Aryvandaar Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg har nettopp startet med Nurarihyon no Mago Sennen Makyou. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Intrykket av FLCL, eller 'Fooly Cooly' som de kule folka sier ( ), forandret seg ikke noe særlig gjennom serien. Den forble meget absurd og tilfeldig slik dere sa. Men jeg likte den! ..På en eller annen forskrudd måte. Nå er jeg på ep 5 av Dennou Coil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Fooly Cooly er genialt. Dennou Coil er også ganske interessant. Likte storyen der veldig godt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Virker ikke som om Dennou Coil er det første folk tenker på når de skal anbefale en anime, men det virker som om folk mener det er en sånn serie du bare må se før du dør, om det går ann å si det slik. Uansett ganske interresant ja. Så nettopp Totoro nå. Herregud, Ghibli kan ikke skuffe uansett hvor høye forventninger jeg har! 10/10! E: Der var de to første filmene i Memories slukt også. Må nok si 10/10 her i tillegg.. Endret 22. november 2011 av Benny Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har ikke fulgt så veldig med på animescenen de siste 4-5 årene . Men når jeg var skikkelig aktiv så ble det utrolig mye titting på animeserier , jeg er nå ute etter en ny serie jeg kan starte med , den trenger ikke være 600 episoder lang, men gjerne 1 eller 2 sesonger, det holder i massevis , da jeg fort mister interessen for en serie om den drar seg alt for mye ut . Serier jeg ble imponert av for endel år tilbake var fks Basilisk, Samurai Champloo , Baccano en god del Inuyasha osv Fulgte i perioder med på Naruto , men falt av etter 100 episoder Samme med Bleach , One Piece . slike serier blir aalt for lange og drar ut handlingen forferdelig mye. Jeg vil gjerne at serien inneholder sverd og håndvåpen, skytevåpen er ikke akutelt i form av pistoler og rifler, da bør i tilfelle serien være ekstremt bra ! Takk for alle tips til en som har falt litt av Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hmm.. Noen serier du kanskje kan sjekke ut er Gungrave, Berserk, Ghost in the Shell og Cowbow Bebop Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Black Lagoon og Hellsing. Bare fordi at jeg skal kurere deg for skyteskrekken. Ta gjerne Cowboy Bebop i samme slengen! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Glemte og nevne i sted at jeg har sett hele Berserk og Ghost in the shell Noen episoder black lagoon ligger lagret på pcen , jeg har vel sett 1 uten at jeg følte noe trang til å fortsette, jeg får gi resten av episodene jeg har liggende av serien en tjangs først Hellsing har jeg ikke sett, så det skal sjekkes ut Cowboy Bebop var jeg så vidt innom for mange år siden, men husker ikke innholdet what so ever. skal sjekke ut Samme med gungrave , ukjent serie for meg Takk for tipsene Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Samme med gungrave , ukjent serie for meg Massiv serie, og en av mine favoritter. Litt bra. Anbefaler også Samurai Champloo, som ruler så forbanna hardt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvis du liker sverd og samuraier håper jeg du har sett Rurouni Kenshin. Hvis ikke bør du sjekke den, så den nylig selv, og den er kjempebra, spesielt den første OVA'en, OVA'ene er forresten å finne på blu-ray, ble sluppet tidligere i år. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ja, her kommer det flere serier jeg har sett litt av. Rurouni Kenshin husker jeg som veldig bra , var vel ca 1 sesong jeg så ferdig . Samurai Champloo har jeg sett alt av inkl filmene knall Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 en god del Inuyasha osv Har du sett sesong 2 av Inuyasha (InuYasha: Kanketsu-hen) ? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Glemte og nevne i sted at jeg har sett hele Berserk og Ghost in the shell Noen episoder black lagoon ligger lagret på pcen , jeg har vel sett 1 uten at jeg følte noe trang til å fortsette, jeg får gi resten av episodene jeg har liggende av serien en tjangs først Hellsing har jeg ikke sett, så det skal sjekkes ut Cowboy Bebop var jeg så vidt innom for mange år siden, men husker ikke innholdet what so ever. skal sjekke ut Samme med gungrave , ukjent serie for meg Takk for tipsene Rettelse, Hellsing Ultimate. Se heller den enn den vanlige serien. Edit: Har begynt Higurashi no Naku Koro Ni. Har lenge hatt den i anbefalingstråden, etter at en venn av meg som er verdig tittelen entusiast, anbefalte den på det sterkeste. Nå som jeg selv ser den er jeg ikke like overbevist. For meg virker det som om de bruker det samme plottet i en 4-episoder lang syklus som gjentar seg selv om og om igjen med noen få høydepunkter når de små jentene plutselig får mentale utbrudd. Som noen kanskje vet, så regelrett hater jeg historier som har slike sykluser (Amagami SS). De ødelegger det som kunne vært en spennende historie ved å drepe all oppbygning. Edit 2: Guilty Crown Ep. 7 var herlig og definitivt den beste så langt. Endret 26. november 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvorfor ser folk på noe annet enn Hokuto no Ken anyway? 109 episoder, man ser vel på de kanskje 5 ganger hver. De top 50 episodene 25 ganger ca-ish? 20 min * (59 * 5) + (50*25)... det blir 25021 timer det. Det er nesten 3 år det (10ish med realistiske se/ikke se-forhold). Hvordan har dere tid til å se på andre ting?! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Sjeldent jeg ser noe som helst mer enn 1 gang. NGE har jeg sett 3 ganger nå oooog that's it. Alt annet har jeg sett 1 gang. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Eneste jeg har sett repeat på er: X3 NGE X3 Samurai Champloo X2 Love Hina X2 Bebop Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Koselig med nye kapitler av både Historie og Vinland Saga på samme dag. Manglet bare Berserk for å gjøre trioen komplett. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nytt kapittel av The Breaker: New Waves, hvorfor må kapitlet alltid stoppe rett før det skjer noe spennende Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hehe, leste det nå nettopp. Er ganske irriterende med serier med cirka månedlige utgivelser som kun har 30 sider per kapittel. Edit: Holy shit! Nytt kapittel av Liar Game. Endret 27. november 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er Liar Game noe jeg bør få med meg? Har vært borti lite manga i det siste skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå