Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Great Teacher Onizuka er en genial serie, men vil absolutt anbefale mangaen fremfor anime-serien, da den har en langt mer utfyllende historie (og en følelsesbombe av en avslutning). En av de beste seriene jeg vet om, rett og slett. Oki jeg leser egentlig ikke manga men jeg kan prøve Jeg syns det er mer morro å se anime en å lese manga ^^ Hver sin smak, sier ikke at anime-serien er dårlig. Men man får en langt bedre avslutning på historien om man leser hele mangaen enn om man bare ser animen. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Naboen min viste meg en serie som heter GTO - Great Teacher Onizuka. Har sett 11 eps så langt å jeg syns den er ganske bra http://myanimelist.net/anime/245/Great_Teacher_Onizuka Jeg har lest manga'n til den, og jeg likte den ikke ;s Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Synd da, for til tross for de komiske elementene, er det en veldig sterk historie. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som har sett "Casshern Sins"? Vurderte å se den, men er ikke sikker på om den er bra elr ikke:p Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Holder på med Durarara!!, Bakemonogatari, Monster og HunterXHunter - foruten de vanlige shounen i form av DC, Bleach, One Piece. Hadde snart tenkt å starte et par serier som Rainbow og kanskje Angel Beats. Av manga går det mye i Liar Game, Vinland Saga, Berserk, Pastel, Hajime no Ippo og Air Gear. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ser for øyeblikket på noen animer som airer: - Angel Beats - Arakawa Under The Bridge - B Gata H Kei - Durarara! - Kaichou wa Maid-sama! Skal også begynne å se Blassreiter senere idag. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Gårsdagens episode av Durarara!! var fantastisk, er du ikke enig? Hvordan er forresten Arakawa & Angel Beats? Key Vs Shaft er jo etter hvert blitt et vanlig oppgjør mellom legender. Råder deg forresten sterkt å starte Bakemonogatari. Den har kun en episode igjen, som vil lanseres i midten av juni dessverre. Endret 22. mai 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jepp, liker hvordan de utvikler historien i Durarara!! Kan bli en veldig spennende finish. Og Angel Beats og Arakawa er to meget underholdene animes. Hvis du liker Action burde du ta en titt på Angel Beats, og liker du romantisk komedie er Arakawa noe for deg. Angel Beats fremstiller også et romatisk preg, men det utvikler seg ikke nok før helt mot slutten. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Og n4w som sa han likte Angel Blade. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Og n4w som sa han likte Angel Blade. BEATS, BEATS. Jeg var trøtt, kay?! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var det en som spurte om Casshern SINS og ikke fikk noe svar? JA. Se den. Beste animeen. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var det en som spurte om Casshern SINS og ikke fikk noe svar? JA. Se den. Beste animeen. Nice Ja, da skal jeg se den da! ;D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Snublet over "Cherry x Cherry" ved leggetider i natt. Er kanskje en loli-preget manga (handler om en ung mann som plutselig får 2 yngre søstre på 9 år). Men hvis man ser bort ifra litt fanservice, så er det faktisk en ganske varmende historie. Syns jeg da. Jeg lo og smilte meg smerter i både mage og ansikt. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har begynt å se på Naruto etter masing fra en kamerat ser veldig lovende ut, digger personligheten til Naruto. :!: Venter også på 8 Episode Av Hellsing Ultimate som er awsome XD Av manga leser jeg for tiden Berserk og Death Note. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Angel Beats House of Five Leaves Mushi-shi Hakuouki Heroman Fma:tb Naruto Bleach Fairy Tail Senkou no night raid Og Evangelion 2.22 You can (not) Advance Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Evangelion 2.22 You Can(not) Advance har jeg ventet på siden sekundet rulletekstene startet på forrige film. Makan til kvalitetsproduksjon skal man lete lenge etter. Begynte forresten på en serie kalt Rainbow i dag. Den handler om 7 ungdommer som blir sendt til et fengsel etter hver å ha begått en alvorlig kriminalitet. Der møter de en tidligere bokser, som raskt blir en slags faderlig lederfigur. Det er en ganske dyster og alvorlig serie, der politiske og moralske standpunkt blir utfordret med tanke på behandlingen av innsatte. Så langt en klar 9/10 i min bok, som vil si at jeg anbefaler den sterkt. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da var jeg ferdig med Casshern sins og starter så på ToraDora! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da har du noe å glede deg til Kanskje litt annerledes enn Cashhern Sins men. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Variasjon skader da ikke! Jeg prøver så godt jeg kan å rulere mellom samtlige sjangre, uten å utenlate noen i det forsvar at selv de dårlig ryktete sjangrene KAN få noe godt ut av seg. Sjekker uansett litt kritiske kilder først, bare for å være sikker på at det jeg ser aldri er direkte dårlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du har vel tilfeldigvis ikke en myanimelist-konto man kunne fått tittet på? Er greit å kunne se hva andre har sett og likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå