Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

I hvilken rekkefølge burde man se de (serien, OVAen og mer om det finnes) ?

Neon Genesis Evangelion

Death and Rebirth

The End of Evangelion

 

Death and Rebirth kan sløyfes, egentlig. Death er en slags oppsummering av de 24 første episodene i serien og har noen ekstra scener, og Rebirth er bare første del av The End of Evangelion, om jeg har forstått ting riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare post link til MAL lista di om du har Agentspoon :)

Det er en enkelt grunn til at jeg ikke gjør nettopp det: Jeg vet at folk bare vil gå inn på listen og plukke ut noe med høy score. Det er mye artigere for meg å se hva folk har likt tidligere, og anbefale serier basert på det. Når Konkulf viser at han ser gleden i en serie som Clannad, kan jeg automatisk dra opp 4-5 serier til som han sannsynligvis vil elske. Ikke nødvendigvis de med prikklikt plott, men de som står for mange av de samme kvalitetene. smile.gif

Lenke til kommentar

Bleach episode 343 kom ut idag :)

Etter alle de dårlige arcene vi har hatt i det siste + fillerne etter sist canon, ser det faktisk lovende ut.

 

Selv har jeg ikke sett på Bleach siden episode 310, så deilig å begynne "på nytt" igjen.

Så faktisk Bleach fra start til så langt serien var kommet for en tid tilbake, tror jeg brukte halvannen måned eller noe sånt på det. Synes faktisk fillers ikke var så ille, "Zanpaktou" arcen var ganske bra, og den som var nå nettopp var helt grei den også. Men spent på å se hva som skjer nå fremover. Forige episode (ep. 342) virket jo fullt og helt som en "Final Episode". Hadde ikke vært noe rart om serien stoppet der, men er glad for at den ikke gjorde det, er jo fremdeles en god del ting som trenger å besvares, og når serien nå har vart så lenge så skal den bare fortsette synes nå jeg. :)

Lenke til kommentar

Ikke sett episode 311-342 jeg. Orket ikke mer fillere, men flere som sier at filler-episodene ikke var så ille likevel.

Er de verdt å se på?

 

Fra episode 317 begynner filler arc'en, denne vil jeg si absolutt er verdt å se ferdig, faksisk noe av det beste jeg har sett fra fillere :)

Lenke til kommentar

Jeg synes bount-arcen (kaller man det arc?) var ganske bra. Men likte kanskje ikke slutten dens så godt. Slutta å se på serien (pga. manglende tid) og leste gjennom resten av mangaen, så jeg kan ikke si noe om de andre fillerne og sånt.

 

BTW Hva synes folk?: er one piece mangaen eller animen best?

Mangaen er klart best, grunnet en ekstrem mengde med fillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...