Konkulf Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 maken er som baken. Full av dritt? Ja, kan vel si det på den måten også, fra mitt synspunkt ihvertfall Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Haha, samme jeg også pleier å si, Slimda. Noen som vet om et greit nettsted hvor jeg kan laste ned/Streame One Piece i god kvalitet? Snakker da om episode 1 og oppover. I le pm you^^ Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 http://kaizoku-fansubs.com/ (er vel den beste gruppen for Bleach, hvertfall som jeg er fått med meg) er vel et bra sted å laste ned. Enten via torrents eller XDCC. Om de ikke finners der lenger, kan du sjekke diverse trackers. Ellers så er streaming-siden som noen andre postet tidligere en av de beste. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hellsing Ultimate 9 er ute! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Med subs? Hvor? Edit: LQ og ukjente subbere. Jeg venter litt til jeg. Endret 25. februar 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 http://kaizoku-fansubs.com/ (er vel den beste gruppen for Bleach, hvertfall som jeg er fått med meg) er vel et bra sted å laste ned. Enten via torrents eller XDCC. Om de ikke finners der lenger, kan du sjekke diverse trackers. Ellers så er streaming-siden som noen andre postet tidligere en av de beste. Beste for One Piece ja, men ikke på å være up to date for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Gundam Seed, and I love it Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Helling 9? Kult, da har jeg og en kompis noe å se frem til. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det kribler seriøst i fingrene. MEN jeg skal vente til i hvert fall 720p release først. Hellsing Ultimate er så bra at det fortjener god bildekvalitet. 1 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Beste for One Piece ja, men ikke på å være up to date for å si det sånn.. Mente One Piece ja, vet ikke hvordan jeg fikk til å skrive Bleach De ser ut til å være litt sene ja. Den raskete måten å se One Piece på er vel å laste ned HS sin 360p versjon (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Beste for One Piece ja, men ikke på å være up to date for å si det sånn.. Mente One Piece ja, vet ikke hvordan jeg fikk til å skrive Bleach De ser ut til å være litt sene ja. Den raskete måten å se One Piece på er vel å laste ned HS sin 360p versjon (så vidt jeg vet). Du har [Facepalm] eller [NoGrp] som er 720p rip som kommer ut 3-4 timer etter Hs sin rip Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Også har du yonkou som er ganske high quality, dog litt treigere. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Klør i fingrene! Har sittet og søkt etter Hellsing Ultimate OVA 9 i brukbar kvalitet i 3 timer nå, men beste jeg fant var 720x480 kombinert med en shady sub og mange dårlige kommentarer på kvaliteten.. SKAL ha 720 på denne! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Sci-fi TV Anime 'Shinsekai yori' Announced Den virker veldig interessant. Jeg vil nok se den. Enig/uenig? Endret 27. februar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Da var 1080p ute Får bare lyd... Svart skjerm i alle videoprog.. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har nettopp begynt med Full Metal Alchemist Brotherhood. Har aldri vært noe særlig inne i Anime, men må si jeg er bergtatt og kommer til å lete opp andre serier etterhvert som jeg blir ferdig. Tips mottas med takk Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Akkurat nå så går det på; Kill Me Baby, Papa no Iukoto no Kikinasai, Senki (Senkhime) Zesshou Symphogear og Zero no Tsukaima F (plot plot plot) Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Da var 1080p ute Får bare lyd... Svart skjerm i alle videoprog.. Det er 10-bit som antagligvis er grunnen til det. Last ned Madvr og Mpc-hc så er du good to go. 1 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Får bare lyd... Svart skjerm i alle videoprog.. Sikker at du har satt opp spilleren din riktig? Om du bruker VLC, sjekk at det er 2.0 (episoden er 10-bit). Ellers kan du alltid fjerne alt av codecs + spillere, laste ned CCCP og installere den med standard innstillinger og se på episoden uten noen modifikasjoner. (Evemtuelt mikse med LAV filter/madVR el. for bedre kvalitet om din CPU og GPU støtter det): EDIT: Noen sekunder for sent ser det ut som. Endret 27. februar 2012 av Fred7555 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå