Gyr0 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ghost in the shell holder jeg på med Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Golden Boy... og jeg digger den. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Startet på en ny anime for noen dager siden. Ao no exorcist. En av de bedre seriene jeg har sett på lenge. Utenom det så er jeg helt tom for serier å se på finner ingen jeg har lyst å starte på.. Forbanne deg, og forbanne denne tråden for å noensinne ha eksistert! 7 timer av dagen min har gått vekk i Ao no Excorcist, og jeg klarer ikke å stoppe. Blir helt gal! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Personlig vil jeg anbefale å laste ned episodene. Når du først skal se på en anime, er det deilig å kunne sette deg ned å se på en episode med god kvalitet + å velge hvilken fansubber du ønsker, istedenfor å se på en stream. Og for de som ser på Ao no Exorcist, nyt de første episodene som baserer seg på mangaen.... De siste episodene er bare søppel. Lenge siden en anime har skuffet så mye. (Fra ca. 8/9 til 6/5) Noen andre som gleder seg sykt til Fate/Zero som kommer 2. Oktober? Endret 25. september 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har allerede lastet dem ned, pleier ikke å se streamed videoer fordi det tar så lang tid og avslutter på dumme tidspunkt. Dumt at den blir dårlig mot slutten altså. Det er bare det at jeg ikke klarer å lese manga lenger. Får ikke samme følelsen i manga som anime. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ferdig med The Breaker nå, fantastisk manga som jeg anbefaler til alle som like Slåssing/Martial Arts, 10/10 Nå er det å begynne på The Breaker: New waves 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Når kommer ep.25 av Ao no Exorcist ut? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Når kommer ep.25 av Ao no Exorcist ut? ...Og DERFOR begynner jeg aldri på en anime før jeg vet at alle episodene er ute allerede. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Når kommer ep.25 av Ao no Exorcist ut? ...Og DERFOR begynner jeg aldri på en anime før jeg vet at alle episodene er ute allerede. Hehe, du har kanskje rett, men nå er det for sent for meg. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Episode 24 kom idag, så kommer ut om 1 uke Personlig følger jeg alltid 2-7 series i sesongen. Blir altfor kjedelig uten å ha noen serier å følge med på. (+ "community-følelsen". Alltid hyggelig å poste/snakke med folk om episoder, spekulasjoner om hva som vil skje osv.) Endret 25. september 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da var jeg ferdig med Planetes. Eller, litt over klokken 2 i natt. Satt i stolen min og "bet negler" før den endelig ble ferdig. Deilig. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fred, bruker du dette forumet her til det? Ikke at du ikke kan eller burde. Uansett! Skal nå ned til byen (bor i Stavanger) og kjøpe en manga-tegnebok på Outland. Får håper jeg finner noe bra. Ønske meg lykke til! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Lykke til! E: Fornøyd med Planetes, Slimda? Gav opp etter noen episoder selv. Endret 26. september 2011 av Benny Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Den var rolig i starten, men bygde seg opp. Historien var veldig troverdig og realistisk, og rett og slett syns jeg det var en vakker slutt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så Planetes på Animeaften på Blindern for mange år siden. Mener å huske at jeg likte den sånn passe selv om slice-of-life ikke er helt min sjanger, men jeg tror den slo godt an i salen og spesielt blant den eldre animefansen. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fred, bruker du dette forumet her til det? Ikke at du ikke kan eller burde. Nei, bruker ikke diskusjon.no til å diskutere anime-serier noe spesielt. Bruker MAL (poster aldri der, men leser endel poster), mens jeg diskuterer mest på de private trackerne jeg bruker. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da ser jeg at siste episode av Hana-Saku Iroha har kommet ut, så da skal jeg begynne på den. Mulig jeg plukker opp Planetes også etter hvert. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Fred, bruker du dette forumet her til det? Ikke at du ikke kan eller burde. Nei, bruker ikke diskusjon.no til å diskutere anime-serier noe spesielt. Bruker MAL (poster aldri der, men leser endel poster), mens jeg diskuterer mest på de private trackerne jeg bruker. Aha, skjønner. Noen som kan anbefale noen bra animes til meg? Endret 26. september 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sjekk 10-erene i signaturen min. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 har nettopp sett Serial Experiments Lain. skikkelig bra, samtidig litt forvirrende fordi man må ha basic datakunnskaper for å forstå hva som skjer.. men ellers bra nå holder jeg på med Blue Exorcist og er helt oppslukt x3 Ghost in the shell holder jeg på med Den serien er helt konge har du planer om å se alle sesongene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå