Spartapus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Straks ferdig med første sesong av Fist of the North Star. Den tar seg virkelig opp etter at Shin-arcen endelig er over, som er veldig repetiv og episodisk. Dessverre fører det til at jeg slutter å se på mange animer når de faller inn i "villain of the week"-rutinen, fordi jeg helst ikke vil bruke fritiden på å gjespe meg gjennom forutsigbare filler-plot, og det har ført til at jeg tidligere har gitt opp mange serier som etterhvert tar seg opp, som Fist of the North Star. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Personlig liker jeg fillerene på starten, men de kan nok ikke måle seg opp med det faktiske plottet. Hvor langt er du nå? Sett alle seks av Nanto Roku Seiken? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har 3-4 episoder igjen av første sesong. Aner ikke hva de japanske navnene på sesongene er. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Nanto er slåssestilen til de fleste av karakterene. Seiken er de folka med personlighets-stjerner, Souther, Shuu, osv. Men jeg sa feil. Mente egentlig Gosha sei, som er de som prøver å drepe Raoh. Altså, Hyuui, Shuren, Fudo og Juuza. Jeg aner ikke hvor sesongene ender. Regner du Hokuto no Ken 2 som sesong 2? Det blir ganske feil, siden 1ern slutter der serien bør slutte. 2ern er ikke canon. Eller tenker du på TV sesonger? Altså, at du er på noe som episode 30? Endret 26. april 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Stemmer. Så ferdig episode 36 i dag, der Ken tar knekken på Amiba, som etterligner Toki. Neste episode skulle handle om at han legger ut på leting etter Toki, utfra previewen. Har forøvrig en viss ide om hva som skal skje da jeg har spilt gjennom story-moden i Fist of the North Star: Ken's Rage på PS3 med alle karakterene, og jeg så remaken som gjenforteller de viktigste punktene i historien på hotell-tv i Japan i fjor. Har også sett den nye OAVen, så man kan si jeg har startet bakvendt. Filmen så jeg første gang for nesten 15 år siden og det var den som fikk meg interessert i FotnS. Må vel se spillefilmen en dag og, for moro skyld. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Åja, sorry. Trodde du var mye lengre utti. Ja, det er nå det begynner å bli bra. Og det fortsetter bare å bli bedre. Gled deg. Jeg har det spillet, men ikke fått spilt det noe særlig enda. Det er utrolig~ Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nå ble jeg ferdig med Code Geass season 2. Fy faen det var bra! Jeg er skikkelig glad jeg kjøpte dette her på DVD. Ble mye bedre enn å se det på liten skjerm. Og nå gikk jeg tilbake til Gintama. Veldig morsom serie til tider. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Så fint at du koser deg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Åja, sorry. Trodde du var mye lengre utti. Ja, det er nå det begynner å bli bra. Og det fortsetter bare å bli bedre. Gled deg. Det er noe annet enn Naruto, det skal sies. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Kjedet meg ganske mye i går så jeg så litt på Queen's blade... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg kan toppe den med at jeg faktisk sitter her nå og ser på Beyblade. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Beyblade er jo kjempe artig! Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg kan toppe den med at jeg faktisk sitter her nå og ser på Beyblade. Queen's blade har mye fanservice. Bayblade bringer tilbake minner. Tror jeg har en av de beybladesa et eller annet sted. =) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Sitter å se på Mnemosyne. Falt godt i smak! Flere slike takk! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ikke mobb Beyblade Har selv sett (og har) alle episodene av Beyblade, og det er faktisk ganske bra Sesong 1 er klart best, men de andre er ikke spesielt dårlige heller. Queen's Blade kan være gøy å se av og til når man kjeder seg. Hadde ikke anbefalt å maratone den (gjorde det selv, begge sesongene, og det ble fort kjedelig). Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Ikke mobb Beyblade Har selv sett (og har) alle episodene av Beyblade, og det er faktisk ganske bra Sesong 1 er klart best, men de andre er ikke spesielt dårlige heller. Queen's Blade kan være gøy å se av og til når man kjeder seg. Hadde ikke anbefalt å maratone den (gjorde det selv, begge sesongene, og det ble fort kjedelig). Det er vanskelig å se en hel episode av Queen's Blade uten å få behov for å gjøre noe annet (...) Hvis du skjønner hva jeg mener. Men skal begynne å catche up med noen animer jeg har ønsket å se for lengesiden. Noen som vet om animer som ligner på Claymore? Endret 29. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hmm, kommer ikke på mange i farten, men D.Grey-man kan sjekkes ut om du ikke alt har sett den Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg støtter forslaget om D.Grey-Man. Elsker den serien. <3 Beyblade er jo kjempe artig! Joda, jeg sa aldri at jeg ikke likte det. Gikk jo bevisst inn for å finne den for å se. Hadde det bare ikke vært for at den eneste versjonen jeg fant var en dårlig engelsk dub. Liker de seriene der, bringer tilbake minner fra barndommen. Planlegger faktisk å se Yu-Gi-Oh og/eller Digimon når jeg er ferdig med Beyblade. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 De er også ganske bra. Jeg fant de Japanske ved å søke "Bayblade English subtitles" ganske lett. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Sitter å se på Mnemosyne. Falt godt i smak! Flere slike takk! Ikke sant? Synes den er dritfet selv. Du burde å se berserk hvis du ikke har sett den alt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå