Sacho_chan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg holder på å laste ned Berserk, noen som har sett den? Er den bra? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Berserk er svinbar, men mangaen er bedre =D Og det er av 2 grunner: *Det er mye som de hopper over i animen *Tegnestilen er virkelig god kunst Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Disse er mangaene jeg holder på med nå: - Death Note - Bartender - A spirit of the sun - Naruto - Bleach - Ubel Blatt - Sun-Ken Rock (har lest to kapittler så langt) - Claymore Det er de seriene som fortsatt går som jeg leser. Men den eneste som er ferdig, og som jeg er ferdig med å lese er Inuyasha. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Akkurat nå holder jeg på med Devil may cry ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Så ferdig Higashi no Eden: The King Of Eden. Syntes det var en veldig bra sequel til Higashi No Eden serien. Gleder meg til andre film! ^^ Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg har nettopp sett berserk.. den var ganske så kjedelig i begynnelsen men fra ep 13 var det spennanes Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser på Excel Saga for øyeblikket, en veldig bisarr, men morro serie. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg ser på Trigun og Initial D Second Stage. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 jeg har nettopp sett berserk.. den var ganske så kjedelig i begynnelsen men fra ep 13 var det spennanes Så akkurat den serien på ny, min favorittserie. Treg start, men fy faen så bra den siste discen er. Konge serie Lenke til kommentar
sib Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Ser på Fullmetal Alchemist. Har bare kommet til episode 12, men synes det er spennende og engasjerende. Ser egentlig veldig sjeldent på anime. Eneste jeg har fulgt sånn halvveis med på var Naruto, men denne serien er veldig fengende. Endret 10. mai 2010 av mr_blue_ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser på Excel Saga for øyeblikket, en veldig bisarr, men morro serie.Når du har fullført Excel Saga, burde du ta en titt på Puni Puni Poemi. Det er laget av samme person, og er langt gærnere. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ser på Zero No Tsukaima: Princess No Rondo for øyeblikket, i tillegg til noen serier som går hver uke. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg holder på å se agent aika! Den e konge! men ganske så pervest også, og mye nakne jenter ;p den er faktisk talt bare på 7 ep og en extra ep etter ep 4 konge! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. For øyeblikket holder jeg på å fullføre Lucky*Star. Tar en episode før leggetid. Serien handler jo egentlig om ingenting, men uforståelig nok får den meg til å gråte av latter. Genial serie. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. For øyeblikket holder jeg på å fullføre Lucky*Star. Tar en episode før leggetid. Serien handler jo egentlig om ingenting, men uforståelig nok får den meg til å gråte av latter. Genial serie. Forstår egentlig ikke helt greia med Lucky*Star... Følte meg bare dum etter hver episode kombinert med en følelse av at jeg ville ha tilbake de 20 minuttene av livet mitt Ellers nå er jeg snart ferdig med Zero no Tsukaima.. Bare 8 episoder igjen på season 3 så de tar jeg vel i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hver sin smak. Jeg klarer bare ikke å la være å le av humoren som er der, selv om jeg vet det egentlig er en snål serie. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. Du burde glede deg! Den er bra! Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. For øyeblikket holder jeg på å fullføre Lucky*Star. Tar en episode før leggetid. Serien handler jo egentlig om ingenting, men uforståelig nok får den meg til å gråte av latter. Genial serie. Forstår egentlig ikke helt greia med Lucky*Star... Følte meg bare dum etter hver episode kombinert med en følelse av at jeg ville ha tilbake de 20 minuttene av livet mitt Ellers nå er jeg snart ferdig med Zero no Tsukaima.. Bare 8 episoder igjen på season 3 så de tar jeg vel i løpet av dagen. Luckystar var for meg bare en anime å se på, den var ikke spesiell morsom, og jeg forsto egentlig ikke meg helt på den unntatt at det liksom var en hverdag liksom xD Zero No Tsukaima e jo også bra Gråt litt på slutten jeg Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Naboen min viste meg en serie som heter GTO - Great Teacher Onizuka. Har sett 11 eps så langt å jeg syns den er ganske bra http://myanimelist.net/anime/245/Great_Teacher_Onizuka Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Great Teacher Onizuka er en genial serie, men vil absolutt anbefale mangaen fremfor anime-serien, da den har en langt mer utfyllende historie (og en følelsesbombe av en avslutning). En av de beste seriene jeg vet om, rett og slett. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Great Teacher Onizuka er en genial serie, men vil absolutt anbefale mangaen fremfor anime-serien, da den har en langt mer utfyllende historie (og en følelsesbombe av en avslutning). En av de beste seriene jeg vet om, rett og slett. Oki jeg leser egentlig ikke manga men jeg kan prøve Jeg syns det er mer morro å se anime en å lese manga ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå