Agentspoon Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har mistet litt interesse i serien etter: Mayuri blir drept om og om igjen. Tar det seg opp igjen? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jada, tar seg opp igjen. Litt enig i at den delen er litt.. kjedelig Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har mistet litt interesse i serien etter: Mayuri blir drept om og om igjen. Tar det seg opp igjen? Absolutt. Var litt skeptisk til den delen selv, men de siste par episodene er helt rå. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tu-tu-ru~ Var på gråten selv når hun ble drept, hadde en lang pause før jeg tok den opp igjen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Hehe, jeg var kald som en fisk. Følte ikke stort. Synes Mayuri er en ganske gjennomsiktig / hol karakter. Lydene hun lager gjør bare at jeg får assosiasjoner til andre karakterer med samme tourettes-lignende trekk. Da tenker jeg på Noda Megumi (Nodame Cantabile), og det uskyldige barnevesenet til Menma (Ano Hana) for eksempel. Disse syntes jeg hadde mer tyngde, og likte dem mye bedre. All klaging lagt tilside, jeg hadde egentlig aldri noen intensjon om å droppe Steins;Gate. Den er egentlig god nok underholdning, ble bare litt mett av den på et tidspunkt. Er på episode 15 nå. Endret 8. januar 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bare fortsett, blir skikkelig spennende ut mot slutten. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Enig med deg Agent. Du blir ikke like godt knyttet opp mot Mayuri som du blir mot Nagisa i Clannad. Men det virker som at dette er litt av poenget. Vi ser istedet hvordan Rintarou takler det psykiske presset ved hendelsene rundt Mayuri. Og hvordan han fortsetter mot å forsøke og redde henne. Men nok om det. For meg var sluttet den perfekt. Men skal ikke røpe noe mer, se den ferdig! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Jeg bryr meg mer om et par glass med jordbærpynt i NANA enn jeg gjør om Mayuri. De har større affeksjonsverdi, lol. Edit: Første episode av Nisemonogatari var helt utrolig. Og da mener jeg på en skala der Steins;Gate, Ano Hana osv. ikke engang er representert. FOR et kunstverk. Edit2: Og de som synes at en mix av Macross Frontier, Neon Genesis Evangelion og spillet Heavenly Sword virker spennende, bør sjekke ut Senhime Zesshou Symphogear. Sannsynligvis sesongens beste overraskelse. Endret 10. januar 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Enig i den (edit 2). Senki Zesshou Symphogear var en god overraskelse Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Noen som har noen tips til hva jeg skal velge som neste tidsfordriv, prøve å finne meg så mye nytt som mulig, men det er vanskelig å velge Oppdatert anime-liste i signaturen. Endret 14. januar 2012 av Konkulf Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Dropp Guilty Crown, start NANA eller Planetes. Har sett ferdig Steins;Gate nå. Jeg likte også slutten veldig og endte opp med å gi den en 9/10. Den føles ikke som et mesterverk i den grad at jeg kommer til å huske den nevneverdig, men gleden av å se den akkurat der og da var stor. Ellers er jeg godt inne i Major - en sportsserie om baseball. Som regel ganske ensformig plott på disse, men likevel lett å like og den sjangeren som i flest tilfeller har sterke personligheter. Rangerer den nok under både Prince of Tennis, Hajime no Ippo og spesielt Slam Dunk, men henger likevel høyt. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Tenkte jeg skulle droppe GC ja, latterlig utvikling av plottet (likte det vel heller ikke så mye fra begynnelsen av). Da blir det Planetes nå og NANA etterpå (spare det beste til sist?). Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Mirai Nikki - Survival/Action/Fantasy! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Da har jeg tatt en titt på Senki Zesshou Symphogear og må si at den ikke var noe for meg, ikke imponert. Likte ikke artstilen (altfor mye dilldall), og for mye musikk. Skal prøve 1 episode til for å sjekke men blir nok droppet. Så Guilty Crown er dårlig? Har sett 1 episode der også, samme problem - likte ikke artstilen (for mye CGI eller det ligner på det idet minste), samt plottet :/ Agentspoon: Major Gleder meg til World Cup OVA'n Marai Nikki fant jeg også FuSeCk, småfristet litt å sjekke ut. Sånn ellers har jeg endelig startet på Darker Than Black sesong 2 "Ryuusei no Gemini", samt se litt på Gosick, D.Gray-man inniblant. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Guilty Crown er en latterlig parodi på den sutrete, usikre gutten som hikster som et esel i skjærsilden. Det eneste den gjør bra er "kunsten" i OP og ED. Andre sesong av Darker than Black har etter min mening en av de beste OP noensinne. Er noe spesielt med den som bare fanger. Elsker Suou sin karakter. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Andre sesong av Darker than Black har etter min mening en av de beste OP noensinne. Er noe spesielt med den som bare fanger. Elsker Suou sin karakter. Endelig en som også synes det. Suou er awsome, og samme med OP. Dog synes jeg ED der er enda hakket bedre. Jeg er også en av de få som synes sesong 2 var bedre enn sesong 1. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Abingdon Boys School er et band du burde sjekke opp alle sangene til. De har faktisk sinnsvakt mye bra. Takanori Nishikawa er sammen med Koshi Inaba fra B'z de to beste rocke-vokalistene fra Japan i følge meg. Som mange av de store bandene, har de vært med på tribute-CD'en til NANA. De har ytret at dette er den viktigste serien for musikkbransjen, fordi den viser presis hvor hard og kynisk den kan være for artistene som har oppnådd et gjennombrudd. http://www.youtube.com/watch?v=bA6ypXH7ss0 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ja jeg er helt enig der, digger dem. Har sikkert ikke hørt alle sangene deres, men Strength, Howling, From Dusk Till Dawn og Innocent Sorrow spilles ofte på anlegget mitt. Skal gå gjennom de andre sangene deres også. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Mhm, det er bra! Nisemonogatari #2 var litt i overkant. Det blir fort slik når de bruker et animasjonsbudsjett som man skulle tro tilsvarte en hel sesong av Bleach. Til dels ekstremt erotisk på en måte bare SHAFT får til, men humoren falt litt igjennom for første gang. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg kom over denne OPen her som jeg synes er ekstremt kul, så tenkte jeg skulle se animeen. Noen som har sett den, eventuelt vet om det er noe å anbefale? http://www.youtube.com/watch?v=gl5NMctvZ6g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå