Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Hvilken rekkefølge bør jeg se dem i forresten, bør jeg se serien eller prequel først?

Du bør absolutt se prequelen/OAVen først, da den legger mye av grunnlaget for det som skjer i serien, spesielt i sesong 2. Den består også av bare 4 episoder, så den er fort unnagjort. Men vær forberedet på at OAVen har en langt dystrere tone, det er faktisk en av de mest deprimerende animene jeg har sett foruten Grave of the Fireflies, og står i sterk kontrast til TV-serien som veksler mellom å være seriøs og slapstick.

Når du er ferdig med serien, og da teller jeg ikke med sesong 3 siden den ikke er kanon, kan du se OAVen Reminiscence, som er en slags epilog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste akkurat ferdig The Breaker. En klar 10/10 og helt klart favoritten over alt annet jeg har lest av manga og manwha.

Virker som det skal komme mer, ut ifra hvordan den sluttet, gleder meg! :)

Er faktisk en oppfølger ute alt! Må lese meeeeer!

Endret av n4w
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste akkurat ferdig The Breaker. En klar 10/10 og helt klart favoritten over alt annet jeg har lest av manga og manwha.

Virker som det skal komme mer, ut ifra hvordan den sluttet, gleder meg! :)

Er faktisk en oppfølger ute alt! Må lese meeeeer!

Er så sliten etter å ha lest Mirai Nikki i flere timer i strekk nå for å bli ferdig, en garantert 10'er fra min side.

Har tenkt på å lese The Breaker, burde kanskje sjekke den ut :)

Anbefaler The Breaker / The Breaker: New Waves på høyt nivå! :D Favoritt nr 2. Shioon er så badass i The Breaker og er spent på hvordan New Waves fortsettelsen utvikler han. :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker AnimeFtw (her må du registrere deg, men ikke noe mer enn det, og de har god kvalitet på anime'ene de viser), eller så bruker jeg Fluffy.is, som viser de fleste anime'er i HD kvalitet uten å måtte registrere seg.

Det eneste som er dumt med Fluffy.is er at anime'ene kan ta litt tid før de begynner å spille, men i de fleste tilfeller er det verdt det pga. kvalitet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...