Fred7555 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Her er min: TV: 180, OVA: 18, Movies: 57, Spcl.: 30, Eps: 4,882, Days: 82.88. Ikke ment som en konkurranse eller lignende, bare nysgjerrig på hvor mye folk har sett Endret 17. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fytti grisen, har sett en del du ja Listen min vokser heldigvis med en grei fart, så skal nok få litt lengde på min også i nær fremtid Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan dele min også. Men gidder ikke legge sammen "Completed" og "Watching" "Watching" TV: 13, OVA: 1, Movies: 0, Spcl.: 0, Eps: 1,231, DL Eps: 0, Days: 19.56 "Completed" TV: 43, OVA: 3, Movies: 43, Spcl.: 27, Eps: 1,988, DL Eps: 0, Days: 34.48 Ikke helt på nivået til Fred7555, ennå Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 TV: 65, OVA: 16, Movies: 33, Spcl.: 8, Eps: 2,560, DL Eps: 0, Days: 44.31, Mean Score: 20.0, Score Dev.: 2.64 Dette var det jeg har adda til nå, er en del animer til jeg har igjen å adde, men må sove nuh. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Total: TV: 162, OVA: 17, Movies: 61, Spcl.: 11, Eps: 2,939, DL Eps: 0, Days: 50.41, Mean Score: 23.2, Score Dev.: -0.88. Jeg har så utrolig mange serier jeg skulle ha sett... eeehh, har faktisk 103 stk på "Plan to watch" (inkluderer evt filmer også da). hehe he he Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) I hvert fall en som har sett over halvparten av det jeg har sett. 6,686 episoder, 120 dager. Edit: Endelig tatt igjen Hajime no Ippo. Det var noen gode 952 kapitler gitt. Endret 18. oktober 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Driver og migrerer fra Animeplanet til MyAnimeList nå, er så misunnelig på dere som har så mye kjekke stats. 92 watched og 24 dager uansett, siden vi allerede driver og ramser opp hvor mye vi har sett. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mirai Nikki anime'en har overrasket meg, trodde ikke den skulle bli så bra Selv om det bare er gått 2 episoder, så oser det av kvalitet Fantastisk bra OP også: http://youtu.be/t3nUxQSBl-Q Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hitman Reborn er nesten bare fillers...??? Sett 70 episoder... Hvor mange ganger skal han skyte han for tåpelige ting? "spring etter en bil" *bang* "REBORN!!!" Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Guilty Crown fortsetter å imponere. Håper at Shinji.. jeg mener Shu () klarer å manne seg opp litt etter hvert. Er forsåvidt bare bra at serien er en kombinasjon av Code Geass (mecha), Neon Genesis Evangelion og Berserk (alle ser Griffith, håper jeg!?). Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 kombinasjon av Code Geass (mecha), Neon Genesis Evangelion og Berserk Ooo, høres spennende ut. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Gulity Crown blir mer og mer lik Code Geass Power of the Kings. Survival of the fitest. Noen tar opp kampen mot de mektige. Eneste er at denne gangen er ikke hovedpersonen den smarte, men heller Gai. Serien virker lovende Håper bare de ikke gir like mye fan-service i hver episode. Endret 22. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som har sett Bakemonogatari, Genshiken og/eller Ouran High School Host Club? I så fall - hvilke av dem er å anbefale? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) kombinasjon av Code Geass (mecha), Neon Genesis Evangelion og Berserk Ooo, høres spennende ut. Bare ikke forvent at serien har samme kvalitet på de enkeltstående elementene som noen av disse seriene. Det er lett å kopiere og feile. Guilty Crown er en slags mellomting. Det kopierer og er likevel ganske vellykket, selv om den stilles i skyggen av de store gutta. .. Nåja, det har kun vært 2 episoder. Kan jo godt bli en tungvekter for alt vi vet. Noen som har sett Bakemonogatari, Genshiken og/eller Ouran High School Host Club? I så fall - hvilke av dem er å anbefale? Bakemonogatari vil forvirre deg på en herlig forfriskende måte, Ouran High School Host Club vil få deg til å le samtidig som du blir fanget i dramatikken, og Genshiken er en ganske vanlig slice of life serie fokusert på otaku-kulturen. Fengende dersom du liker sjangeren, men ville heller satset på Welcome to The NHK isåfall. Edit: Den jeg likte best og som ga desidert størst inntrykk var Bakemonogatari. Endret 22. oktober 2011 av Agentspoon 1 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Lurer på hva du IKKE har sett, Agentspoon. Vel, takk for tipset. Begynner på Bakemonogatari nå Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Fra denne siden alene, Katekyo Hitman Reborn og Mirai Nikki. Er masse jeg ikke har sett og ikke har til intensjon å se heller. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Akkurat startet på Mushishi, og elsker den Er et eller annet med den som bare får den til å bli helt spesiell, virkelig unik og god anime, som jeg gleder meg til å se videre på i kveld 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Enig der. Mushishi er en spesiell og vakker serie. Er veldig glad i den jeg også. Ellers fikk jeg nettopp alle bøkene (så langt) i D.Gray-Man mangaen, så skal sette meg ned med den. Har lenge håpet de skulle fortsette animeen, menvirker som det bare er å gi opp på det håpet. Vet dette blir et kontroversielt utsagn, som sikkert kommer til å fremkalle en del fanrage, men jeg synes faktisk D.Gray-Man og Katekyo Hitman Reborn er bedre enn Naruto og Bleach(alle er shounen serier). Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har ikke sett Katekyo Hitman Reborn, men sett D. Gray-Man (animen), og jeg synes den er langt bedre enn Naruto og ca. likt med Bleach Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Først et nytt kapittel av Berserk, så to nye av Historie. Hva skjer med verden?! Neste er vel at Liar Game kommer ut med ti! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå