Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 bestilt Leser jeg syner eller? Haha neida, hvor er det du kjøper fra? http://www.playtech-asia.com/Anime/c115/index.html?osCsid=a252f3c9136edeb03a7b75071a9b3312 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tredje episode av Guilty Crown skuffet stort. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Med uoriginale covere? Takk, men nei takk. Skal jeg først bygge en kolleksjon, skal det være en skikkelig en. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Se nærmere. De har mye av limited editions og box sets, som differensierer fra release bulk batchen av dvder. Endret 31. oktober 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Tredje episode av Guilty Crown skuffet stort. Enig i den Episode 1-2 var bra, men i 3. synes jeg det blir litt vel kjedelig og standard. Beste var i slutten når vennen hans forrådte han. Håper den tar seg opp utover i sesongen. Endret 31. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jepp, fikk faktisk litt Angel Beats følelse der de bare slenger ut masse tilfeldig som ikke har særlig med plottet eller karakterbygging å gjøre. Det blir på en måte sløseri av tid. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Endelig ble jeg ferdig med Kara no Kyoukai serien, og jeg elsket den Hadde ikke store forventningene til serien, da jeg egentlig bare så den for å sløse litt tid, men allerede fra første "episode" (er egentlig små filmer fra rundt 1-2 timer) så var jeg hektet. Satt oppe langt til natt og fikk meg noen timers søvn før jeg så ferdig serien idag, og satt igjen med en skikkelig god-følelse Må nesten se serien for å helt skjønne plottet, da det er ganske vanskelig å forklare, men jeg vil anbefale den til alle som er ute etter en veldig god thriller serie, blandet med et snev av romantikk og action, samtidig som det er en del dialog Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er helt enig med deg. Den sjuende og siste filmen ga en skikkelig aha-opplevelse. Da begynte alle bitene å falle på plass, i det som hadde vært et mystisk og fascinerende puslespill. Animasjonen er kanskje det beste som har blitt produsert med CG. Den er bare helt vanvittig. Elsker ufutable for det. Siden det er snakk om Fate, så er det forresten de samme folkene (ufutable) som animerer også her. Bare sjekk dette klippet for en liten smakebit. http://www.youtube.com/watch?v=jvmDPO49jWI Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) ^ Det er Gilgamesh på sitt beste Han har ikke en gang åpnet The Gate of Babylon halvveis engang. Youtube-videon gjør ikke animasjon helt verdig. Du må nesten se den fra UTW selv. Dette i 1080p BD kommer til å bli noe av det beste. Også et eksempel på hvordan en Fate-serie skal se ut (DEEN ødela FSN helt :/ ) Endret 31. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ferdig med The Breaker. Synes den hadde sine seanser, men at den aldri helt klarte å sprekke boblen fylt av klisjeer. Ganske lik Tenjou Tenge egentlig. Har ikke så mye mersmak akkurat nå, men gi det et par dager, og jeg blir nok sugen på mer (The Breaker: New Waves). Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Begynte å kikke på Kimi to Boku, klisje historie, dårlig voice acting. Gav opp etter 6 minutter. Har sett så mye dårlig anime i det siste at jeg må seriøst finne meg noe interresant. Noen forslag? --- Har lest en del manga i det siste også, men veldig mye dårlig innenfor dette også. Gamble Fish, Iris Zero og Bloody Monday er de eneste som har vært noenlunde interresant. Endret 1. november 2011 av n4w Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kan være greit med en pause. Driver å leser Song of Ice and Fire (game of thrones)-serien, mens god-mangaen samler seg opp. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Begynte å kikke på Kimi to Boku, klisje historie, dårlig voice acting. Gav opp etter 6 minutter. Har sett så mye dårlig anime i det siste at jeg må seriøst finne meg noe interresant. Noen forslag? --- Har lest en del manga i det siste også, men veldig mye dårlig innenfor dette også. Gamble Fish, Iris Zero og Bloody Monday er de eneste som har vært noenlunde interresant. Jeg holder på med Steins;Gate nå, interessang serie. Gi den ett forsøk om du ikke allerede har sett den. