kaffebryggare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gav opp Hanasaku etter 4 episoder, den fenget meg ikke i det hele tatt. Begynte på Bakuman nå, og dette var mye bedre med en gang. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 jeg holder på å lese manga'n til bakuman, og fikk nettopp anime'n i posten. Blir vel å se den etter jeg er ferdig med blue exorcist. (iallefall til det kommer nye episoder.) Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Akkurat nå ser jeg "Durarara!!". Skikkelig spennende og mangesidig anime fylt med action, kjærlighet, spenning osv., og alt foregår i Tokyo! Er på episode 9, og jeg klarer ikke å stoppe å se den... Serien har for øvrig 24 episoder + to OVAer. Gidder ikke skrive om hva den handler om, i og med at Wikipedia gjør samme jobben Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Durarara ligner veldig på Baccano. Den er dobbelt så lang og litt mer enn halvparten så god. Det sier ikke mer enn at det var en av mine favoritter fra fjoråret (som også forteller at Baccano er helt konge!). Jeg også likte serien fra begynnelsen, men det er slutten som er fantastisk! Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Durarara ligner veldig på Baccano. Den er dobbelt så lang og litt mer enn halvparten så god. Det sier ikke mer enn at det var en av mine favoritter fra fjoråret (som også forteller at Baccano er helt konge!). Jeg også likte serien fra begynnelsen, men det er slutten som er fantastisk! Vel, da vet jeg hvilken anime jeg skal starte på etter Durarara Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Air Gear spoiler. Pfhaaa, endelig skjedde det noe mellom Ikki og Ringo. Trodde nesten Air Gear skulle ende opp som alle andre shounen mangaer hvor du lurer på hva i helvette som skjedde mellom de to hovedpersonene. Jeiziz. Ser også ut som mangaen er på vei mot sin slutt, og så snart den er ferdig blir det vel en re-air av Air Gear. Gleder meg til Ikki vs Sora. Blir spennende! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sankarea skal få anime! Yay! Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen bra animes jeg kan se? HIT ME! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sjekk signaturen min, velg en serie med 10-er i poeng. Go! Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har begynt å se Katekyo Hitman Reborn! Sett ca 25 episoder, er det slik serien er hele veien?? Skjer jo ikke spesielt mye.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Neida, Katekyo Hitman Reborn er treg i begynnelsen, men det tar seg veldig opp etter de første episodene, så ikke gi opp ennå. Husker ikke akkurat hvor, men du burde være ganske nær der det blir bedre. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sett ferdig Bakuman nå. 3.5/5 hos meg, nesten 4/5. Det var ikke noen vanvittig kvalitet over serien eller noe stort som dro meg videre, men den var veldig grei sånn stort sett. Helt gjennomsnittlig anime for min del. SPOILER Jeg ønsket virkelig å se Mashiro og Azuki ført sammen, men ble veldig skuffet på slutten når det åpenbart ikke kom til å skje. Noe jeg likte var forholdet til Miyoshi og Takagi. Det begynte jo noe rart men jeg likte hvordan det utviklet seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vel, Bakuman holder fortsatt på som manga, og jeg ser ingen åpenbar slutt for serien. Har ikke sett animen da, men... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Uff, jeg syntes plottet passet ganske bra til 25 episoder jeg, men de har visst dratt det ut en del.. Sikkert veldig grei for de som er mer interresert i hvordan det er å lage en manga og slikt, men jeg er en romance-guy, såå.. Endret 6. oktober 2011 av Benny Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sitter og lurer på om jeg skal starte på Clannad eller Spice and Wolf, noen innspill? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Clannad. Og så After Story. After Story er best, men du må liksom se Clannad først for å kunne se den. Enormt sterk serie for min del, gråt flere steder. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Takker, da blir det Clannad Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Huff nå går det treigt med anime for tiden. Er på ep.57 av Full metal alchemist brotherhood nå. Synes introen på noen tidligere episoder var veldig stilig. http://www.youtube.com/watch?v=VjBIZfg6ZZ8 Når det kommer til manga: jeg driver for øvrig med Death Note. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Likte selv de 2 første introene best, selv om resten også var veldig bra Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Clannad. Og så After Story. After Story er best, men du må liksom se Clannad først for å kunne se den. Enormt sterk serie for min del, gråt flere steder. For min del var Clannad et stusselig romance serie, med ting jeg har sett alt for mange ganger før. Fikk vel en 4 eller 5 /10. After Story derimot. Dette var noe helt nytt, jeg har aldri sett eller hørt om serier som har gjort det samme. Resultatet ble en svært sterk serie med mye følelser 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå