reversfaen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 "The girl who leapt through time". Et mesterverk, rett og slett. +1 Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Mange baller i luften? Næææh! Jeg synes det var noe kjent med den lista Min liste for tiden: Anime - Gintama, Gintama, Gintama. Og litt Gintama av og til. - Fra neste uke: Bleach (ferdige med fillere, woooh! ) - Gamle Bleach-episoder - Mushishi - Ergo Proxy - Har sett 15 minutter av xxxHolic-filmen, den skal ses ferdig - Lucky Star, når jeg trener Manga - Azumanga Daioh (kjøpte hele serien samlet i én bok, fantastisk) - Blade of the Immortal - Gantz - Lady Snowblood Også snuste jeg litt på Vagabond sist jeg var på Outland. Noen som kjenner til den? Endret 6. april 2010 av pingting Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg synes det var noe kjent med den lista Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Har begynt på Kimi no Iru Machi-mangaen. Kan ikke noe for at jeg liker sånne serier så godt. Samme univers som Suzuka-mangaen også, så man møter faktisk på "kjente" ansikt! *edit* KissXsis har forresten begynt med TV-episoder! Blir komisk å følge med på twincesten der. Endret 7. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Her har det gått i en ny gjennomgang av "Hajime no Ippo" , samt å ha sett "Shura no Toki". Har også startet med "Eyeshield 21" Shura no Toki anbefales hvis man vil ha Martial Art serie. Den har kanskje ikke den beste storyen, eller de mest interessante characterne, men fight scene er veldig gode og mer ekte enn feks (Naruto/Bleach/Dragonball) ingen superkrefter og hver fight varer ikke mer enn 30 sekund sånn ca hovedpersonen "Mutsu" er badass Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er dere som leser "sånne" tegneserier fra asia? Adoptert? Når kom dette til Norge? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er dere som leser "sånne" tegneserier fra asia? Adoptert? Når kom dette til Norge? Mange mange år siden. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Senkou No Night Raid (Ny anime, første episoda kom ut den 9 april HEROMAN Naruto Bleach Fma:tb Fairy Tail Baccano (akuratt ferdig med den) The adventures of Tweeny witches Toaru Kagaku no Railgun(akuratt ferdig med den å) Endret 11. april 2010 av hans2k Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Så nettopp ferdig Mushishi og lurer på om noen vet om lignende serier? :] Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har begynt å kikke på et par nye animer! - B Gata H Kei - Arakawa Under the Bridge - Angel Beats - Kaichou wa Maid-sama! Alle sammen virker veldig lovende så langt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Arakawa så litt interessant ut. Får titte litt nærmere på den etterhvert. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Må si Angel Beat var veldig bra! Har nesten samme listen berre eg har med Kissxsis Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Angel Beats! B Gata H Kei Bleach ef - a tale of melodies. Fairy Tail Ichiban Ushiro no Daimaou Isekai no Seikishi Monogatari Kaichou wa Maid-sama! Katanagatari Kiss x Sis (TV) Mayoi Neko Overrun! Naruto: Shippuuden Saint Seiya: The Lost Canvas - Meiou Shinwa Seikon no Qwaser Shakugan no Shana S atakau Shisho - The Book of Bantorra Er vell de jeg holder på med nå. Ser noen episoder av ferdige serier imellom mens jeg venter på releasen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Må si Angel Beat var veldig bra! Den er det! Og Slimda: Arakawa er veldig underholdene, verdt å ta en titt på! :> Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har fortsatt flere hundre gigabyte med serier fra The Gathering som jeg enda ikke har sortert. Det er "på lista". Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hehe, mindre en meg. 3,2 Terabyte Har vertfall serie 1-2 år framover! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hehe, mindre en meg. 3,2 Terabyte Har vertfall serie 1-2 år framover! Jeg er anime-newbie da, så det må tas med måte. *edit* og jeg nevnte usortert. Jeg har mer liggende ferdig sortert. Endret 21. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg ser Witchblade og Higurashi no Naku Koro ni Kai. Etterpå blir det Devil may cry ^^ Lenke til kommentar
Torhin Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hmm, animelisten min er liten for tiden. Så hele Ouran High School Host Club for tiende gang. Det er vel det. Mangalisten er mye lengre. Kan vel anbefale alle jeg skriver her siden jeg fortsetter å lese dem uke etter uke (eller når de ellers kommer ut). Naruto Bleach One Piece FMA Bakuman Liar Game Skip Beat Wild Life Usagi Drop Toriko Bartender Dette er bare de pågående som jeg leser. Har også lest flere komplette serier. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg har såvidt begynt på Naruto. Jeg som pleide å kalle det for Kakuro og syntes det virket urteit. Joda. :!: Men altså, jeg digger det. Endelig noe skikkelig gøy å se på etter at jeg var ferdig med Samurai Champloo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå