Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gulity Crown blir mer og mer lik Code Geass

Power of the Kings.

Survival of the fitest.

Noen tar opp kampen mot de mektige.

Eneste er at denne gangen er ikke hovedpersonen den smarte, men heller Gai.

Serien virker lovende :)

Håper bare de ikke gir like mye fan-service i hver episode.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
kombinasjon av Code Geass (mecha), Neon Genesis Evangelion og Berserk

Ooo, høres spennende ut.

Bare ikke forvent at serien har samme kvalitet på de enkeltstående elementene som noen av disse seriene. Det er lett å kopiere og feile. Guilty Crown er en slags mellomting. Det kopierer og er likevel ganske vellykket, selv om den stilles i skyggen av de store gutta.

.. Nåja, det har kun vært 2 episoder. Kan jo godt bli en tungvekter for alt vi vet. smile.gif

Noen som har sett Bakemonogatari, Genshiken og/eller Ouran High School Host Club? I så fall - hvilke av dem er å anbefale?

Bakemonogatari vil forvirre deg på en herlig forfriskende måte, Ouran High School Host Club vil få deg til å le samtidig som du blir fanget i dramatikken, og Genshiken er en ganske vanlig slice of life serie fokusert på otaku-kulturen. Fengende dersom du liker sjangeren, men ville heller satset på Welcome to The NHK isåfall. :)Edit: Den jeg likte best og som ga desidert størst inntrykk var Bakemonogatari.

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig der. Mushishi er en spesiell og vakker serie. Er veldig glad i den jeg også. :)

Ellers fikk jeg nettopp alle bøkene (så langt) i D.Gray-Man mangaen, så skal sette meg ned med den. Har lenge håpet de skulle fortsette animeen, menvirker som det bare er å gi opp på det håpet.

Vet dette blir et kontroversielt utsagn, som sikkert kommer til å fremkalle en del fanrage, men jeg synes faktisk D.Gray-Man og Katekyo Hitman Reborn er bedre enn Naruto og Bleach(alle er shounen serier).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...