ord. Ikke at forrige arcen var dårlig i mangaen, bare ikke god nok til at jeg gidder se den i animen også. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Urotsukidoji: New Saga er virkelig som jeg husker den; isolert sett er den blant de bedre hentai-animene, men sammenlignet med det episke mesterverket som er Legend of the Overfiend så er den ganske tam. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg hopper over denne arcen til One Piece i anime-en, da jeg ikke syntes noe om den i mangaen heller. Jeg snakker derfor om neste arc som mangaen er i nå. Skjønner ikke at dere gidder å lese mangaen, ødelegger jo all spenningen i animeen. Hadde aldri giddet å vente en uke på episoder når jeg allerede vet hva som skjer. :\ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 ^Litt rar tankegang. Selvfølgelig forsvinner spenningen fra animeen, men da får man det jo selvfølgelig fra mangaen i stedet. Bedre gjennomført også, spesielt tempomessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå