Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som om Dennou Coil er det første folk tenker på når de skal anbefale en anime, men det virker som om folk mener det er en sånn serie du bare må se før du dør, om det går ann å si det slik. Uansett ganske interresant ja. :)

 

Så nettopp Totoro nå. Herregud, Ghibli kan ikke skuffe uansett hvor høye forventninger jeg har! 10/10!

 

E: Der var de to første filmene i Memories slukt også. Må nok si 10/10 her i tillegg..

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Har ikke fulgt så veldig med på animescenen de siste 4-5 årene . Men når jeg var skikkelig aktiv så ble det utrolig mye titting på animeserier , jeg er nå ute etter en ny serie jeg kan starte med , den trenger ikke være 600 episoder lang, men gjerne 1 eller 2 sesonger, det holder i massevis , da jeg fort mister interessen for en serie om den drar seg alt for mye ut .

 

Serier jeg ble imponert av for endel år tilbake var fks Basilisk, Samurai Champloo , Baccano en god del Inuyasha osv

 

Fulgte i perioder med på Naruto , men falt av etter 100 episoder

 

Samme med Bleach , One Piece . slike serier blir aalt for lange og drar ut handlingen forferdelig mye.

 

Jeg vil gjerne at serien inneholder sverd og håndvåpen, skytevåpen er ikke akutelt i form av pistoler og rifler, da bør i tilfelle serien være ekstremt bra !

 

Takk for alle tips til en som har falt litt av :)

Lenke til kommentar

Glemte og nevne i sted at jeg har sett hele Berserk og Ghost in the shell

 

Noen episoder black lagoon ligger lagret på pcen , jeg har vel sett 1 uten at jeg følte noe trang til å fortsette, jeg får gi resten av episodene jeg har liggende av serien en tjangs først

 

Hellsing har jeg ikke sett, så det skal sjekkes ut

 

Cowboy Bebop var jeg så vidt innom for mange år siden, men husker ikke innholdet what so ever. skal sjekke ut

 

Samme med gungrave , ukjent serie for meg

 

Takk for tipsene :)

Lenke til kommentar

Glemte og nevne i sted at jeg har sett hele Berserk og Ghost in the shell

 

Noen episoder black lagoon ligger lagret på pcen , jeg har vel sett 1 uten at jeg følte noe trang til å fortsette, jeg får gi resten av episodene jeg har liggende av serien en tjangs først

 

Hellsing har jeg ikke sett, så det skal sjekkes ut

 

Cowboy Bebop var jeg så vidt innom for mange år siden, men husker ikke innholdet what so ever. skal sjekke ut

 

Samme med gungrave , ukjent serie for meg

 

Takk for tipsene :)

Rettelse, Hellsing Ultimate. Se heller den enn den vanlige serien. :)

 

Edit: Har begynt Higurashi no Naku Koro Ni. Har lenge hatt den i anbefalingstråden, etter at en venn av meg som er verdig tittelen entusiast, anbefalte den på det sterkeste. Nå som jeg selv ser den er jeg ikke like overbevist. For meg virker det som om de bruker det samme plottet i en 4-episoder lang syklus som gjentar seg selv om og om igjen med noen få høydepunkter når de små jentene plutselig får mentale utbrudd. Som noen kanskje vet, så regelrett hater jeg historier som har slike sykluser (Amagami SS). De ødelegger det som kunne vært en spennende historie ved å drepe all oppbygning.

 

Edit 2: Guilty Crown Ep. 7 var herlig og definitivt den beste så langt.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...