Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet på en ny anime for noen dager siden. Ao no exorcist. En av de bedre seriene jeg har sett på lenge. Utenom det så er jeg helt tom for serier å se på :( finner ingen jeg har lyst å starte på..

Forbanne deg, og forbanne denne tråden for å noensinne ha eksistert!

7 timer av dagen min har gått vekk i Ao no Excorcist, og jeg klarer ikke å stoppe. Blir helt gal!

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg anbefale å laste ned episodene. Når du først skal se på en anime, er det deilig å kunne sette deg ned å se på en episode med god kvalitet + å velge hvilken fansubber du ønsker, istedenfor å se på en stream.

Og for de som ser på Ao no Exorcist, nyt de første episodene som baserer seg på mangaen....

De siste episodene er bare søppel. Lenge siden en anime har skuffet så mye. (Fra ca. 8/9 til 6/5)

Noen andre som gleder seg sykt til Fate/Zero som kommer 2. Oktober? :D

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Episode 24 kom idag, så kommer ut om 1 uke ;)

Personlig følger jeg alltid 2-7 series i sesongen. Blir altfor kjedelig uten å ha noen serier å følge med på.

(+ "community-følelsen". Alltid hyggelig å poste/snakke med folk om episoder, spekulasjoner om hva som vil skje osv.)

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Fred, bruker du dette forumet her til det? Ikke at du ikke kan eller burde.

Nei, bruker ikke diskusjon.no til å diskutere anime-serier noe spesielt.

Bruker MAL (poster aldri der, men leser endel poster), mens jeg diskuterer mest på de private trackerne jeg bruker.

Aha, skjønner.

Noen som kan anbefale noen bra animes til meg?

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar

har nettopp sett Serial Experiments Lain. skikkelig bra, samtidig litt forvirrende fordi man må ha basic datakunnskaper for å forstå hva som skjer.. men ellers bra :D

nå holder jeg på med Blue Exorcist og er helt oppslukt x3

Ghost in the shell holder jeg på med

Den serien er helt konge :new_woot: har du planer om å se alle sesongene? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...