Vetikkeheltjeg Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Gintama er alt for userriøst for min sin del. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hehe, her også. Det har den til felles med Beelzebub. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det var da svært så seriøse dere skulle være da. Jeg liker den netopp pga at den er useriøs. Spill filmer og serier som ikke tar seg selv så høytidelig utgjør et herlig stykke humor. Breaking the fourth wall FTW! 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Joda, men jeg liker at det er humor i selve dramaet. Tenk f. eks. Honey & Clover og Bakemonogatari. De er fantastisk lærerike, og har likevel evnen til å gi deg momentan latterkrampe. Kaikan Phrase begynner forresten å bli veldig bra. Siden den handler om punk / rock-musikk minner den meg litt om NANA. Det er et par karakterer som også virker som om de har inspirert NANA. Hadde egentlig vært kjempefornøyd om den bare var 1/10 så bra, og det er den og vel så det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Jeg har begynt på Macross universet, og her er det en del å ta fatt på ser jeg Tok Macross Zero som en smakebit ettersom det er en prequel for SDF Macross, er i gang med sistnevnte nå Endret 23. desember 2011 av Mala Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Vet dette er OT, men gadd ikke lage ny tråd på det. Noen som vet hvilken anime/manga jeg har navnet lt.angel / lutiangel (ble uttalt slik tror jeg) fra? Plager meg at jeg ikke husker Ble ferdig med Ao No Exorcist nå, og har begynt på mangaen Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ser Gungrave for 2 gang nå, syk anime Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Laster ned Clannad After Story igjen, er bare nødt til å se den et par ganger til, i full-HD denne gangen Også sett ferdig Fate/Stay Night, en av de ikke altfor mange som jeg kan si at jeg er fornøyd med hvordan den sluttet, virkelig vakkert. Da er det vel bare å se UBW, så begynner jeg på Fate/Zero Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Om du likte Fate/Stay night, vil UBW og hvertfall Fate/Zero være en fantastisk opplevelse Selv akkurat blitt ferdig med Romeo x Juliet. Begynte bra, men må si at slutten skuffet (ikke overraskende, men fremdeles kjedelig). Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Se hva jeg fant da folkens! Atter en gang mange serier som jeg overhodet ikke har interesse i (og som jeg ikke forstår at noen har interesse i, og da heller ikke hvorfor de fortsetter å lage dem - ja, jeg tenker på deg ecchi). New Prince of Tennis og Nisemonogatari er de jeg ser fram til. Førstnevnte blir bra om de oppnår samme kvalitet som på mangaen, og sistnevnte blir bra fordi den er oppfølgeren til Bakemonogatari. Ano Natsu de Matteru har en talantert skribent bak seg iallefall. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det eneste nye som jeg syntes så interessant ut der var "Another", har verken hørt eller sett noe om den, så gleder meg litt til den. Ellers så er det vel Nisemonogatari, Black Rock Shooter, Toradora special/OVA, Steins;Gate Special og K-ON filmen jeg gleder meg mest til. Er også enig i det at det blir altfor mye Ecchi, som jeg ikke har interesse for i det hele tatt. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Du mener mørkhårete Chihiro fra Ef? Ja, Another kan bli bra om karakterene er dype nok. Optimalt hadde den vært laget av SHAFT. Men der har vi altså Nisemonogatari allerede altså. P. A. Works har jeg ikke på langt nær like stor tiltro til. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Haha, merket ikke hvor mye hun lignet før nå Det eneste jeg har sett av P.A. Works til nå er True Tears, som var helt sånn middels, så kan ikke si sånn altfor mye om den saken. Uansett så synes jeg PV'en virket god, og har et fantastisk soundtrack også: http://www.youtube.com/watch?v=MMY8t6qJr1Q Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Blir vel å se Nisemonogatari, BRS, Amagami SS+, Zero No Tsukaima, Steins;Gate Special, Carnival Phantasm, Kenshin (har vist alt sett Toradora! OVA). Pluss eventuelt andre som ser gode ut. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvordan er Toradora! spesialene egentlig? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Noen her som har lest Variante? Kom over den i går og leste gjennom den og syntes den var ganske god. Blir som en blanding av Deadman Wonderland og Elfen Lied (ikke helt, men nogenlunde likt). Mye gørr og blod, men er også ganske dyp og går mye på det mentale og emosjonelle hos leseren. Anbefales til horror/psychological fans Endret 28. desember 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvordan er Toradora! spesialene egentlig? Jeg synes den var bra. Litt skuffende at det ikke var en fortsettelse, men en vanlig episode ca. midt i serien istedenfor, men jeg synes den var bra. Stemningen, humoren, personene osv. som likte best ved serien, er tilbake igjen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Godt å høre, for er det en ting man fort glemmer med Toradora, så er det den magiske stemningen mens man ser den. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Våren 2012 ser spennende ut Mer Fate/Zero, endelig en fortsettelse til Euruka Seven Endret 29. desember 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå