Spartapus Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvilken rekkefølge bør jeg se dem i forresten, bør jeg se serien eller prequel først? Du bør absolutt se prequelen/OAVen først, da den legger mye av grunnlaget for det som skjer i serien, spesielt i sesong 2. Den består også av bare 4 episoder, så den er fort unnagjort. Men vær forberedet på at OAVen har en langt dystrere tone, det er faktisk en av de mest deprimerende animene jeg har sett foruten Grave of the Fireflies, og står i sterk kontrast til TV-serien som veksler mellom å være seriøs og slapstick. Når du er ferdig med serien, og da teller jeg ikke med sesong 3 siden den ikke er kanon, kan du se OAVen Reminiscence, som er en slags epilog. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ok, da gjør jeg det, tusen takk! Passer jo godt også, ser de nettopp har gitt ut OVAene på Bly-Ray. Bedre kvalitet sier jeg ikke nei takk til. ^_^ Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nå ser jeg Steins;Gate! Den er helt strange. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Selv om det nok ikke er kategorisert som en anime har jeg nå "sett" Catherine, altså videospillet. Om du velger å hoppe over puzzle-minigamene så ender du jo opp med en anime. Anyway, anbefales å se gjennom, selv om spill-biten ikke interesserer deg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ok, da gjør jeg det, tusen takk! Passer jo godt også, ser de nettopp har gitt ut OVAene på Bly-Ray. Bedre kvalitet sier jeg ikke nei takk til. ^_^ Oi, takk for tipset. En anime som er så viktig for meg må jeg nesten ha på bluray selv om jeg har den fra før. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Kanon i 1080p 10-bit er bare fantastisk Endret 21. september 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tar sin tid å laste ned Jin Roh The Wolf Brigade på 31gb(BD50) med 80kB/s average Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jin-Roh ble en lang gjesp for meg. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Litt enig der, selv om jeg syntes den tok seg opp på slutten. Måtte se den over to kvelder. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Akkurat begynt på Mirai Nikki mangaen, virker utrolig bra det lille jeg har lest, gleder meg til anime'en kommer ut nå i begynnelsen av Oktober Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Leste akkurat ferdig The Breaker. En klar 10/10 og helt klart favoritten over alt annet jeg har lest av manga og manwha. Virker som det skal komme mer, ut ifra hvordan den sluttet, gleder meg! Er faktisk en oppfølger ute alt! Må lese meeeeer! Endret 23. september 2011 av n4w 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er så sliten etter å ha lest Mirai Nikki i flere timer i strekk nå for å bli ferdig, en garantert 10'er fra min side. Har tenkt på å lese The Breaker, burde kanskje sjekke den ut Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Leste akkurat ferdig The Breaker. En klar 10/10 og helt klart favoritten over alt annet jeg har lest av manga og manwha. Virker som det skal komme mer, ut ifra hvordan den sluttet, gleder meg! Er faktisk en oppfølger ute alt! Må lese meeeeer! Er så sliten etter å ha lest Mirai Nikki i flere timer i strekk nå for å bli ferdig, en garantert 10'er fra min side. Har tenkt på å lese The Breaker, burde kanskje sjekke den ut Anbefaler The Breaker / The Breaker: New Waves på høyt nivå! Favoritt nr 2. Shioon er så badass i The Breaker og er spent på hvordan New Waves fortsettelsen utvikler han. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Da blir det nok The Breaker jeg leser neste gang da Siste episode av Kamisama No Memochou i morgen, blir spennende, dere som ikke har sett den og liker thriller/detektiv/spennings anime'er, burde garantert prøve den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Holder på å slite meg igjennom Urusei Yatsura. Over 300 kapitler!... Får se om jeg klarer å passere 100. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Steins;Gate.. Ikke fått helt sansen for serien enda, til nå er den bare midt på treet. Introen er derimot gull. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Startet på en ny anime for noen dager siden. Ao no exorcist. En av de bedre seriene jeg har sett på lenge. Utenom det så er jeg helt tom for serier å se på finner ingen jeg har lyst å starte på.. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Lenge siden jeg har vært inne i anime/manga miljøet nå. Tror kanskje jeg skal prøve Ao no Excorcist som du nevnte. Noen som kan gi meg gode sider for å se anime på? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg bruker AnimeFtw (her må du registrere deg, men ikke noe mer enn det, og de har god kvalitet på anime'ene de viser), eller så bruker jeg Fluffy.is, som viser de fleste anime'er i HD kvalitet uten å måtte registrere seg. Det eneste som er dumt med Fluffy.is er at anime'ene kan ta litt tid før de begynner å spille, men i de fleste tilfeller er det verdt det pga. kvalitet Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Takker så mye for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå