Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Ikke sett noe fra Evangelion utenom "Evangelion: 1.11 You Are (Not) Alone" og "Evangelion: 2.22 You Can (Not) Advance"

Men skal sjekke den ut i morgen :)

EDIT: Sjekket den litt ut nå, og den ser bra ut, så får nok heller se den idag.

Bare å finne ut om jeg skal ta Thora's eller Seto_Otaku's versjon...

Ble Seto_Otaku's versjon.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, Seto_Otaku sin versjon er best. De andre utgavene er x.264, som betyr at kvaliteten egentlig kun er oppskalert DVD på sitt beste. Med h.264 som Seto_Otaku får du skikkelig bildekvalitet og ikke minst FLAC lydkvalitet, samt at subben i seg selv er veldig bra syntes jeg. smile.gifEdit: Jeg kommer til å vente med Macross Frontier: Wings of Goodbye til BakaBT lanserer også denne i skikkelig utgave. 10-bit er på en måte et must med en så fargerik film som Macross. harhar.gif

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jepp, ble Seto_Otaku etter at jeg sammenlignet typesetting, karaoke, encoding og timimg + selve subtitlen :)

Nå er ikke Seto_Otaku 10-bit men.

Hører ikke særlig forskjell på FLAC og AAC selv, men er jo greit å skaffe den med best musikk-kvalitet når det er såpass mye musikk/sang :p

Blu-Rayen kom 20. Oktober (Wings of Goodbye), så flere grupper vil nok gi ut sin versjon snart (Commie har alt gitt ut sin, men venter på litt flere).

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg skal gå for Commie/re-muxed fil, eller vente på en annen :ermm:

Bra å høre at de endret historien :)

Det jeg hatet mest med hele serien, var vel slutten så vidt jeg husker.

Film 1 var mye bedre enn forventet :w00t:

Hadde forventet mye av det samme, med passe animasjon og musikk. Også kommer dette, bedre animasjon, kvalitet, konserter, historie, alt. Positivt overasket. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, slutten er dessverre skuffende på film nummer 2 også. De har ikke helt lært leksa si med at høyere volum ikke nødvendigvis er bedre. Du blir fortsatt sliten før finalen er ferdig, etter å ha blitt bombardert med en halvtimes fandenivoldsk lys-show og en hel innmari konsert med perler på en snor. Det ødelegger litt av stemninga, så jeg vet ikke om jeg skal be deg unngå filmen eller ei. Den har liksom sine momenter, en gåsehudscene, og så denne jævlig bitre ettersmaken. harhar.gif

Lenke til kommentar

Sett film nummer 2 nå, og må si jeg likte den litt bedre.

Litt overdrevet med effekter og klisjeér, men bedre enn serien.

Denne gangen så sa Ranka at hun elsket Alto, Alto svarte med at han elsket Sheryl, Sheryl lå på sykehuset og mottok blod fra Ranka for å bli frisk (hun ble ikke magisk frisk med en sang) og Alto kom ikke tilbake med en gang, men er enda borte.

Kunne så klart gjort en mye bedre slutt, som faktisk følte riktig, men for å være en re-fortelling av serien, så var den ikke så aller verst.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Jepp, jeg ga den en 8/10 som er en bra score. Første filmen var jeg på nippet til å gi 10/10, men endte opp på karakteren under. Dette spesielt fordi jeg sammenligner den med Planetes, som i alt i alt har en mye dypere historie og derfor også trekker deg mer inn. Men som underholdning var The False Songstress helt rå. :)

Lenke til kommentar

For først gang ser jeg på en anime serie nå; Panty & Stocking with Garterbelt.

Har så vidt sett noen filmer men ellers er det en veldig ukjent verden for meg.

Lurer litt på hva som kan anbefales, Panty & Stocking with Garterbelt falt i hvertfall i smak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...