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Begynte å kikke på Kimi to Boku, klisje historie, dårlig voice acting. Gav opp etter 6 minutter. Har sett så mye dårlig anime i det siste at jeg må seriøst finne meg noe interresant. Noen forslag? --- Har lest en del manga i det siste også, men veldig mye dårlig innenfor dette også. Gamble Fish, Iris Zero og Bloody Monday er de eneste som har vært noenlunde interresant. For meg høres det ut som om du trenger noe retro.. noe som er kreativt, tok sjangeren seriøst og jobbet profesjonellt i stedet for å lage klisjeer på samlebånd og selge via ecchi. Hva med Slam Dunk? Kan virke litt barnslig i starten, men herregud for en flott serie. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) @XFX Har lenge vurdert Steins;Gate. Men har litt lyst til å se Chaos;Head først. Men klarer aldri helt å like Chaos;Head, sett noen episoder men faller aldri i smak. Virker som Steins;Gate skal være hakket bedre, men får se... @Agent Lenge vurdert Slam Dunk, ihvertfall som lesestoff. Får se om jeg ikke tar en kikk. Kan være greit med en pause. Driver å leser Song of Ice and Fire (game of thrones)-serien, mens god-mangaen samler seg opp. Må se å få kjøpt Game of Thrones serien, skal være veldig bra. Men før det skal jeg lese Inheritance av Christopher Paolini som slippes om en uke. Dette er serien som omhandler Eragon, kanskje hørt om filmen hvis du ikke har lest bøkene. Endret 1. november 2011 av n4w Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 @XFX Har lenge vurdert Steins;Gate. Men har litt lyst til å se Chaos;Head først. Men klarer aldri helt å like Chaos;Head, sett noen episoder men faller aldri i smak. Virker som Steins;Gate skal være hakket bedre, men får se... @Agent Lenge vurdert Slam Dunk, ihvertfall som lesestoff. Får se om jeg ikke tar en kikk. Kan være greit med en pause. Driver å leser Song of Ice and Fire (game of thrones)-serien, mens god-mangaen samler seg opp. Må se å få kjøpt Game of Thrones serien, skal være veldig bra. Men før det skal jeg lese Inheritance av Christopher Paolini som slippes om en uke. Dette er serien som omhandler Eragon, kanskje hørt om filmen hvis du ikke har lest bøkene. Steins;Gate har egentlig ingenting å gjøre med Chaos;Head, og jeg følte ikke jeg fikk noe mer ut av opplevelsen av å se Chaos;Head før Steins;gate uansett Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Steins;Gate har egentlig ingenting å gjøre med Chaos;Head, og jeg følte ikke jeg fikk noe mer ut av opplevelsen av å se Chaos;Head før Steins;gate uansett Selv om det ikke har noe å si om du ser den ene eller den andre, er det fremdeles samme tidslinje. Så jeg vil se begge to uansett. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Om du først skal velge Slam Dunk, så anbefaler jeg deg å se serien i stedet for å lese den. Det er et par seiyuu som er helt fantastiske, og det samme kan sies om musikken. Tviler også på at man får samme inntrykk av bevegelse i mangaen. Det ene unntaket jeg har opplevd her er nok Prince of Tennis. Jeg rangerer forresten Slam Dunk som den beste sports anime'n. Jeg liker den bedre enn Major S, Eyeshield 21, Hajime no Ippo og Prince of Tennis. Ingen av de nevnte mangler kvalitet, men personlighetene i Slam Dunk gjør dypt inntrykk etter hvert. Edit: De som har sett Coach Carter med Samuel Jackson i hovedrollen burde se denne. Jeg syntes Coach Carter var direkte dårlig i forhold. Endret 1. november 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Leste akkurat Watashitachi no Shiawase na Jikan, og for en fantastisk manga det er. Noe av det beste jeg har lest på veldig lenge. Synd at det bare er 8 kapitler. Anbefales på det sterkeste. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg elsker, elsker, elsker den serien. Til å kun være 8 kapitler gir den et helt ekstremt inntrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå