Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kapitlene kommer ut med jevne mellomrom på rundt 1-3uker, så du skal nok ikke vente altfor lenge :)

 

Har også sett ferdig hele Spice And Wolf serien, som var en litt mer naturlig serie om romantikk enn de fleste andre, da alt av kjærlighet i serien ikke bare er flaut og pinlig som i de fleste andre serier.

 

Elsket også det å høre dem snakke med hverandre, var rett og slett en utrolig bra laget serie, og jeg håper dem lager en 3 sesong, selv om slutten av sesong 2 var veldig god :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Agentspoon i att Slam Dunk er kanskje den beste animen innenfor sport sjangeren. Jeg elsker denne type anime, og har så å si sett alle som er noe å se. Slam Dunk, Major, Eyeshield 21, One Outs, Dear Boys, Giant Killing, Hajime No Ippo, Prince of Tennis, OverDrive og så videre..

 

Kan sterkt anbefale spessielt Slam Dunk, Hajime No Ippo og Prince of Tennis om du leter etter noe å se, og kanskje ikke har sett noe innenfor sport sjangeren :)

Lenke til kommentar

Noen som har sett Beelzebub og vet når serien tar seg opp? Er på episode 4 og kan knapt fordra den. Hovedpersonen er litt lik Ikki fra Air Gear, bare på en ukul måte. Babyen må være blant de mest irriterende og repeterende karakterene som er laget, og plottet som sådan virker helt tilfeldig og målløst. Om serien overhodet ikke appellerer til meg nå, burde jeg fortsette i håp om en utvikling?

Lenke til kommentar

Sett alle episodene av Beelzebub hittil (41), og har blandete følelser.

Noen ganger, for eksempel nå, så er episodene gode, med ordentlig plot og animasjon. Men andre ganger er det bare elendige fillers om og om igjen. Og humoren kan være litt spesiell noen ganger.

 

Vil si det er omtrent 70/30, med 70% dårlige fillers og 30% gode episoder.

 

Du burde se noen episoder til for å introdusere nye folk, men om du enda ikke liker den rundt episode 10, så vil du aldri like den.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Holder for det meste bare på med One Piece nå. Jeg var veldig opptatt med Naruto, Bleach, Fairy Tale (though only the Manga), Death Note, Claymore, Lucky Star, The Wallflower, Fullmetal Alchemist og en hel haug andre som jeg ikke kommer på i farten helt til jeg oppdaget One Piece, de andre mistet liksom alt av awesomeness'en sin etter det. Greit nok Naruto hadde sine gode øyeblikk, men de bleknet i forhold til hvor mye awesomeness One Piece har :D Og Bleach var bra pga. musikken og noen heftige kamp scener, men jeg mistet interessen for plot'et så jeg falt bort fra den også.

 

Så nå sverger jeg helt og holdent til One Piece :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil sterkt anbefale deg å prøve andre serier enn One Piece. :p

 

Jeg har det, som jeg skrev så har jeg følgt med på mange andre serier, har nok sett opp mot en 40-50 forskjellige (små og store) siden jeg begynte for noen år siden, men One Piece er den jeg ser nå, det vil ikke si at jeg ikke kommer til å se noen andre om noe fanger oppmerksomheten min. Jeg er åpen for nye serier på lik linje som alle andre, og går inn med ett åpent sinn for hver nye serie jeg ser/leser.

 

Jeg har også ikke så mye tid til nye serier pga. skole, og ser som regel bare One Piece på søndager og leser mangaen på torsdager da det kommer ut ny episode og nytt chapter. ;)

Lenke til kommentar

Fått begynt på D.Gray Man, må si det er en ganske bra serie, holder ihvertfall en mye høyere standard enn andre lignende serier (Bleach, Naruto osv.). Liker også settingen veldig godt, så blir gøy å se hvordan det går fremover (er på episode 21 akkurat nå) :thumbup:

Veldig bra. Jeg liker det jeg leser her. ;) Er enig i at den holder mye høyere standard enn de lignende shounen seriene, har lenge vært en av mine favorittserier. Leser akkurat nå mangaen, ikke kommet så langt, men ut fra det jeg ser hittil så holder animeen seg veldig tett til mangaen også. Musikken er også en av grunnene til at jeg liker animeen så godt, synes D.Gray-Man har en av de mest gjennomført gode soundtrackene (inkl. OP's og ED's). Kos deg! :)

Lenke til kommentar

Den har jeg faktisk ikke sett. Får kanskje ta en titt da og se om den overgår mine andre shounen favoritter - One Piece og Air Gear. smile.gif

 

Edit: Macross Frontier: The False Songstress (1080p) var en helt fantastisk film. Overgikk faktisk serien til de grader. Når jeg tenker tilbake på serien vet jeg at jeg likte karakterene, jeg likte stemningen, jeg likte action scenene... men jeg synes den var litt i overkant og påtrengende. Det var også litt rot i historien slik at klimakset ble litt blandet. Med denne filmen ble alt dette rettet opp i. Regissøren har gjort en sinnsvakt bra jobb for å lage en gjennomført film, og den fenget hele veien igjennom. Normalt tar jeg pauser når jeg ser film på PC-en, men denne klarte jeg ikke å legge i fra meg. Jeg vil si på høyde med End of Evangelion, kanskje enda mer naturlig, og nesten på høyde med Hayao Miyazaki filmene. thumbup.gif

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...