Jaukim Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Først et nytt kapittel av Berserk, så to nye av Historie. Hva skjer med verden?! Neste er vel at Liar Game kommer ut med ti! Nytt kapittel av Berserk? :O hvor er det du leser manga?? Endret 29. oktober 2011 av Jaukim Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tja, i Berserk ville jeg kalt ethvert kapittel som har kommet ut de siste to månedene for nytt. 1 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Children of the sea anbefales! (: Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som følger med på Fate/Zero? Dagens episode gir epic en ny mening. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har tenkt å begynne på Fate serien, men hva er det jeg begynner med? Er vel Fate/stay night, er det ikke? Hadde vært greit med en fremgangsmåte for hvordan jeg skal se dem i riktig rekkefølge Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 JEg er på leting etter en voksne anime serie/film. Med voksne temaer som ikke er så barnslige. jeg liker kjærlighetshistorier. Noe jeg liker er welcome to nhk two centimeter pr second the girl who leapt thru time whisper of the heart Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) @ Konkulf: Kommer egentlig litt an på hvor nøye du ønsker å komme inn i Fate-universet. Lengst metode, men også der du får vite mest: Fate/Stay Night Visual Novel -> (Eventuelt adaptasjonene: Fate/Stay Night animen og UBW filmen). -> Fate/Zero animen. Korteste, men minst fakta: Fate/Stay Night animen + UBW filmen -> Fate/Zero. Kort sagt, om du ønsker å komme deg helt inn i Fate-universet, er VN-en absolutt verdt å spille seg igjennom. Adaptasjonen (Fate/Stay Night) kan ikke måle seg. Men om du bare ønsker å se på Fate/Zero holder det med å se på Fate/Stay Night, UBW-filmen og deretter Fate/Zero. Og, det er ikke nødvendig å se Fate/Stay Night før Fate/Zero, men du vil skjønne mye mer om du gjør det. @ Balthier842: Ikke sett den selv, men har hørt at Texhnolyze skal være bra. (Om du er på jakt etter en mer voksen serie.) Endret 30. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 JEg er på leting etter en voksne anime serie/film. Med voksne temaer som ikke er så barnslige. jeg liker kjærlighetshistorier. Noe jeg liker er welcome to nhk two centimeter pr second the girl who leapt thru time whisper of the heart Bakemonogatari, Honey & Clover, NANA, Planetes, Great Teacher Onizuka (les mangaen til denne). Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bra. JEg tror jeg avfeide denne i tidlig i min karriere. Jeg skal gi det atter et forsøk, takk! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 JEg er på leting etter en voksne anime serie/film. Med voksne temaer som ikke er så barnslige. jeg liker kjærlighetshistorier. Noe jeg liker er welcome to nhk two centimeter pr second the girl who leapt thru time whisper of the heart Bakemonogatari, Honey & Clover, NANA, Planetes, Great Teacher Onizuka (les mangaen til denne). takk. har du sett http://en.wikipedia.org/wiki/Eden_of_the_East eden of the east den er skikkelig bra imo. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Selvsagt! Jeg er imotsetning til de fleste også en stor fan av den siste filmen av Higashi no Eden, som jeg syntes konkluderte serien bra. Akira er en av mine yndlingskarakterer. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 tusen takk for anbefalinger Selvsagt! Jeg er imotsetning til de fleste også en stor fan av den siste filmen av Higashi no Eden, som jeg syntes konkluderte serien bra. Akira er en av mine yndlingskarakterer. Aha! Det finnes en film også! Dette skal undersøkes.. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er en liten stund jeg så serien men husker godt den åpningscenen når han løper naken forbi det hvite hus og senere når den samme politidama spør om han er den samme så viser han greia si... Hahahaha! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bakemonogatari, honey and clover og planetes er alt bestilt. Gleder meg allerede til å se litt på anime igjen, har vært for lenge siden. Håper det blir bra Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jepp, Higashi no Eden har to filmer. I den første kan man kanskje få inntrykk av at det ikke skjer så mye, og mange mener det samme om nummer 2. De er i alt veldig ukonvensjonelle filmer der mye av fokuset ligger rundt mystikken og Akiras snåle / spontane personlighet. Edit: Som demonstrert kan du forresten bruke rediger-knappen på dine innlegg. Er bedre å skrive i samme post i stedet for å lage 2-3 nye. Endret 30. oktober 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 @ Konkulf: Kommer egentlig litt an på hvor nøye du ønsker å komme inn i Fate-universet. Lengst metode, men også der du får vite mest: Fate/Stay Night Visual Novel -> (Eventuelt adaptasjonene: Fate/Stay Night animen og UBW filmen). -> Fate/Zero animen. Korteste, men minst fakta: Fate/Stay Night animen + UBW filmen -> Fate/Zero. Kort sagt, om du ønsker å komme deg helt inn i Fate-universet, er VN-en absolutt verdt å spille seg igjennom. Adaptasjonen (Fate/Stay Night) kan ikke måle seg. Men om du bare ønsker å se på Fate/Zero holder det med å se på Fate/Stay Night, UBW-filmen og deretter Fate/Zero. Og, det er ikke nødvendig å se Fate/Stay Night før Fate/Zero, men du vil skjønne mye mer om du gjør det. @ Balthier842: Ikke sett den selv, men har hørt at Texhnolyze skal være bra. (Om du er på jakt etter en mer voksen serie.) Er det denne du sikter til når du snakker om Visual Novel? Ellers, takk for utfyllende svar, tar selvfølgelig den lange veien Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 bestilt Leser jeg syner eller? Haha neida, hvor er det du kjøper fra? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Er det denne du sikter til når du snakker om Visual Novel? Ellers, takk for utfyllende svar, tar selvfølgelig den lange veien Nei, det er re-production/et sammendrag av Fate/Stay Night-animen. Visual Novel, kalt VN, er en slags bok som du leser deg igjennom som et spill. Du har tekst, men du har valg (hva hovedpersonen skal velge), musikk, stemmer + grafikk. Den er hostet på TT og Nyaa, så vet ikke om jeg kan linke til siden eller ikke. PM meg for en link til den beste versjonen (VN) (+ eventuelt nedlasting til de forskjellige adaptasjonene). NB: Visual Novels inneholder endel H-scener. Du kan bare trykke deg raskt gjennom de, men er litt dumt om de kommer som en overraskelse, og du absolutt ikke ønsker dem. Bra og se en som endelig tar en lange veien Mye bedre følelse å se på serien når du har litt innsikt i universet den befinner seg i. Endret 30. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har akkurat begynt på Code Geass (det vil si at jeg har sett de to første episodene). Virker lovende, men kanskje litt for testosteronish for meg ... Får bare se videre for å kunne bedømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå